This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Despre CR-Z



 
#61

Toata lumea a zis asta, trebuie sa vedem daca o sa faca macar o versiune SiR.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#62

sa nu uitam si de calitatea interiorului. calitate de logan (ma refer la feeling la atingere nu la culori) si pret de premium. in poze arata fenomenal, cand te apuci sa pui mane pe chestii din interior....iti lasa un gust f amar. deci ori lucreaza la capitolul asta, ori lasa pretul mult mai jos.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#63

Sunt de acord cu ce spune Liviu referitor la interior Icon_sad
Plasticul folosit este pur si simplu incredibil de prost. Nu-i chiar de Logan, da' e mai aproape de Logan decat de Honda.



Reply



 
#64

cred ca in timp ne vom da seama daca plasticul e asa de nasol .



Reply



 
#65

hai man, cum adica? am fost in ea, am pus mana, le-am mirosit, am tras de ele...am ramas masca cat de proaste sunt. designul e fantastic, pacat ca de la plansa si prototip la productie au uitat de materiale. o perceptie proasta de la inceput nu se poate schimba decat daca printr-o minune elementele chimice se transforma. ok, ele se transforma, insa in rau (imbatranire)
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#66

Daca se va intampla, asa cum se laudau cei de la Honda, sa transfere puterea de decizie catre centrele zonale (Europa cu treaba ei, America cu treaba ei, samd), nu sa fie directionat totul numai din Japonia (proiecte, furnizori de piese, etc.) cum este acum, va fi posibil sa se imbunatateasca unele materiale la anumite modele pentru Europa pentru ca europenii sunt mai pretentiosi dar, in acelasi timp, sa si creasca pretul acestora.
Mai pe scurt - fiecare centru zonal se va adapta exigentelor din zona respectiva.



Reply



 
#67

maruta, unii nu suntem chiar pretentiosi, totul vine de la clasa de pret. cand pretul trece de 20.000 deja incepi sa ceri mai mult, natural, uitandu-te la concurenta. mie mi se pare ca la pretul actual cr-z trebuie imbunatatit muuult capitolul interior. evident, poate ramane si asa, insa la alt pret.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#68

Ce mah e chiar asa rau la interior Confused Ar trebui sa imi fac o programare la drive test ca si asa stau acasa si nu fac nimic.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#69

Da, e cam rau la interior. Arata foarte futurist, insa plasticul e jalnic. MULT sub calitatea interiorului unui FK/FN.



Reply



 
#70

exact. cand am intrat inauntru imi venea sa plang.....parca e de carton.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#71

E adevarat ca nu e cel mai bun plastic, dar nici nu e CHIAR ASA de rau...totusi sunt de acord ca ar trebui imbunatatit la pretul cerut, asta e clar.



Reply



 
#72

man, e ASA de rau cand vorbim de pretul ala. kia proceed cu piele, full option era cam 18.000 cu motor de 2.0. si plasticul era mult mai bun. mai baga un ochi pe la francezi, care nici ei nu stateau bine la capitolul asta. parca e facut din plastic reciclat.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#73

sincer eu cand l-am condus nu am pus multa atentie pe calitatea materialului ...pana cand am intrat intr-un veloster, si aici ii dau dreptate lui Liviu.



Reply



 
#74

Iaca v-ati inselat de pret Icon_biggrin

Titlu: Honda CR-Z Mugen - Performance version of Honda CR-Z is coming to the UK.

[Image: car_photo_481015_7.jpg]

A supercharged Mugen version of the Honda CR-Z is finally about to be unleashed. The beefed-up version of the sporty hybrid follows the storming one-off which appeared at the Goodwood Festival of Speed earlier this year.

Honda tuning division Mugen has worked its magic on the 1.5-litre engine, adding a centrifugal forced air induction system and remapping the ECU.

Power will be increased to 178bhp, which is 50 per cent more than the standard car. This will give a 0-60mph time of 6.1 seconds and a top speed over 130mph.

Mugen has also delivered a series of tweaks to improve the handling. A Honda insider has confirmed a price of £23,000 - the current range-topping CR-Z costs £20,800. A Honda insider said: "We have deliberately tried to keep the price down. There is no point in doing a £30,000 CR-Z."

The model will be rolled out across Britain's eight Mugen dealers in February before going on sale across the entire Honda network in the summer.

Read more: http://www.autoexpress.co.uk/news/autoex...z1f2ZQa86p

Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#75

cum ne-am inselat fratioare? e o carca de bani.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#76

Pai nu e 40 de mii, e cu 3mii mai scump fata de cel mai scump model CRZ de pe piata.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#77

si in comparatie cu ce altceva ti se pare "acceptabil". cr-z-ul am stabilit deaja ca e mult prea scump oricum.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#78

Pai discutam de pretul CRZ-ul Mugen si nu de pretul CRZ-ului in comparatie cu alte masini Icon_smile
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#79

pai nu putem sa nu comparam, altfel cum avem o imagine corecta asupra unui pret? pretul vine ca urmare a echilibrului cerere/oferta, e un obiect nu o opera de arta inestimata Icon_wink
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#80

Cam orice are "eticheta" poate fi considerat in ziua de astazi opera de arta. Si daca puneau 40mii pretul tot erau ceva prosti care sa le cumpere pentru ca sunt M00gen Icon_smile
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.