This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

´90 HONDA CRX 1.6I 16V RED (ED9)



 
#1
Smile 

A venit Mos Craciun Santa cu CRX din Polu Nord snow si a facut saracu 170 de mii km pana a ajuns la mine. In afara de arcurile lasate de la Eibach este stock. I-am pus semi-slikurile, am schimbat uleiu in motor (Motul 8100), uleiu din cutie (MTF SUA) suportu de motor si o bucsa din caseta pe original dupa care l-am bagat in garaj. Pana acum a primit numai piese de calitate si nu m-am putut abtine sa nu dau catalizatoru jos. Icon_biggrin Masina arata foarte bine pe dedesubt, este antifonata si are tobele noi schimbate. Mi-a placut modelu asta de mic copil, in sfarsit un vis implinit. snow 1



Reply



 
#2

Ho ho ho ! ce mos darnic Icon_smile
sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km! acus e acus, la care o sa tot modifici cumperi etc



Reply



 
#3

Bravo, Laux! S-o stapanesti sanatos! Masina arata nesperat de bine din poze.
Ce gaura ti-a dat in portofel? Daca-mi permiti sa intreb...



Reply



 
#4

Merci! 1500 euro am dat pe ea plus cheltuielile de drum. Probabil e cam mult dar a fost singura stock ce mi-a placut, cu carte de revizii si toate facturile la zi.



Reply



 
#5

superb exemplarul, sa-l alergi sanatos. Icon_smile



Reply



 
#6

bai, insfarsit ai ceva cu care sa te joci. acum te poti apuca de treaba
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#7

Mai am de schimbat filtru de benzina si aier, vreau K&N in cutia OEM, la ulei am pus HAMP. Garnitura de la termostat, capac culbutori si de la baia de ulei, nu e nimic grav dar vreau eu sa le schimb.



Reply



 
#8

Pai de asta nu a mai dat Laux pe aici de o vreme, era in cautarea lui Mos Craciun.

Laux sa o stapanesti si sa o alergi sanatos ca arata tare bine.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#9

ce faci mane ? te-ai facut cu´n ren de-a lu´Mos Gerila Icon_biggrin ?
sa il alergi sanatos Icon_wink




Reply



 
#10

Bravo man... felicitari. Te invidiez, ai fost cuminte de a fost mosul asa darnic cu tine. Cam cat te-ar costa cu tot cu inmatriculatul ... sau o bagi pe Bulgaria?
Bafta
[Image: mysig.jpg?t=1248866766]
You can turbo a vtec but you can't vtec a turbo. vtec



Reply



 
#11

Salut! Am 124 de reni care trag sania asta rosie de aproximativ 900kg Icon_wink

Am dat cateva cadouri jos, cum ar fi: catalizatoru, roata de rezerva si casetofonu. Foarte multumit de cum trage, si asta fara sa dau bice la nici un ren Icon_smile

Merci pt sfaturile de dinainte de achizitie.
Deocamdata nu ma stresez cu inscrisu ca am cu ce sa ma car, bineinteles ca mi-ar conveni sa o am inscrisa dar in tzara asta de KKT nu imi permit, ar fi si culmea sa dau mai mult pe inscris decat am dat pe masina. La anu la prima deschidere de track sau drag imi voi scoate primul rand de numere rosii. Dupa ce trec si acele trei luni de numere provizorii ori imprumut o platforma ori o inscriu pe bulgari, nici eu nu stiu exact cum voi proceda. Mi-ar place sa o pot inscrie aici si sa o pastrez stock pt ca imi place tare mult asa cu e.



Reply



 
#12

Am gasit niste teava de inox de 2" si ma gandeam sa-i trag un traseu drept fara coturi iar in zona rezervorului vreau sa ii trag un Wrap. 1 milion 3 metri de tiava din inox. Ce parere aveti?



Reply



 
#13

Cred ca e cam mica, macar daca era de 2.25"

Sent from my GT-I9000
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#14

Si eu zic ca e mica, un 2.5 ar fi ideal, da cum zice Yula macar 2.25



Reply



 
#15

Eu zic sa te potolesti. Va zbiera din toti plamanii si nu merita. Stiu pe cineva care a facut asta pe un Civic si a dat-o jos in ziua fix urmatoare, dupa numai cativa km facuti cu masina. Suna groaznic, iar plusul de performanta il castigi si cu niste solutii mai omenesti.



Reply



 
#16

Tinand cont ca pun tiava fara coturi ma gandeam ca-i suficient 50 mm, cea stock e de 45mm. Nu prea ma intereseaza cat de tare urla ca nu ma car cu ea zilnic, doar de ocazii speciale. Solutiile omenesti costa. Astept sa vad ce zice si Toyboy.



Reply



 
#17

sa o stapanesti sanatos! Icon_wink



Reply



 
#18

Merci!

Tiava de 2,25" am observat ca se pune si pe B16 care urca mai mult in ture fata de D16, de aici am dedus ca ar fi suficient 2".



Reply



 
#19

Eu am scos catalizatorul si am pus tot asa o teava simpla de la galerie pana la finala, in loc de finala OEM am pus una de inox si a urlat cam tare, dupa cateva saptamani m-am saturat si am schimbat-o. Daca a mea suna asa imi imaginez cum va suna cu teava de inox de 2,25. Avand in vedere ca nu va fi masina de zi cu zi, daca nu te costa prea mult ... baga mare.
[Image: mysig.jpg?t=1248866766]
You can turbo a vtec but you can't vtec a turbo. vtec



Reply



 
#20

Eu am pus decatalizatoru de pe Sedan de 60mm pe care il si pastrez , dupa care vin cu teava de 50mm si un final ieftin si usor mai tre sa gasim.



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.