montajul a inceput azi pe partea cu specialistii , adica segmentii si chiuloasele , astept sa mi le dea sper ca saptamana asta ... si ma apuc de montat , am sudat si o masa speciala cu roti inalta de 1m pe care le montez toate si de acolo numa le imping pana sub masina , incerc sa fac poze dar nu ma prea indur sa duc camera acolo ca e tare murdar , o sa fac cu telefonu ca de ala mi tot una
ms sparco , au ajuns in 24 octombrie piesele in vama , pana alaltaieri nu mi-au ajuns acasa , deci nu va plangeti de pasivitatea romanilor, ieri au fost la rectificat si azi au ajuns in atelier chiuloasele montate cu noile valvule si pistoanele cu segmentii pusi , sambata si duminica am activitate ( sper sa mai stiu sa le pun )
21-10-2012, 12:50 (This post was last modified: 21-10-2012, 12:51 by blondu.)
am coborat manualu de atelier si ne-am cam descurcat , dar is satul de suruburi stranse in pozitii si alea alea , pana acum am pus cilindri , pompo de ulei si capacele pe dedesupt , iar sus chiuloasele si senzorii de Vtec , pare putin dar am lucrat aproape toata ziua , intre curatat piese , pus , scos inapoi , pus iar , azi daca mai are chef sa deschida atelieru o sa punem motoru in subsasiu ca deja e prea greu de lasat pe 2 butuci
ajuns de la atelier, montat distributie , alternator , plastice distributie , admisie , colectori si bagat motoru in subsasiu , deocamdata nu imi prea raman suruburi in plus , instalatia electrica o so duc la spalat
Important e ca nu te-ai ales cu 2 motoare dupa mecanicul amic!!!!
Daca-ti ramane un shurub, piulita le vreau eu sa le fac breloc la chei...na NSX !!!!!!
Bafta la shurubuit !!!!!