This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

'05 Honda S2000 AP2



 
#21

Dude nu merge link-ul.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.






 
#22

la mine se deschide pagina, numai vad ca nu mai e si filmuletul printre celelalte. N-am gasit link direct catre el. Oricum ideile principale erau: folosirea clasica de brake cooling cu tuburi, datorita incalzirii prea tari a franelor ti se incalzesc si cauciucurile mai mult pentru ca toata caldura se duce pe janta iar in filmuletz era prezentat un exemplu de franare pe virajul nr 2 de la valencia in care temperatura crestea de la 500 la 800 de grade, temperatura masurata cu un senzor cu infrarosu Icon_smile

Scuze de offtopic tom






 
#23

np, da temp sunt f importante in franare, depinde f mult balansul intre placuta si disc din punct de vedere al materialului ales si ce grad de frecare are fiecare piesa.
eniuei cica mi-au primit comanda baietii de la j's si au bagat ursariile la fabrica si o sa plece in vreo sapt catre europa, asa sa fie...
Most sports require only one ball, motorsport requires two...






 
#24

da....

am vazut toate filmuletzele! super, felicitari! un mers foarte fluid si am auzit acolo heel and toe. imi place mult masina si sunt sigur ca driving pleasure e din alt film.

respect!






 
#25

merci frumos domnul, da eu sunt adeptul heel and toe de multi ani si pe o tractiune spate chiar te ajuta f mult, merge ok sasiul ii cam lipseste cuplu ca sa fiu sincer dar pentru ce scop am luat eu masina este ok
Most sports require only one ball, motorsport requires two...






 
#26

venira discurile? ai bagat-o la service?






 
#27

nu man, din pacate inca nu mi-au ajuns discurile...
Most sports require only one ball, motorsport requires two...






 
#28

azi s-au deranjat si oamenii sa imi schimbe in sf parbrizul, inca astept discurile de frana
Most sports require only one ball, motorsport requires two...






 
#29

man japonia asta zici ca e pe marte Icon_smile ii mai tragi si o vopsea sau ramane asa?

nu vii si tu la raliul de la sibiu?






 
#30

da man e in p**a si dupa 2 luni oamenii ma intreaba daca sunt sigur ca inca le vreau si nu vreau altceva... pacat ca degeaba facem treaba ca la sf zilei tot ca niste tigani suntem tratati, pai trebuie sa schimb barile dar oamenii de la casco nu vor sa imi accepte dosarul pt ca masina nu e pe numele meu ( lease ) dar eu platesc casco in continuare la misto se pare, scuza lor fiind ca sunt foarte ocupati deoarece au fost cumparati de tiriac, dar sa ameninte daca nu platesc la data scadenta stiu cu totii, ma rog numai vreau sa ma enervez ca oricum nu rezolv nimic si oricum toti sunt niste jeguri ordinare
Most sports require only one ball, motorsport requires two...






 
#31

totul se rezolva cand le amintesti de comisia de supraveghere a asigurarilor, aia nu-i iarta. toti cunoscutii care au le-au facut reclamatie au fost sunati de asiguratori sa mearga sa rezolve.....
eu cand am avut probleme, le-am spus calm ca le fac reclamatie si s-au calmat instant.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat






 
#32

da man dar nu e normal sa ajungi sa ameninti lumea sa primesti un serviciu pe care tu il platesti an de an de an de an si de care nu beneficiezi in fiecare zi, si cand ai nevoie de serviciul acela platit tot tu sa fii luat la misto
Most sports require only one ball, motorsport requires two...






 
#33

asa e, insa cum spuneam, asta e realitatea, asta mi-au spus altii patiti, asta am aplicat si eu (pentru ca m-am lovit de aceasta problema) si a functionat. de maro situatia, insa mingea e la ei...
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat






 
#34

De curand au primit amenzi directorii de la firmele de asigurari care intarzie intentionat plata despagubirilor. Cred ca este o masura buna sa-i mai aduca cu picioarele pe pamant.
http://economie.hotnews.ro/stiri-pensii_...gurati.htm






 
#35

pfoaaaa... scuze maruta, asta a fost tare. ii doare pe aia in c*r de amenzile pe care le-au primit, sa fim seriosi. ia sa le fi luat un 10-20% din valoarea daunelor intarziate la plata, altfel ar fi stat lucrurile.
da' ce sa zic, ai nostri ca brazii cu mucii pe piept.






 
#36

Stiu ca amenzile nu sunt foarte mari pentru salariile lor sau fata de despagubirile ce le datoreaza (mai stiu si eu pe unu-altul pe la service-uri care-mi povestesc cati bani au de primit), dar macar este o masura coercitiva. Urmatoarea amenda poate va fi mai mare samd...zic si eu...

LE: sau li se va suspenda activitatea, ceea ce este mai interesant: http://economie.hotnews.ro/stiri-pensii_...atilor.htm

scuze de off-topic STI






 
#37

azi am recuperat cotetul stelar desi, oamenii nu erau prea hotarati daca imi pot da masina deoarece nu primisera acceptul de plata de la asigurator... oricum macar a iesit ok si arata ok
Most sports require only one ball, motorsport requires two...






 
#38

Icon_2gun
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat






 
#39

masina este de vanzare

http://www.hondatalk.ro/Thread-Vand-05-Honda-S2000-AP2

multumesc.
Most sports require only one ball, motorsport requires two...






 
#40

si s-a vandut deci thread closed.
Most sports require only one ball, motorsport requires two...





Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.