This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

CBR1000RR Fireblade 2010



 
#81

E periculos rau hobbyul asta. Bine ca nu ai patit nimic grav.
Eu nu as avea curaj nici macar sa merg cu scooterul prin Bucuresti la cat de inconstienti sunt soferii nostri, da' sa mai am vreo suta de cai "intre picioare"...



Reply



 
#82

intr-adevar, e f periculos, iar pt cei cu motorete supersport e f greu sa nu impingi la limita. si mai greu e sa ramai cu capul pe umeri, sa constientizezi zonele periculoase, si sa nu te intereseze de ceilalti care eventual spun ca esti "gay" ca nu mergi tare pe un sector sau altundeva, dar asta face diferenta intre a ajunge intreg acasa si a ramane o amintire pentru cei dragi.
problema celui de astazi a fost ca a mers tare pe un sector exterm de periculos, unde a mai murit un biker in urma cu cativa ani. eu ma opresc si ma intorc mult mai jos, pe zone fara drumuri laterale, refugii sau terase, si cu vizibilitate suficienta.

cateva cadre din sesiunea de azi pana sa ajung pe terra Icon_biggrin
daca vrei sa fii star sbk, patesti Icon_biggrin


Attached Files Thumbnail(s)
                       
       
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#83

Periculos si costisitor. Cu toate ca adrenalina o ia razna prin corp, eu cred ca pentru un om cu boii acasa instinctul de conservare e mai puternic decat dorinta de a nu parea "gay" in fata celorlalti.
Faine cadre, ai prins vreme buna si te-ai inclinat nu gluma.
Ai trantit-o ca ai prins nisip pe asfalt sau n-ai incalzit gumele?
[Image: mysig.jpg?t=1248866766]
You can turbo a vtec but you can't vtec a turbo. vtec



Reply



 
#84

o combinatie de factori zic eu. sunt 30 km din cj pana acolo, am considerat ca sunt suficient de incalzite gumele, era a 3-a urcare. gresala cred ca a fost ca am deschis gazul prea repede, trebuia sa mai astept juma' de metru si s-o mai ridic pitin. aderenta era fix pe buza gumei si a plecat de spate.
asta e, din greseli inveti Icon_biggrin
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#85

Reci pe naiba! Sta culcata de zici ca e lipita cu superglue Icon_smile
Bine ca esti ok. Pe restu' le rezolvi. Jos palaria pentru cum ai lasat-o la stanga. Pe dreapta, la vale, parca nu ai culcat-o la fel de tare, nu?
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply



 
#86

normal, pe dreapta trasa e mai stransa decat pe stanga si dinamica e mai periculoasa.
cel mai important factor e "siguranta" pe dreapta daca o scapi, ajungi pe contrasens de unde vin masini. pe stanga, pe mal, deci mai "safe". ia aminte Icon_razz
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#87

bine ca a fost doar atat, din greseli se invata Icon_wink



Reply



 
#88

Bine ca esti tu ok. Motoreta se repara...Icon_wink

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"



Reply



 
#89

da fratilor, no stress. in cateva saptamani suntem iarasi operationali.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#90

nu mai zgaria motoru ca ma doare sufletu pe bune Icon_smile



Reply



 
#91

Stiu, ma, raule! Am descoperit si eu batand Cheia Icon_wink

Recuperare rapida!
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply



 
#92

Bine ca nu ai patit nimic Costele ca plasticele le schimbi. Nu ai suruburi din ale de protectie la carenaj?

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#93

toyboy vere, vrei racing, se intampla. daca vreau sa nu ma mai dau pe jos, iau un vfr Icon_razz
yula, plasticele se repara. crash-padurile sunt scumpe rau, nu merita, mai bine repar de banii aia. oricum nu ai scapa fara alte zgarieturi asa ca mai bine fara.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#94

Parca 80e am dat pe un set daca bine imi aduc aminte.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#95

bah da tu esti un pic cam prea curajos cu, culcatu pe jos pe drumuri cu tiruri si altele!!!

Icon_smile fain da mi se pare cam pericol cu traficul.
mai bine te duci tu la circuit si faci acolo tot ce vrei. oricum anul asta cred ca dau drumu si la tgmures si la adancata si mai bine te pastrezi pentru antrenamente in modul safe.



Reply



 
#96

yula, la 80 de euro nush ce pocnitori ai luat tu.
la fosta motoreta, din 99 au fost 170 euro.
la asta sare de 200.
kinky, nu e man, cum am mai spus, stiu traseul, stiu zonele unde pot sa fortez fara pericol de ceva serios, e ok. atata timp cat nu fortezi virajele de dr. unde risti sa iesi pe contrasens e ok.
zona e cu doua benzi pe sens, este loc suficient, am trecut asa si printre doua masini in paralel care urcau Icon_biggrin este loc cat vrei.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#97

dat drumul la munca
"let me see you stripped" pam-pam-pa-pam param-pam-pa-pam Icon_peace


Attached Files Thumbnail(s)
   
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#98

venira si manusile. dainese ca dainese...calitate excelenta, calapod incredibil, sunt ca si turnate. detaliile isi fac de cap, Părul sau lâna care acoperă pielea unor animale.!!!


Attached Files Thumbnail(s)
                       

Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#99

Mai fa-le niste poze ca de mai cazi odata tot le belesti Icon_smile

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 

mah asta e echipamentu de promenada, de tavalit e altau Icon_razz
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.