This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

HONDA S2000 AP1 white & blue pearl



 

Faina masina , sa ai parte de ea sanatos .
O intrebare totusi fusta fata e originala? caut si eu dar nu ma indur sa dau 350€ pe el.



Reply



 

Ce bine poa' sa arate fara numarul ala pe fata.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



The following 1 user says Thank You to yulasinio for this post:
  • crisskro
Reply



 

Fusta fata e replica dupa oem, e hit and miss, unele se potrivesc cum trebuie, altele nu.
Oem are un cauciuc negru pe margine, sa protejeze bara de zgaraieturile de la contact cu buza.



Reply



 

Știu de ce vorbești, am prelungiri pentru bara spate (spats) și vin cu garnitura aia.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 

A fost un an lung, nu am poze inca, dar ce s-a mai intamplat:
- inlocuit ATE super Blue racing cu Motul RBF660
- discuri MTEC, placute Brembo
- admisie K&N FIPK (+ clapeta cu debit marit, galerie polisata, serpisorii OEM, test pipe invidia si catback TSS F1 - e in sfarsit complet sistemul)
- dupa un joc la dreapta fata, am schimbat bielete + capeti bara + burdufi + pivoti
- inlocuit toate suruburile de pe bratele de jos cu altele OE ( se blocheaza daca nu sunt gresate, si nu se mai poate regla unghiul cum trebuie, plus ca nu se puteau da jos bucsele din cauza lor)
- bucse Strongflex Red peste tot, duritate 80 ShA putin mai tare ca OE (24 bucati din 26), celalalte doua am pus Mugen (compliance, un fel de bucse care amortizeaza in mai multe directii, exact ca cele OE)
- schimbat toate furtunele de pe langa admisie, plus cele de vacuum si cel mic de antigel de pe langa admisie, cu Samco negre.

Poza e de la test-fit, intre timp am eliminat bucata de metal (teava de metal + ghidaj furtune) de langa admisie.
Momentan, sta in service pt schimbul de burdufi, refacut unghiul dupa specificatiile UK, schimb antigel (Honda Type2 OE).
Nu cred ca e gata anul asta, la cum se misca treaba in service-uri in perioada sarbatorilor.

Sa ne auzim cu bine anul viitor, la multi ani!

[Image: XTYHMIO.jpg]



Reply



 

Buna treaba, ce inseamna polishat galerie si de ce tss? Mie personal nu prea imi place ce iese din tuningul aftermarket german, dar poate sunt si lucruri ok.

La multi la amandoi! :-)



Reply



 

Ambele erau pe masina cand a ajuns la mine, gandeste-te la polisarea admisiei ca la portare. Basically se mai ia din material de pe interior.
De evacuare am fost multumit ultimi 5 ani, nu aveam de ce sa o schimb, se aude ok in ture joase (pana in 4000) si urla in ture mari. E doar un catback, nu face aproape nimic decat zgomot.



Reply



 

Am reusit intr-un final sa o scot la plimbare. E ceva mai rigida ca stock din cauza bucselor, dar sta mai bine pe curbe acum. Poate anul asta apuc sa schimb si softopul, dar deocamdata mers la plimbare.


Attached Files Thumbnail(s)
   



Reply



 

Bucșile sunt poliuretan sau cauciuc mai tare? Să te plimbi sănătos

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 

Poliuretan, 80 ShA 24 din 26 total.
Celalalte doua, sunt compliance bushings, si am mers pe Mugen de cauciuc ( http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Mugen-...ki8e5F5zkA ).



Reply



 

Inainte de hibernare, plus noua masina de familie, noul civic sport


Attached Files Thumbnail(s)
   



Reply



 

Ambele arată
Ceva impresii despre Civicul de 1.5 Turbo?

Sent from my LYA-L09 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 

(26-11-2018, 13:38)yulasinio Wrote: Ambele arată
Ceva impresii despre Civicul de 1.5 Turbo?

Sent from my LYA-L09 using Tapatalk

E Dr. Jekyll and Mr. Hyde.
Arata sport, dar 420L portbagaj.
Confortabila in mod normal, rigida cu amortizoarele adaptive pornite.
Silentioasa pana in 3000, sportiva cand o tii peste 3500 (cu cuplu maxim intre 2000-5000).
Foarte multi senzori care ajuta cand esti obosit, dar se pot dezactiva pentru cand vrei sa mergi mai sportiv.

Punctele care imi plac: brake hold, amortizoarele adaptive, wireless charging / android auto / BT, camera marsarier, keyless entry/start, portbagajul, in sfarsit cauciucuri adecvate (235/45 R17 stock). Cutia manuala e superba.

Punctele care nu imi plac: tapiseria scaunelor, frana de mana ca buton, dupa fiecare pornire trebuie sa opresc collision detection si start-stop si sa activez brake hold pentru ca toate se reseteaza la default.



Reply



 

Ca dotari standard Civicul sta foarte bine, mai ales ca elementele de siguranta sunt introduse din pachetul standard. Ciudat ca nu iti memoreaza setarile, crezi ca se poate rectifica problema asta din soft in viitor?
Per total cred ca e un pachet mai bun la pretul cu care vine daca e sa comparam cu Type-R

...ma uitam comparativ la preturile din RO si cele in IRL. In Ro 1.5T incepe de la 22K aici de la 29k Sick
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 

si la altele tot asa e. terbuie dezactivate de fiecare data, ca sa stii pe ce ai dat banii Icon_smile.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 

senzori si iar senzori sa aiba ce sa se strice si sa devii total nepasator la volan Icon_smile

evolutia e buna, dar nu chiar in orice context. sa o stapanesti sanatos!

@yula - esti in occident dude, se plateste Icon_smile



Reply



 

yula, pt modelele de care eram eu interesat sa le cumpar, tot ce am verificat era diferit fata de ce era la noi. nu stiu daca la insonorizari, izolatii etc, dar la dotari....cu siguranta.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 

M-am uitat in mare printe optiuni si nu am vazut nimic sa-mi sara in ochi. Oricum trebuie sa fie ceva consistent la 7mii Icon_surprised
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 

Optiunile noastre erau astea:
Daca vrei 1.5T, cea mai ieftina varianta e Sport, si primesti evacuarea centrala.
Daca vrei 1.5T si scaune de piele, trebuie sa iei CVT, si nu mai ai nici evacuarea. Asta e si cea mai scumpa.

Eu am vrut neaparat 1.5T si manuala; pana la urma am mers pe Sport Plus (amortizoare adaptive, senzori unghi mort, trapa etc, 2k euro extra fata de Sport simplu).
Probabil o sa apara pe viitor interiorul in piele pe ebay...



Reply



 

si eu m-am uitat la varianta aia dar mi s-a parut nejustificat pretul.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.