LauX_LauX_LauX
Posts: 1,549
Threads: 40
Thanks Received: 23 in 20 posts
Thanks Given: 6
Joined: Oct 2010
|
|
19-12-2011, 13:41
(This post was last modified: 28-02-2013, 03:39 by LauX_LauX_LauX.)
A venit Mos Craciun cu CRX din Polu Nord si a facut saracu 170 de mii km pana a ajuns la mine. In afara de arcurile lasate de la Eibach este stock. I-am pus semi-slikurile, am schimbat uleiu in motor (Motul 8100), uleiu din cutie (MTF SUA) suportu de motor si o bucsa din caseta pe original dupa care l-am bagat in garaj. Pana acum a primit numai piese de calitate si nu m-am putut abtine sa nu dau catalizatoru jos. Masina arata foarte bine pe dedesubt, este antifonata si are tobele noi schimbate. Mi-a placut modelu asta de mic copil, in sfarsit un vis implinit.
|
kinky_boy
Posts: 5,249
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
Ho ho ho ! ce mos darnic
sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km! acus e acus, la care o sa tot modifici cumperi etc
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Bravo, Laux! S-o stapanesti sanatos! Masina arata nesperat de bine din poze.
Ce gaura ti-a dat in portofel? Daca-mi permiti sa intreb...
|
LauX_LauX_LauX
Posts: 1,549
Threads: 40
Thanks Received: 23 in 20 posts
Thanks Given: 6
Joined: Oct 2010
|
|
19-12-2011, 14:49
(This post was last modified: 28-02-2013, 03:40 by LauX_LauX_LauX.)
Merci! 1500 euro am dat pe ea plus cheltuielile de drum. Probabil e cam mult dar a fost singura stock ce mi-a placut, cu carte de revizii si toate facturile la zi.
|
DeN1gRator
Posts: 2,519
Threads: 13
Thanks Received: 50 in 46 posts
Thanks Given: 7
Joined: Oct 2010
|
|
superb exemplarul, sa-l alergi sanatos.
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
bai, insfarsit ai ceva cu care sa te joci. acum te poti apuca de treaba
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
LauX_LauX_LauX
Posts: 1,549
Threads: 40
Thanks Received: 23 in 20 posts
Thanks Given: 6
Joined: Oct 2010
|
|
19-12-2011, 15:15
(This post was last modified: 19-12-2011, 15:17 by LauX_LauX_LauX.)
Mai am de schimbat filtru de benzina si aier, vreau K&N in cutia OEM, la ulei am pus HAMP. Garnitura de la termostat, capac culbutori si de la baia de ulei, nu e nimic grav dar vreau eu sa le schimb.
|
yulasinio
Posts: 11,855
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Pai de asta nu a mai dat Laux pe aici de o vreme, era in cautarea lui Mos Craciun.
Laux sa o stapanesti si sa o alergi sanatos ca arata tare bine.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
ce faci mane ? te-ai facut cu´n ren de-a lu´Mos Gerila ?
sa il alergi sanatos
|
Romarshall
Posts: 552
Threads: 3
Thanks Received: 17 in 17 posts
Thanks Given: 10
Joined: Oct 2010
|
|
Bravo man... felicitari. Te invidiez, ai fost cuminte de a fost mosul asa darnic cu tine. Cam cat te-ar costa cu tot cu inmatriculatul ... sau o bagi pe Bulgaria?
Bafta
You can turbo a vtec but you can't vtec a turbo.
|
LauX_LauX_LauX
Posts: 1,549
Threads: 40
Thanks Received: 23 in 20 posts
Thanks Given: 6
Joined: Oct 2010
|
|
19-12-2011, 17:52
(This post was last modified: 20-12-2011, 03:06 by LauX_LauX_LauX.)
Salut! Am 124 de reni care trag sania asta rosie de aproximativ 900kg
Am dat cateva cadouri jos, cum ar fi: catalizatoru, roata de rezerva si casetofonu. Foarte multumit de cum trage, si asta fara sa dau bice la nici un ren
Merci pt sfaturile de dinainte de achizitie.
Deocamdata nu ma stresez cu inscrisu ca am cu ce sa ma car, bineinteles ca mi-ar conveni sa o am inscrisa dar in tzara asta de KKT nu imi permit, ar fi si culmea sa dau mai mult pe inscris decat am dat pe masina. La anu la prima deschidere de track sau drag imi voi scoate primul rand de numere rosii. Dupa ce trec si acele trei luni de numere provizorii ori imprumut o platforma ori o inscriu pe bulgari, nici eu nu stiu exact cum voi proceda. Mi-ar place sa o pot inscrie aici si sa o pastrez stock pt ca imi place tare mult asa cu e.
|
LauX_LauX_LauX
Posts: 1,549
Threads: 40
Thanks Received: 23 in 20 posts
Thanks Given: 6
Joined: Oct 2010
|
|
Am gasit niste teava de inox de 2" si ma gandeam sa-i trag un traseu drept fara coturi iar in zona rezervorului vreau sa ii trag un Wrap. 1 milion 3 metri de tiava din inox. Ce parere aveti?
|
yulasinio
Posts: 11,855
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Cred ca e cam mica, macar daca era de 2.25"
Sent from my GT-I9000
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
DeN1gRator
Posts: 2,519
Threads: 13
Thanks Received: 50 in 46 posts
Thanks Given: 7
Joined: Oct 2010
|
|
Si eu zic ca e mica, un 2.5 ar fi ideal, da cum zice Yula macar 2.25
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Eu zic sa te potolesti. Va zbiera din toti plamanii si nu merita. Stiu pe cineva care a facut asta pe un Civic si a dat-o jos in ziua fix urmatoare, dupa numai cativa km facuti cu masina. Suna groaznic, iar plusul de performanta il castigi si cu niste solutii mai omenesti.
|
LauX_LauX_LauX
Posts: 1,549
Threads: 40
Thanks Received: 23 in 20 posts
Thanks Given: 6
Joined: Oct 2010
|
|
20-12-2011, 14:20
(This post was last modified: 20-12-2011, 18:08 by LauX_LauX_LauX.)
Tinand cont ca pun tiava fara coturi ma gandeam ca-i suficient 50 mm, cea stock e de 45mm. Nu prea ma intereseaza cat de tare urla ca nu ma car cu ea zilnic, doar de ocazii speciale. Solutiile omenesti costa. Astept sa vad ce zice si Toyboy.
|
Caius
Posts: 84
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
|
|
sa o stapanesti sanatos!
|
LauX_LauX_LauX
Posts: 1,549
Threads: 40
Thanks Received: 23 in 20 posts
Thanks Given: 6
Joined: Oct 2010
|
|
Merci!
Tiava de 2,25" am observat ca se pune si pe B16 care urca mai mult in ture fata de D16, de aici am dedus ca ar fi suficient 2".
|
Romarshall
Posts: 552
Threads: 3
Thanks Received: 17 in 17 posts
Thanks Given: 10
Joined: Oct 2010
|
|
Eu am scos catalizatorul si am pus tot asa o teava simpla de la galerie pana la finala, in loc de finala OEM am pus una de inox si a urlat cam tare, dupa cateva saptamani m-am saturat si am schimbat-o. Daca a mea suna asa imi imaginez cum va suna cu teava de inox de 2,25. Avand in vedere ca nu va fi masina de zi cu zi, daca nu te costa prea mult ... baga mare.
You can turbo a vtec but you can't vtec a turbo.
|
LauX_LauX_LauX
Posts: 1,549
Threads: 40
Thanks Received: 23 in 20 posts
Thanks Given: 6
Joined: Oct 2010
|
|
20-12-2011, 18:06
(This post was last modified: 28-02-2013, 03:40 by LauX_LauX_LauX.)
Eu am pus decatalizatoru de pe Sedan de 60mm pe care il si pastrez , dupa care vin cu teava de 50mm si un final ieftin si usor mai tre sa gasim.
|
|