Mi se par si mie tentante Hankook-urile alea. Totusi, ce vor sa spuna cu chestia aia cu eticheta, an 2012 bla, bla? Nu mi-ar conveni sa cumpar cauciuri noi care au stat 3 ani prin depozite.
06-03-2015, 17:02 (This post was last modified: 06-03-2015, 17:25 by Alin.)
Si mie, dar am gasit si multe alte variante de ex. SEMPERIT-urile astea...., care am auzit numai de bine de elesi seamana mult in profil cu hankook-urile, si niste Yokoha-me bune in pret.....!
Am ales FALKEN, azi sau maine tre'sa le primesc, toata lumea le lauda pe forumuri, pretul e super ok....urmeaza sa ma conving faptic. Intre timp, asa arata o masina spalata cu aprox 3 ore in urma.......[img][/img]
Prafuita Romanie.
Imi aduce aminte cand am fost acasa cu ITR-ul. Il spalasem pentru o sedinta photo dar inainte de asta am mers 2km pana la un garaj sa schimb uleiul. Pe cand m-am intors inapoi arata exact ca si a ta.
Looool si io daca spal masina de 5 ori pe an, e deja prea mult ) Dar cand vin in tara, invariabil o spal la sosire si la plecare. Oricum, cand ajung in granita cu Ungaria e la fel de murdara
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"
Daca aveai sedan, iti faceam rost de un talon sa le arati ca s-a omologat 195/55/15 pe EK3 si asta dupa cartea masinii.
Dar pe atunci era alta legislatie... Acum se ia in considerare numai omologarile facute de nemtzi sau de unde e adusa masina.
De exemplu Marius(MAX) din Re are in talon o dimensiune pe 16" omologata tot de nemti. Se pare ca RAR-ul nostru nu-i in stare sa faca altceva decat Copy+Paste.
Stiu Laux...stiu, mai frustrant imi e ca la modelul din 2000 este permisa dimensiunea asta si nu are nimic in plus, minus la mecanica, sunt identice (din ce am cautat eu). Ms de post, poate ne intalnim o data pana cand va pune si MAX turbo-ul, va fi tare rau masina aia......
Sal'tare! Am avut un drum mai lung de facut, primul de cand am schimbat rotile, si a fost prima ocazie sa adun niste pareri. Daca nu ar fi fost masina mea si inainte as fi schimbat cu siguranta rulmentii pe spate, am un uruit permanent de cand cu schimbarea rotiilor care se intensifica la viteze mai mari. Am observat de la schimbare ca rotile din spate sunt putin "cracanate". nu stiu daca e normal (probabil ca da), probabil ca sunt de vina cauciucurile, cele din spate sunt niste Kormoran-uri, vechi nu sunt, 2014. Asta plus faptul ca la viteze mai mari de 130 directie e foarte usoara masina fiind putin mai inailta decat cu rotile pe 14.....hm, toate astea m-au cam dezumflat, acum trebuie sa o las mai jos . Urmeaza un drum de 1100 km in mare parte autostrada...va fi o aventura, sau nu. Toate bune pana atunci!