This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

kmr: '96 CRX Del Sol ( SIR Swap)



 
#1

Incerc sa ma integrez in peisaj si va imi prezint Del Sol-ulIcon_biggrin. Este verde, Motegi Edition, la baza avand un motor D16Y8. Am cumparat masina de la Geve, el a luat-o de la Buzz.
Motorul D16Y8 manca ulei destul de mult ( cam 500 ml la 300 km Icon_yikes, adica, la un drum Bucuresti-Sibiu-Bucuresti completam un litru de ulei All_coholic
In prima faza, am schimbat doar simeringurile de supape dar, evident, nu s-au rezolvat lucrurile. In etapa a doua, am facut un rebuild complet al motorului ( bine, cand zic am facut, ma refer la faptul ca Bodo si Roland au facut Icon_cool ) Acum, motorul D16Y8 este in perfecta stare, cu rodajul facut si este de vanzare Icon_rolleyes2 )
In toamna anului trecut ( dupa ce am terminat rodajul ), am plecat in Anglia si mi-am luat un SIR.
Impreuna cu Bodo si Myke am facut swap-ul si acum am motorul si cutia de SIR, puntea spate cu discuri de SIR si A/C ( inca nemontat ).
Am revopsit-o intre timp.
Ce mai am de facut: de inlocuit admisia de aer cu una care sa traga din contraaripa, de inlocuit ambreiajul ( patineaza putin, nu cupleaza ferm ), de inlocuit suspensia si de refacut tapiteria.



Add Thank You Reply



 
#2

ai uitat sa mentionezi incaltarile, care nu sunt de trecut cu vederea Icon_wink
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#3

Dupa multa munca la toate capitolele a iesit ceva ce mie imi place. Felicitari!
Am uitat sa o cer sa dau si eu o tura...



Add Thank You Reply



 
#4

Ai facut treaba buna cu sol-ul. Ai uitat sa mentionezi si de jante Icon_wink
Mi ciuda ca nu am fost in stare sa dau si eu o tura cu el la Sibiu, poate data viitoare Icon_biggrin

Sent from my GT-I9000
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#5

Da, la capitolul incaltari avem niste jante pe 15 Evo RegaMaster ( superlight, superforged ) au 4,2 kg/bucata si anvelope Hero Milanza http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Hero/Milanza-HZ1.htm
Am reconditionat jantele dar nu am stickere puse pe ele. Am gasit stickere dar sunt abrerant de scumpe asa ca, daca stiti pe cineva care sa poata face layout-ul dupa o poza, va rog sa imi spuneti.



Add Thank You Reply



 
#6

arata si trage bine coafeza. gabi acu de la turometru e sub 5k rpm doar cand stai pe loc, nu? Icon_smile)



Add Thank You Reply



 
#7

Teoretic trage bine dar Laux a plecat bine de pe loc si l-am ajuns doar pe a treia Icon_no2
Sper sa rezolv asta din admisia de aer ( adica sa traga aer rece, nu fierbinte, de la motor ) si din schimbarea de ambreiaj vtec



Add Thank You Reply



 
#8

laux schimba ca o mitraliera, are o carapace de 800 kg si el nu reprezinta un balast Icon_razz
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#9

Laux ridica o masina de la sol cand se urca in ea, de fapt Icon_smile
Bine-ai venit KMR-ule, sa ne citim cu drag si spor!
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Add Thank You Reply



 
#10

Corect! Laux cand se urca in masina, mai aduce 30 Cp cu el Rollinglaugh
Oricum, vreau sa pun un CAI si sa bandajez toata teava aia de metal de la filtru pana in admisie cu banda cu azbest ca sa nu mai fie influentata de caldura de la motor.
Multumesc de urari si, ne urmarim reciproc Icon_biggrin.
Apropo: citeam pe threadul lui LIVIU_CTS despre volanta usurata si era o discutie despre faptul ca volanta usurata iti face frana de motor ( sper ca am citit corect ). Eu stiam ca daca ai volanta usurata nu mai ai frana de motor ....



Add Thank You Reply



 
#11

pai volanta mentine inertia arborelui/turatiei. cu cat e mai grea, urca in ture mai greu, dar odata ajuns la o turatie o pierde mai greu (datorita inertiei). o volanta usoara urca repede in ture dar masa redusa nu ajuta sa o si mentina odata redus rpm-ul. asa imi imaginez eu dinamica, si asa o inteleg comparand un motor de auto cu unul de moto.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#12

Volanta mai usoara urca mai usor in ture dar pierzi frana de motor, tocmai pentru ca are inertie mica.



Add Thank You Reply



 
#13

kmr stii bine Icon_smile

liviu nu inteleg exact ce nu-ti dai tu seama, in coborarea unei pante (cel mai bun exemplu) rotile tind sa se invarta mai repede sa prinda viteza, astfel o volanta mai grea va mentine mai mult inertia motorului astfel franand rotile sa se invarta mai repede fiind la vale, iar una usoara nu va mentine aceasta inertie permitand mai repede motorului sa se invarta corespunzator cu viteza rotilor care este in crestere.

ca dezavantaj in afara de frana de motor am vazut ca spuneau oamenii care merg la track ca una mult prea usoara are dezavantaju ca la retrogradare masina nu mai este asa de stabila la intrarea de viraj, fata ne mai fiind incarcata la fel de mult



Add Thank You Reply



 
#14

Stiu ca mai are un dezavantaj: nu echilibreaza la fel de bine arborele cotit . Asta si faptul ca pierzi frana de motor m-au facut sa nu ma gandesc sa imi pun asa ceva. Pentru liniute, e ok, in rest, nu prea ( din punctul meu de vedere ).



Add Thank You Reply



 
#15

bine ai venit KMR Icon_wink
eu as face cam ce a facut Vali la admisie ...nu e foarte aratoasa dar sigur aduce ceva imbunatatiri !
bafta !
PS : in curand Laux urmeaza sa primeasca niste jucarii Icon_biggrin



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2018 - All Rights Reserved.

class="popup_item">Threaded Mode