This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

'21 Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid - Cosmic Silver



 
#1

Dupa cum am anuntat acum cateva luni Icon_biggrin , la inceputul lunii Februarie, Tourer-ul s-a dus si a fost inlocuit de Toyota Corolla Touring Sports Hybrid - adica tot break Icon_biggrin 
Motorul este cel de 2L benzina de 150 CP parca. Putere sistem este 184 CP. Cutie CVT. Max Speed 180-185 kmh sau pe aci pe undeva. 

Echiparea este Team Deutschland + Pachetul Tehnic adica include LKAS, iACC, BMS, recunoastere semne de circulatie, parcare automata, faza lunga automata, volan incalzit, LED-uri faza scurta si lunga, Blind Spot Monitor, etc etc etc.
Masina are 8100 km acum. Am luat-o la 3500 km. A fost printre ultimele disponibile in stoc inainte de o noua scumpire si termenele de livrare ametitoare (9-12-16 luni).
Are Android Auto si AppleCar. Am preferat fara navigatie pt ca varianta anterioara de navi era invechita si vai mama ei. Cam ca pe la toti. Abia la faceliftul din 2022 au schimbat navi si arata ceva mai actuala. Dar 2000 EUR pt varianta anterioara mi s-a parut f mult. 
Oricum, Google Maps merge tipla pe Andoird Auto si nu cred ca consuma mare branza de date. 
Masina per ansamblu este mult mai bine inchegata si antifonata decat Tourer-ul. La Tourer troncanea ceva pe spate de cand am luat-o. Am verificat telescoape, arcuri, tot ce era pe acolo de fiecare data la Honda. Cum dadeam in prima groapa sau denivelare, aveam impresia ca imi trece telescopul prin portbagaj. Urat tare...
Consumul este pe undeva pe la 5.5-5.8%, ca daca ies pe autostrada nu ma abtin sa nu o calc si clar consumul creste.
In oras si pe national (distante relativ scurte <25-30km, fara depasiri si accelerari bruste), am niste consumuri de ma pufneste rasul - 3,5 - 4,5%. Am fost cu ea in Italia la sora-mea si am si incasat prima amenda de viteza ever in Elvetia Icon_smile Icon_smile Icon_smile Icon_smile . Consumul mediu pe 650 km a fost 4.9%. Icon_biggrin Am facut toata distanta cu un singur plin si cand eram aproape acasa mi s-a aprins becul la benzina ca imi intra pe rezerva. La Toyota e mai ciudat ca au rezerva de benzina cam mare. Am citit ca faci linistit 120-150 km de cand ti se aprinde becul. Rezervorul este de 43 L, dar mie mai mult de 35-36 nu mi-au intrat niciodata.
Comparativ cu Tourer-ul, spatiile de depozitare sunt mai micute, buzunarele de pe portiere sunt si mai inguste si mai scurte. Portbagajul este aproximativ la fel (cu vreo 20-30L mai mic). 
Nu este plug-in Hybrid este full hybrid. Autonomia in full electric este mica (cred ca pe la 4-5 km) pt ca bateria este f mica. Pana pe la 40 kmh, mergi electric fara stres.

Per total, masina imi place mult mai mult decat Civicul, caroseria sta altfel pe roti. Tourerul parca era un pic neterminat...Va trebui sa schimb cauciucurile pt ca ce pune Toyota pe masini este o mizerie...

Ca tot m-au intrebat multi de ce am dat Civicul: nu, nu era stricat, mergea tipla, fara probleme tehnice, 75000 km in 5 ani jumate. Trebuia sa duc si sa iau copiii de la scoala zilnic si cu Civicul ajunsesem la niste consumuri ametitoare Icon_sad Preturile la benzina stiti si voi cum sunt si a trebuit sa gasesc o solutie sa reduc costurile. Sotia avea un Opel Corsa care si ala era sugativa rau de tot (9,5% in oras) + eu cu Civicul (13-15% in oras)...plangeam cand ma duceam in Peco cu 2 masini Icon_biggrin  
Si pana la urma, am schimbat ambele masini: eu mi-am luat Corolla si sotiei i-am luat un Citroen C1 2011 Icon_biggrin 
Comparativ cu cele 2 masini avute inainte, ies mai ieftin si la impozit si asigurari. De ex. la Opel Corsa plateam 560€ Casco si 80€ impozit, la C1 platesc 390€ Casco si 20€ impozit. La Corolla impozitul este 88 EUR, fata de 160 la Civic (nu ca in Romania 2 EUR Icon_sad ) si Full Casco e cam 500€ (tot ca la Civic). 

Poze pun de pe telefon in postul urmator Icon_wink
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"



Reply



 
#2

Inca o data sa aveti parte de ea, eu zic ca ati ales bine avand in vedere oferta. Sunt in aceeasi oala in care ai fost tu, Streamul e perfect, merge brici dar consuma un pic cam mult pentru modul nostru de utilizare. Avem cam 11,12,13 media, cand iesim in afara scadem la 7,8,9 depinde de drum. La inceput ma uitam iarasi la ceva Japonez, Honda Jade, Lexus dar parca m-am saturat de Sat nav in japoneza Icon_biggrin si vreau sa incerc ceva mai comod. Momentan ma uit dupa un C350e, 2L benzina cu baterie de 6.4KW, ~280CP, tot break. Dar preturile la masinile second a crescut destul de mult in ultima vreme iar un C350e din 2017-2018 e undeva la 25,26 mii cand era cu vreo 3mii mai putin cu ceva vreme in urma.

Android Auto, Apple Car play e ceea ce trebuie instalat pe masini, iti aduci "creierul" cu tine care este tinut la zi de Apple, Google si nu trebuie sa astepti dupa producatorii de masini care au alte prioritati.

Fain consum pe drumurile nationale Icon_wink cam ce consum ai pe autostrada la un 130-140km/h?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#3

Merci Yula.
Tinand cont ca au crescut preturile la absolut tot (combustibili, mancare, haine, etc.), eu sunt de parere ca am facut mutarea la momentul potrivit.
M-am uitat scurt pe mobile.de la MB C350e '17-'18 si sunt cam scumpe. De anul trecut din August au crescut preturile la masinile 2nd hand incredibil de mult. Vroiam sa iau pt Feli un Yaris Hybrid pana in 10-11 ani vechime. Sub 10k nu am gasit nimic. Plm si aveau si peste 100k km la bord.
AA e chiar ce trebuie. Plus ca mai ai si acces la alte aplicatii pe screen. Din cauza Android Auto a trebuit sa imi schimb telefonul ca al meu era prea incet si aveam probleme cu conectarea la masina Icon_biggrin
Pe autostrada la mers "linistit" si relativ constant 130-150 kmh, consumul era pe la +/-7%.

O chestie la care nu am gasit raspunsul clar pe niciunde: cum dreaq se calculeaza puterea combinata a unui sistem hibrid?
De ex.: la C350 e vad ca aduna puterea motorului termic (155kW) cu puterea motorului electric (60kW) => Total 205 kW (279 PS) Cuplu combinat 690 Nm. care la fel vad ca se aduna, dar este limitat la 600 Nm.
La Peugeot am vazut ca este la fel.
La Toyota, nu stiu cum dreaq au ajuns astia la valorile alea ca mie imi da cu rest.
Adica, motorul Termic are 112kW (152PS) cuplu 190 Nm + Motorul electric 80 kW (109PS) si cuplu 202 Nm. Conform Toyota, sistemul are 135 kW (184PS). Despre cuplu combinat nu am gasit nimic clar. Unii ziceau ceva de 190 Nm altii de 220 Nm sau ceva de genul. Asta ar insemna ca daca apas pedala la fund sa se simta ca Civicul meu - adica sa traga...mai maine. Lucru care nu este adevarat. Corolla trage pana la 180 kmh non stop. Simti cum te baga in scaun cand o calci. Plus ca fata de Civic AT care prinde suta in >11 sec, Corola prinde suta cam in 8.1-8.2 secunde. Poate e vreunul dintre voi mai dezghetat si ma lumineaza si pe mine...
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"



Reply



 
#4

Multam pentru descrieti si pareri  Biggthumpup Nu prea am experienta cu electricele dar probabil ca, conteaza si sistemul de pe model si cat/cum livreaza din maximul aferent, oricum e si mult mkt la puterile astea.



Reply



 
#5

Bun consumul la viteza aia.
Vad ca sunt mai ieftine la voi, exemplu de MB 350 cu echipare full la 22mii.
Mda, e cam aiurea calculul puterii/cuplului la hybride. Cum a zis si Razvan e in functie de sistem si de livrare.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#6

Am fost azi la Köln sa îmi iau nevasta de la aeroport.
Uite consumuri        

Sent from my SM-A528B using Tapatalk
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"



Reply



 
#7

Aproape de diesel ... e bun la casa omului in vremurile astea scumpe   Icon_lol



Reply



 
#8

Salutare,
Nu am mai scris nimic pe aici...
Am sarit de 17.000 km, am făcut și prima revizie deja Icon_biggrin
In concediu am făcut ~6000 km in 5 săptămâni.
Mașina merge tipla...consumul e pe la 5.3 -5.7%. Dacă merg doar în oraș, e simțitor mai mic. Cum ies pe autostradă, cum crește. Deh talpa grea și îmi place cum trage și suna .

Sent from my SM-A528B using Tapatalk
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"



Reply



 
#9

cum sunt costurile fata de reprezentanta Honda, e mai bine sau similar? 
s-au mai inasprit conditiile cu emisiile prin oras?



Reply



 
#10

Sa o folosiți sănătoși Bogdane !
Tourerul daca era cu amortizoare reglabile pe spate, probabil sa fie acolo buba....nici pe mine nu m-a dat pe spate, pozitia înaltă la volan și niște comenzi cam înghesuite, m-au făcut să nu-mi placa la început, dar cred că te obișnuiești.
1.6 idtec-ul ăla in schimb suna bine și consumă puțin.
Sper sa pot proba și o Toyota de generație actuala că is curios

Trimis de pe al meu CPH2305 folosind Tapatalk



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.