kinky_boy
Posts: 5,249
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
25-04-2013, 15:32
(This post was last modified: 25-04-2013, 15:39 by kinky_boy.)
|
DeN1gRator
Posts: 2,519
Threads: 13
Thanks Received: 50 in 46 posts
Thanks Given: 7
Joined: Oct 2010
|
|
Da bah da pe aia cu melc dau 7000 de euro pe toata masina, aici bag 7000 numa in tuning
|
yulasinio
Posts: 11,856
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Sunt K20 aici care au 300CP fara a modifica capacitatea cilindrica dar sunt pe TB's
Oricum cred ca problema la e chiuloasa, cred ca o chiuloasa de DC5 cu o galerie cum ai tu Razvane si un map il duc bine catre 250CP
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
kinky_boy
Posts: 5,249
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
asta are foarte mult cuplu, pe forum in uk multi s-au mirat si nu prea au crezut valoarea cuplului pentru ca unii dintre ei obtineau mai putin cu supercharger sau ceva mai mult cu un melc la presiune mica.
Si se vede si in filmulet ca are cuplu serios.
@adi -daca imi aduci tu masinile din filmulete cu 7000 de ce valuta vrei tu ti le cumpar pe toate si ma imbogatesc dupa.
Eu le-am zis si oamenilor astora cand m-am intalnit cu ei atunci la bere ca aia prin uk, aproape toti cu bolt on-uri intake, rbc, header, catback si kpro obtin toti la motor intre 235-250 hp, diferenta fiind data de dyno. Si au inceput sa ma ia toti la misto de parca ar fi nush ce sf-uri valorile astea.
Adi,kmr, dragosstan v-aduceti aminte? sa va umplu pagina cu zeci de fise dyno? dati cate o bere de fisa
|
yulasinio
Posts: 11,856
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Pentru un K20A2 de pe EP3 nu bag mana in foc ca ajunge la 250CP dar la un DC5 oricand.
Si intre K20A2 de pe EP3 si K20A de pe DC5 sunt diferente destul de notabile.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
kinky_boy
Posts: 5,249
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
care yula in afara de compresie si axe?
|
DeN1gRator
Posts: 2,519
Threads: 13
Thanks Received: 50 in 46 posts
Thanks Given: 7
Joined: Oct 2010
|
|
Man ma refeream strict la Octavia aia de 1.8 turbo pe care o iei in stare fff buna la 7000, si iti da bataie posibil si tie cu modificarile ce le ai acuma .
|
yulasinio
Posts: 11,856
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Pai axele si compresia pentru mine sunt o diferenta notabila
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
kinky_boy
Posts: 5,249
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
25-04-2013, 17:03
(This post was last modified: 25-04-2013, 17:17 by kinky_boy.)
pai stiu ca sunt, dar altele nu mai sunt
sunt vreo 12 ponei in plus ce-i drept , dar na eu asta am vazut pe la toti tunerii mari din uk
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
bah adi, mai las-o mah pe octavia aia mah saraca, e urata cu spume mah ))). ia-ti frate un cazan de eg, baga un swap k20 si vezi distractie.
gandeste-te la cate probleme sunt la cei cu turbo. esti cu ea tot prin service da te lauzi cu km de cai putere. f tare ce sa spun.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
DeN1gRator
Posts: 2,519
Threads: 13
Thanks Received: 50 in 46 posts
Thanks Given: 7
Joined: Oct 2010
|
|
Mit man, mai mult mit decat realitate. Or fi unele, cum sunt si unele aspirate prin service.
Da divagam de la subiect
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
bine bah, e mit, ca si cum nu am si eu amici cu gti
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
nu apare doar problema fiabilitatii, ci si a faptului ca, cumva tre sa pui puterea jos, sa o si opresti, etc...daca omiti treburile astea,totul se rezuma la : care ajunge mai rapid sus in copac
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
cum e mtm-ul prietenului ala al meu care nu sta pe drum nici in linie dreapta da, deh, are 380 de cai
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
|