This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

'05 Honda S2000 AP2



 
#1

E vorba de ap2-ul meu, care l-am cumparat sh dupa ce am vandut ep3-ul lui Razvanelu. AP2-ul l-am cumparat in 2010 cu 31.000km daca imi aduc bine aminte si problemele de rigoare ca la orice masina sh sport vanduta in romania. Drept urmare m-am apucat sa o pun pe linia de plutire sa fiu multumit de comportament dar in acelasi timp sa fie inca soft pentru ca e dailly driverul meu. Drept urmare am schimbat cateva bucse, am verificat instalatia electrica ca avea o hiba mica, si am curatat extensiv masina deoarece era cam jalnic intretinuta. In momentul de fata ca modificari ar fi cam asa:

Spoon Super Taikyu OEM intake mods & resonator delete
J's Racing F brake discs
Cosworth Air filter
Custom catback single sided Ti tip
Custom Aligment
Furtunase Goodridge etrieri fata/spate
Lichide Motul motor/transmisie/dif

Si mai am pe backorder discuri fata slotted J's Racing care inca le astept din Japonia.
Pe langa toate astea au trebuit schimbate si gumele deoarece erau intr-o stare jalnica si erau chiar gumele originale cu care a venit masina. Le-am schimbat cu niste Bridgestone Potenza re050 fata/spate modelul non run flat. Momentan sunt foarte multumit de masina merge foarte ok si se simte in mintile ei. Am reusit anul asta pe Hungaroring un lap de 2.22.6 daca imi aduc bine aminte ceea ce este satisfacator pt mine.

O sa revin mai pe seara sa adaug niste poze si filmulete, good day all.
Most sports require only one ball, motorsport requires two...






 
#2

Bine c-ai venit! Icon_smile
Asteptam si restu'.
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!






 
#3

Etrieri parca tot SPOON aveai, nu? Tot de pe Japan i-ai adus? Gasesc si ptr FN2?






 
#4

etrierii sunt OEM, dar daca vrei te pot ajuta cu etrieri spoon pt tine Icon_wink
Most sports require only one ball, motorsport requires two...






 
#5

Ar fi super man, iau legatura cu tine cand am banutii, ma gandisem initial la un kit Stoptech cum si-a luat Phara dar parca tot SPOON sunt mai potriviti ptr masina mea Icon_biggrin.






 
#6

Cine naiba a avut mah S2k-ul inainte daca era asa "batut" la 31mii Confused

Asteptam poze Icon_biggrin
Honda nu arde uleiul, il foloseste.






 
#7

discurile sunt spoon si parca mai citisem ceva de arcuri tein, nu le-ai mai pus?

vine vremea frumoasa, o sa ai numai vant in plete Icon_smile

PS. ii trebe discuri spate si o alta bara spate sau sa o arnajezi un pic unde s-a topit Icon_twisted (om cu picioru greu)






 
#8

da asa stiam de la tipul care mi le-a dat dar se pare ca nu au fost spoon oricum mi-am comandat j's racing macar stiu o treaba, arcurile tein am renuntat la ele pt ca nu vreau sa stric handlingul masinii, daca o sa am bani de un coilover setup o sa merg pe varianta asta doar arcuri nu stiu ce sa zic nu m-au convins Icon_sad
bara spate o sa o aranjez cand o bag in service ca acum o bag iar in service sa imi schimb parbrizul ca s-a crapat + am mai multe zgarieturi si locuri atinse
nu stiu cine a fost fostul proprietar dar masina cand am luato era statuta nu avea filtru de ulei bine strans uleiul din motor era apa de la robinet plm am fost destul de dezamagit dupa ce am luat-o prima luna cand am vazut cum sta treaba dar aia e acum macar e ok si a facut 50 000km
Most sports require only one ball, motorsport requires two...






 
#9

dupa cum zicaem revin cu un filmulet recent si cateva poze

http://www.youtube.com/watch?v=t3_aclgRgsQ

[Image: DSCN8616.jpg]

[Image: p1060354.jpg]

[Image: p1060353.jpg]

[Image: carsandgirlsnyiltnap120.jpg]

[Image: carsandgirlsnyiltnap120.jpg]

Most sports require only one ball, motorsport requires two...






 
#10

comanda mi-a fost confirmata pt discurile j's racing, astept sa vina acum sa vedem ce or stii
Most sports require only one ball, motorsport requires two...






 
#11

De curiozitate cat ai iesit cu ele?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.






 
#12

350 euro including shipping Icon_biggrin
Most sports require only one ball, motorsport requires two...






 
#13

poate sa fie diferenta semnificativa la franare doar prin discuri?
au ceva placute recomandate pentru un best result sau nu conteaza?

cu spatele nu te-am mai intrebat ce ai facut pana la urma la timisoara. Sunt ok discurile pe spate sau le schimbi si pe alea?






 
#14

poate sa fie o diferenta semnificativa doar din discuri, conteaza materialul discului, designul, zona de frictie, beding in procedure.

din cate imi aduc aminte j's folosesc de la project mu acum poate gresesc sau numai tin eu minte dar eu nu recomand asa ceva, acum dupa ds2500 cand am bani vreau sa incerc un set de placute de la ap racing, pana atunci eu recomand tot ds2500 in continuare


ce sa fac mi-am montat placutele acolo, deabea a 2-a zi dupa 30 km si-au dat drumul si franele, pt ca mergea usor infranata o roata, si dupa a fost ok pe spate. o sa trebuiasca inlocuite discurile si pe spate la un moment dat, dar momentan nici nu pot circula cu masina din cauza gunoaielor de pe fata Icon_sad
Most sports require only one ball, motorsport requires two...






 
#15

Eu am citit lucruri bune despre Hawk HP+ pe formurile din UK, as vrea sa le incerc dupa ce le termin pe ale mele.

Pentru frane recomand si un MC stopper, face mare diferenta in pedala.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.






 
#16

MC stopper e brake cylinder stopper ?
daca despre ala e vorba, oamenii de pe ctro uk zic ca e doar placebo.






 
#17

Asta cred ei, iti spun eu ca nu e nici un placebo. Cand l-am montat pe al meu pedala prindea mai sus si era mult mai tare.

Adi inainte sa si-l puna pe ITR cu etrieri de la spoon se vedea cu ochiul liber cum e deplaseaza firewall-ull cand apasa pedala de frana.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.






 
#18

mda conteaza enorm ce etrieri ai, eu unu am observat din experienta personala ca un etrier cu 1 pistonas misca mult mai agresiv brake cilynderul decat niste etrieri cu 6 pistonasi care distribuie si folosesc o presiune mai mica si mai constanta, in alta ordine de idei eu il consider un upgrade bun pt sistemul OEM de franare
Most sports require only one ball, motorsport requires two...






 
#19

E cel mai ieftin si mai bun upgrade care l-am facut la masina si-l recomand cu caldura Biggthumpup
Honda nu arde uleiul, il foloseste.






 
#20

un filmulet cu sistemul de brake cooling de la un ford din wtcc si efectele colaterale incalzirii prea tari a discurilor si un exemplu de crestere a temperaturii la o franare. (filmuletu din dreapta cu brake cooling system for Aon)

http://eurosport.yahoo.com/motorsport/





Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.