This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Temperatura ulei



 
#1

De cand mi-am montat ceasurile de presiune si temperatura ulei mi-am facut de lucru Icon_lol. Intai cu presiunea acum cu temperatura.
Daca cu presiunea am aflat cam cum sta treaba de temperatura nu ii dau de cap.
Presiunea in sistem , cu motorul cald , la relati trebuie sa fie intre 1-1,3 bari iar la 3000 rpm 5 bari asa spune honda. Presiunea in sistem nu trebuie sa depaseasca 6,3 bari ca apar probleme pe la semeringuri si oringuri .
La rece presiunea poate urca pana 5,5 bari


Acum trecem la temperatura :
Stie cineva temperaturile normale de lucru la motoarele honda ?

Temperatura mie mi-a urcat pana la 120 grade ( am alergat-o serios pana la club) in seara asta si asta m-a cam pus ganduri. De aici pot deduce si cauza consumului de ulei si ar trebui sa trec pe o vascozitate mai mare ... defapt un HTHS mai mare ...
Dimineata am sa verific si temperatura de mers norma Icon_biggrin.
E drept sonda este montata in chiulasa in portul de langa solenoid si asta imi indica la ce temperaturi este supus uleiul. Ma intreb ce se va intampla pe zi la peste 40 de grade.



Reply



 
#2

La mine sta undeva la 90 si ceva dar cand am iesit cu ea pe track a ajuns si peste 110.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#3

Cred ca astea sunt valorile normale. 90 - 100 grade la mers normal, 110 - 115 - 120 grade la conditii grele (track, turatii mari pe timp indelungat, tractare remorca, urcat in panta, etc). Cred ca depinde foarte mult si de locul in carte pui senzorul la motor.

Vali, nu e cam mult 120 grade de acasa pana la club? Cam cati km. sunt? As prefera sa nu avem 40 grade vara asta... Icon_wink Ce ulei ai acum in motor? Cam cat iti consuma?



Reply



 
#4

@Delphi : si mie mi-se pare cam mare temperatura .sunt cam 12km , uleiul este un 5w30 de la redline hths de 3,6 . Consumul se situa pana sa schimb semeringurile de la supape la 1 l in 10000 km.



Reply



 
#5

Şi mie tot cam aşa îmi arată temperatura. Dacă o alerg tare, pe căldură mare, sunt pe la 110°. Acum, cine ştie cît de exacte sunt ceasurile astea...
Ahhh, şi sonda mea e în sandwich plate, la filtrul de ulei. Poate şi asta face diferenţa.



Reply



 
#6

Da , acolo e o diferenta datorita "racitorului" de ulei de sub filtru. Ceasurile au valori aproximative dar nu dau erori exagerate ( ma gandesc la +/- 3-5 grade). Totusi vorbim de o piata de electronice la care se "investeste" destul de mult in copiat produsele scumpe cat mai fidel.



Reply



 
#7

si mie mi se pare foarte mult 120.
mie nu mi s-a ridicat mai mult de 110 in afara pistei, indiferent, acum eu am 10w40 si sonda montata in sandwich.



Reply



 
#8

Asta am zis si eu 110 cu senzorul in sandwich, indiferent cat de forjata Icon_smile



Reply



 
#9

la mine nu sare de 95 temperatura indiferent de mers ( ulei 10w40 Motul) si presiunea maxim 6.5 bari la rece



Reply



 
#10

conteaza unde e pus senzorul.

cu senzorul montat pe inlet engine direct in flow in track am 100 pe Setrab 19 row, si placa Mocal hi-flow (aia de motoare V8)
desi placa are termostat , housing-ul este prea mare pt k20 si in strada trebuie sa-l acopar integral deoarece nu trece de 60. nu am insa pierderi de presiune.

fara radiator in track in mers sustinut mai ales in spate la ceva dusman nu va spun ce temp am vazut in ceas Icon_smile
fiecare track day (adica 30 minute) insemna un schimb de ulei.... dar pe atunci aveam cate 30l de Motul prin garaj.



Reply



 
#11

(16-07-2014, 14:56)Tomi Wrote: conteaza unde e pus senzorul.

cu senzorul montat pe inlet engine direct in flow in track am 100 pe Setrab 19 row, si placa Mocal hi-flow (aia de motoare V8)
desi placa are termostat , housing-ul este prea mare pt k20 si in strada trebuie sa-l acopar integral deoarece nu trece de 60. nu am insa pierderi de presiune.

fara radiator in track in mers sustinut mai ales in spate la ceva dusman nu va spun ce temp am vazut in ceas Icon_smile
fiecare track day (adica 30 minute) insemna un schimb de ulei.... dar pe atunci aveam cate 30l de Motul prin garaj.


si eu am sesizat o urcare a temperaturii de cand cu s80-ul.
N-am radiator de ulei si cel mai mult am vazut 130, cand am fost la Guadix intr-o vara cu D16 !



Reply



 
#12

Si eu ma vazut 120 de grade pe D15Z6 cu Motul 5w40 8100 X-cess dupa 5-10km de traseu montan, sonda montata tot pe sandwich.



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.