gata, ne-am imprietenit complet. ieri am mai bagat 200 km de viraje cluj-zalau, am reusit sa o culc pe toata latimea cauciucului. m-am acomodat cu centrul de greutate, cu viteza de intrare pe viraje...e incredibil cum poate sta, cu ce viteza parcurge virajele. trebuia sa las gazul pe viraje sa nu intru in cei din fata
am primit banii mah si am cumparat din tara, la preturi mult mai mari, si daca tot m-am umilit atat, am facut aroganta si am luat numai varfuri de gama, moto-gp breed
cateva detalii:
cum vremea nu ma ajuta, ma limitez doar la impresiile purtarii indoors
in primul rand e vb de o casca high end, acest model e purtat in moto gp de andrea dovizioso.
constructie carbon-kevlar, handmade, design computerizat ( dupa scanarea capatanii lui dovi), multea, multe dedalii tehnice de exceptie.
calitatea executiei este remarcabila, atat la interior cat si la interior. detalii de finete la tot pasul, mai mare dragul.
toate astea la doar 1250g, care o plaseaza intre cele mau usoare de pe piata.
foarte multe prize de aer, orificii de extractie, abia astept sa vad la lucru ventilatia.
sa pastram linia, daca tot m-au luxat italienii, am renuntat la geaca pe care vroiam sa o cumpar si am trecut la modelul de top, daca tot am asteptat o luna jumate, macar sa ma respect ce pana mea
asadar, dainese supersport, protectii hard, insertie aluminiu umeri, zone multe de stretch pentru mobilitate de exceptie, croi tipic italienesc, "turnat".
ca orice produs dainese, materialele sunt de exceptie, modelele nu sunt doar functionale, ci....fashion motorsport.
ventilatii plasate unde trebuie pe care le simti cum fac treaba, ce mai, trebuie trait pentru a intelege, cuvintele sunt insuficiente.