This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

HONDA S2000 AP1 white & blue pearl



 
#1

- F20C2 engine
- Enkei AP2 V1 oem, staggered 215/45 7J fata si 245/40 8.5J spate; 225/45 R17 + 255/40 R17 vara
- admisie Fujita short ram (momentan instalat airbox oem pana fac traseul sa fie cold air intake, nu doar sa traga aer cald)
- big bore throttle body
- de-cat Invidia cu CEL Fix
- cat-back TSS F1
- walbro 255 lp/h
- drive shaft spacers
- Fidanza flywheel
- final drive 4.77s
- uprated CV joints
- oil filter retainer Tegiwa
- H&R Springs

- AP2 front bumper
- Ap2 rear bumper
- Full debadge
- folii geamurile laterale
- smoked rear window
- shift knob Skunk2
- cleared headlights and side markers
- flatblade wipers (18/20)

Perla iese in evidenta doar in locurile unde bate lumina puternic Icon_smile
And my camera sux.
Sa vina vremea buna si sa termin de retusat suportul de numar spate si rama de la geam, si ii facem ceva poze mai bune.
[Image: YMMyLfB.jpg]

Una de la spate. Jantele astea le-am dat, usoare dar offset prea agresiv sa imi permita cauciucuri mai late din pacate.
[Image: UmnQA.jpg]



Reply



 
#2

Ai terminat cu ea de vopsit si ce mai aveai? Cum a iesit perla aia albastra din vopsea?



Reply



 
#3

Inca nu. Cand mi-au dat oglinda peste cap mi-au infundat putin rama. S2000 e vopsit integral din fabrica, dupa care se pune folie neagra peste rama. Am dat jos folia, indreptat etc si urmeaza sa fie vopsita si ea.
Perla e superba, masina e alba, si unde bate lumina mai puternic, albastra Icon_smile Exact ca in poza de mai sus, in zonele albastre batea lumina alba si se creaza efectul de albastru Icon_smile

Suportul de numar spate are o prindere total idioata din fabrica, un singur surub e centru per juma de metru de suport. Logic ca se distorsioneaza.
De ce ai da jos doar suportul de numar - beats me. Ai acces la absolut orice fara sa il dai jos. Acum e facut cu fibra pe interior si urmeaza sa fie lipita partea superioara.
Una din tampeniile inginerilor, din gama TCT-ul cu design gresit, sistemului de aerisire al antigelului partial nefunctional, final drive de kia, MAP sensor cu mufa care se poate desface pe vtec (fixed by honda in 2003 cu un colier de plastic doh) 4 sonde lambda primare diferite in 10 ani, pt acelasi motor, etc...

E o masina geniala (mai ales pe curbe), dar jur ca tampeniile astea mici te scot din sarite.



Reply



 
#4

Toate au mici chichitze dar pe langa alte masini astea sunt nimicuri Icon_wink plus de asta sunt foarte usor de lucrat la ele.

Ce dimensiuni sunt jantele?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#5

Categoric Icon_smile
Jantele sunt 17", 5x114, 7J ET55 CB 70.4 fata, 8.5J ET 65 CB 64.1 spate.
Ar trebui sa enumar si cateva din partile bune:
1: cutia de viteze - cea mai faina ever. Toti care au manevrat-o au zis ca are short shifter. Si se poate pune si short shifter. Foarte scurta cursa.
2: motorul - no comment
3: toata cabina e orientata spre sofer
4: decapotata, pe vtec, prin tunel .... Icon_yikes



Reply



 
#6

chiar ca sunt chichite, bucura-te ca nu sunt probleme grave ca prin alte parti.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#7

Frumoasa masina...s-o stapanesti sanatos in continuare!

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"



The following 1 user says Thank You to BogdanT for this post:
  • crisskro
Reply



 
#8

sa o folosesti cu placere Icon_wink



The following 1 user says Thank You to Toyboy for this post:
  • crisskro
Reply



 
#9

(12-03-2013, 12:27)LIVIU_CTS Wrote: chiar ca sunt chichite, bucura-te ca nu sunt probleme grave ca prin alte parti.


Au fost destul de multe probleme, s-au rezolvat in mare parte.
Mai ramane sa montez kitul de airbaguri, cablurile de la baterie, secondary lambda, verificare la partea electrica de la ecu la primary lambda, alt IACV probabil (o sa vad dupa ce il testez), ajustare supape, reconditionat capacul de pe motor, reconditionat scaune, alta muzica, discuri fatza etc etc etc.



Reply



 
#10

Jantele nu au offsetul mic dar sunt late. Daca vrei gume mai late atunci va trebui sa recurgi la niste metode de evazare a aripilor.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#11

Nu am ce sa evazez. 255 e stock pe S2000 CR Icon_smile

Pe fata intra perfect 225, iar pe spate pot merge pana la 275 fara probleme la ET 65 cu 2.5cm drop. Sunt obligat sa pun 255 spate pt ca a e maximul care e ok pe 8.5J.
Cu camber stock de UK, ceva mai "anti fuge-spatele de capul lui".

Explicatia plictisitoare:
Inainte am avut 215 fata cu ET 45, 245 spate cu ET 45 fara probleme. 8j fata, 9J spate.
Maresc latimea cu 1 cm fata si spate, iar jantele sunt cu 1 cm mai in interior fata si 2 cm mai in interior spate (offsetul e cu 1 cm mai mare fata / 2 cm mai mare spate)
Practic fata de fostele jante, chiar daca gumele sunt mai late, acum vor fi:
0.5 cm mai in interior pe fata (1 cm in plus distribuit egal)
1.5 cm mai in interior pe spate (1 cm in plus distribuit egal)



Reply



 
#12

Eu doar comentam la ce ai zis tu in primul post...
Quote:Jantele astea le-am dat, usoare dar offset prea agresiv sa imi permita cauciucuri mai late din pacate.

Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#13

Eh..nelamurire, ramane de indexat pt google Icon_smile
Deci... am avut enkei rpf1 cu offset prea mic pt 225/255 fara modificari, acum am enkei ap2 v1 perfecte pt ce voiam Icon_smile

Am rezolvat cu suportul spate, tot nu sta cum trebe, dar mai ok...
Maine rama parbriz si cam gata Icon_biggrin

Sent from my Defy using Tapatalk 2



Reply



 
#14

Nu indexeaza paginele astea ca nu are acces Icon_smile

Pai si neste poze cu jantele astea nu ai?

Sent from my N4
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#15

Deocamdata nu, e tot murdara. Nu weekendul asta, celalalt probabil facem poze Icon_smile
astea sunt jantele
http://www.poopftw.com/images/s2kkps1.jpg



Reply



 
#16

Arata bine, seamana cu Works Kai din cate vad.

Sent from my N4
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#17

Seamana putin Icon_smile
Gata si rama de la geam. Maine mici retusuri la vopsea, sa vad cand apuc sa ii fac o ajustare la bara spate ca nu imi place cum vin colturile.

[Image: Cj88gy7l.jpg]



Reply



 
#18

Salutare, Masina arata exceptional.
Te-as ruga sa imi spui si mie daca stii un S2000 de vanzare pe la voi prin zona Icon_smile
Ms anticipat



Reply



 
#19

Ms ms, inca nu e cum vreau Icon_smile
Iti dau PM.



Reply



 
#20

+ 225/45 R17, 255/40 R17 de vara.
Am comandat alt IACV, in unele zile pica turatia pana la 400, simptom clasic de IACV blocat intermitent.
Sa vina putin caldura sa pun totul pe ea Icon_biggrin



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.