This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

My Civic fk2 2007



 
#1

Sa imi prezint si eu masina este un civic din 2007 1.8 benzina 140CP cristal black pearl echiparea sport.
Am deja 120.000km cu ea si in afara de cateva problemute se comporta impecabil.
Ca si modificari masina are arcuri eibach cu aceasta miscare am scpat de troncanitul puntii spate.
Discuri fata EBC Turbogrove de care sunt tare multumit in schimb placutele lor sunt varaza m-au tinut 6000km.
De curand i-am schimbat amortizoarele pe spate cu unle KYB A Ajust si vad ca se comporta ok urmeaza cele de pe fata luna viitoare.
Am schimbat si filtrul de aer K&N in caracasa cu unul Pipercross din burete care filtreza mult mai bine pentru conditiile noaste din Romania.Are deja 20.000km si nu da semene de oboseala.
Saptamana viitoare trebuie sa ii fac si revizia si ma gandeam sa schimb uleiul de la Valvoline 0w40 care am bagat pana acuma cu Eneo sustina 5w30.
Mi-am comanadat si filtrul de ulei de la purflux cine e interesat de codul lui acesta este LS350.


Attached Files Thumbnail(s)
   



Reply



 
#2

Sa ai parte de ea si la cati mai multi km fara probleme.

E de la ceva concurs poza?

Sent from my GT-I9000
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#3

Da de e de la niste liniute organizate primavara trecuta.Era un frig de numa afra.



Reply



 
#4

S-o stapanesti cu plăcere...la mai mulţi km.

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"



Reply



 
#5

Ieri mi-am dat comanda de ulei si filtre pentru revizia de 120000km.
Am trecut de la ValvolineSynpower 0w40 la Total quarz energy 9000 0w30.filtru ulei purflux si filtru polen.
Am trecut de la 0w40 la 0w30 dintr-un singur motiv iarna se incalzea destul de greu motorul.
Sunt curios cum se prezinta 0w30 in urmatorii 10.000km., 0w40 nu il papa aproape de loc.
Toate astea 230Ron
Pe vineri ar trebui sa ajunga.
Mai trebuie acuma placutele fata spate si un set de discuri spate care sper sa le iau toamna asta in functie de cati km o sa mai fac.



Reply



 
#6

[Image: 20120819102603.jpg]Vineri am ridicat uleiul si filtrele de la magazin sper ca saptamana viitoare sa pot face schimbul.
Mi-am mai comandat si aerisitoarele de la etrierii de frana cele care sunt pe masina au ruginit tare mai ales ca nu mai aveam capacelele de cauciuc cand am schimbat lichidul de frana de abea curgea erau infundate.Capacele am gasit la un magazin moto lapret bun ca nu as fi dat 25 ron pe unele originale asa la 40 ron le-am luat pe tote 4.Aerisitoare Honda originale 60 Ron toate 4.



Reply



 
#7

Pai de ce nu au aerisitoarele protectie din cauciuc, lipseste din fabrica?

Sent from my GT-I9000
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#8

Sincer iti spun ca nu stiu ,din fabrica ar trebui sa fi avut.Nici eu nu am bagat de seam ca nu sunt ,desi la revizii stateam pe langa masina.Cred ca ori sa copt cauciucul si au cazut ori mi lea luat careva.
Acum am comandat din astea ca sa fiu sigur ca nu cad Icon_smile.
http://www.moto-gear.ro/protectie-aerisi...odus-83230



Reply



 
#9

Sigur s-a pierdut pe la ceva revizii, pentru ca e greu de crezut ca au copt si au cazut jos.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#10

Nu am mai scris de mult pe aicea.
Masina a facut 130.000km si merge ca unsa.
Am schimbat discurile si placutele pe spate vineri cu asta am gasit si cauza unui clampanit la franare usoare pe partea dreapta.
O placuta blocata pe interioara care a si stricat discul, oricum trebuiau schimbate ca se subtiasera tare.
[Image: 20130111170334.th.jpg]

Urmeaza sa schimb si amortizoarele fata le tin de ceva in debara Icon_smile si am cam terminat sper cu cheltuiala.



Reply



 
#11

Ai pus discuri si placute OEM?
La mine la Civic am observat ca sunt de 2 ori mai scumpe decat unele aftermarket, dar si tin de 2 ori mai mult.



Reply



 
#12

Nu, am pus Ferodo premier placute si discuri.
400 ron placutele ,discurile si tablitele de fixare.
100 ron montajul.
De placutele de la ferodo am fost mai tot timpul multumit sa vedem cum o fi cu discurile.
Pe spate la civic mare treaba nu e cu discurile si asa sunt pline daca sunt destul de dure pentru placutele lor e ok.



Reply



 
#13

Azi mi sa aprins martorul de la Airbag in bord si nu samai stins.
Trebuie sa merg ne aparat la service saptamana viitoare sa vad ce este.
Banuiesc ca vre-un senzor ceva nu functioneza cum trbuie.



Reply



 
#14

Ai curatat de curand masina in interior? Posibil sa se fi desprins vreo mufa pe sub scaun...?!?!?



Reply



 
#15

M-am uitat mai inainte si totul pare ok am miscat de mufele alea dar tot imi da eroarea.O sa vad ce cod imi da si dupa ma uita in manualul de reparatii sa vad de unde vine.



Reply



 
#16

O colega mi-a spus zilele trecute ca are problema asta la un Megane 2 si am apasat/strans mai bine toate mufele de sub scaun si nu a mai aparut eroarea. In cazul tau, se pare ca ar fi altceva. Citeste manualul si mergi la service.



Reply



 
#17

Am fost azi la un service multimarca si au pus calculatorul pe masina.Problema este ca nu vedea nimic nici o eroare.
Trebuie sa vad cum fac sa merg la honda poate aia gasesc buba Icon_smile.



Reply



 
#18

Nu am ajuns inca la honda sa vad ce are de da eroare la airbag.
In schimb am fost la service sa schimb amortizoarele fata si uleiul.
Ma rau este se pare ca bucsile de la puntea spate si bucsile de la basculel fata sunt duse si trebuie schimbate.



Reply



 
#19

Sa ne tii la curent cu schimbatul bucsilor de la punte, cred ca esti primul care nu schimba toata puntea Icon_smile.



Reply



 
#20

Va tin deja am vorbit cu mecanicul cand am facut inspectia si nu e mare vrajeala schimbarea lor in max o ora se schimba.
Cel mai important e sa ai o presa buna nici macar nu se da jos puntea de tot.
O sa pun poze cu operatia pe cord Icon_smile



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.