E periculos rau hobbyul asta. Bine ca nu ai patit nimic grav.
Eu nu as avea curaj nici macar sa merg cu scooterul prin Bucuresti la cat de inconstienti sunt soferii nostri, da' sa mai am vreo suta de cai "intre picioare"...
intr-adevar, e f periculos, iar pt cei cu motorete supersport e f greu sa nu impingi la limita. si mai greu e sa ramai cu capul pe umeri, sa constientizezi zonele periculoase, si sa nu te intereseze de ceilalti care eventual spun ca esti "gay" ca nu mergi tare pe un sector sau altundeva, dar asta face diferenta intre a ajunge intreg acasa si a ramane o amintire pentru cei dragi.
problema celui de astazi a fost ca a mers tare pe un sector exterm de periculos, unde a mai murit un biker in urma cu cativa ani. eu ma opresc si ma intorc mult mai jos, pe zone fara drumuri laterale, refugii sau terase, si cu vizibilitate suficienta.
cateva cadre din sesiunea de azi pana sa ajung pe terra
daca vrei sa fii star sbk, patesti
Periculos si costisitor. Cu toate ca adrenalina o ia razna prin corp, eu cred ca pentru un om cu boii acasa instinctul de conservare e mai puternic decat dorinta de a nu parea "gay" in fata celorlalti.
Faine cadre, ai prins vreme buna si te-ai inclinat nu gluma.
Ai trantit-o ca ai prins nisip pe asfalt sau n-ai incalzit gumele?
o combinatie de factori zic eu. sunt 30 km din cj pana acolo, am considerat ca sunt suficient de incalzite gumele, era a 3-a urcare. gresala cred ca a fost ca am deschis gazul prea repede, trebuia sa mai astept juma' de metru si s-o mai ridic pitin. aderenta era fix pe buza gumei si a plecat de spate.
asta e, din greseli inveti
Reci pe naiba! Sta culcata de zici ca e lipita cu superglue
Bine ca esti ok. Pe restu' le rezolvi. Jos palaria pentru cum ai lasat-o la stanga. Pe dreapta, la vale, parca nu ai culcat-o la fel de tare, nu?
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t 2003 VFR800 Interceptor 1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!
normal, pe dreapta trasa e mai stransa decat pe stanga si dinamica e mai periculoasa.
cel mai important factor e "siguranta" pe dreapta daca o scapi, ajungi pe contrasens de unde vin masini. pe stanga, pe mal, deci mai "safe". ia aminte
toyboy vere, vrei racing, se intampla. daca vreau sa nu ma mai dau pe jos, iau un vfr
yula, plasticele se repara. crash-padurile sunt scumpe rau, nu merita, mai bine repar de banii aia. oricum nu ai scapa fara alte zgarieturi asa ca mai bine fara.
bah da tu esti un pic cam prea curajos cu, culcatu pe jos pe drumuri cu tiruri si altele!!!
fain da mi se pare cam pericol cu traficul.
mai bine te duci tu la circuit si faci acolo tot ce vrei. oricum anul asta cred ca dau drumu si la tgmures si la adancata si mai bine te pastrezi pentru antrenamente in modul safe.
yula, la 80 de euro nush ce pocnitori ai luat tu.
la fosta motoreta, din 99 au fost 170 euro.
la asta sare de 200.
kinky, nu e man, cum am mai spus, stiu traseul, stiu zonele unde pot sa fortez fara pericol de ceva serios, e ok. atata timp cat nu fortezi virajele de dr. unde risti sa iesi pe contrasens e ok.
zona e cu doua benzi pe sens, este loc suficient, am trecut asa si printre doua masini in paralel care urcau este loc cat vrei.
venira si manusile. dainese ca dainese...calitate excelenta, calapod incredibil, sunt ca si turnate. detaliile isi fac de cap, Părul sau lâna care acoperă pielea unor animale.!!!