maruta
Posts: 1,772
Threads: 18
Thanks Received: 73 in 60 posts
Thanks Given: 45
Joined: Dec 2010
|
|
Am schimbat rulmentul pe stanga spate si dupa vreo 3-400 de km s-a aprins becul de la ABS. Desteptii aia de la Honda din Craiova nu au stiut sa remedieze din prima problema, dar macar am aflat codul de eroare 24-01 care se pare ca s-ar traduce "Left rear pulsar failure".
Cred ca senzorul de ABS nu mai citeste cum trebuie banda magnetica de pe butuc...o fi mizerie, ceva pe acolo. Prin urmare, trebuie sa ajung cu masina la un service Honda din Bucuresti sa rezolv.
|
yulasinio
Posts: 11,845
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Ori s-a pus mizerie pe senzorul de la ABS ori roata aia dintata de pe noul butuc nu e de nici o treaba.
Quote:If a wheel-speed sensor's resistance is within normal range, remove the sensor and inspect it for damage or metallic debris sticking to the tip. Wheel-speed sensors are magnetic and will attract wear debris from the rotors and brake pads. As this stuff builds up, it reduces the strength of the signal produced by the sensor. Also, inspect the condition of the teeth on the WSS sensor ring (which Honda calls the "gear pulser"). A layer of rust on the teeth or nicks or damage to the teeth can prevent the wheel-speed sensor from generating a good signal.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
Wagner
Posts: 799
Threads: 4
Thanks Received: 18 in 17 posts
Thanks Given: 41
Joined: Jun 2011
|
|
Si eu cred ca trebuie curatat senzorul. Probabil de la mizeria depusa, in special praf de placute de frana si pilitura de la discuri, da cu virgula la citire si chitaie.
Sent from my WM8 using Tapatalk
Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...
|
maruta
Posts: 1,772
Threads: 18
Thanks Received: 73 in 60 posts
Thanks Given: 45
Joined: Dec 2010
|
|
Procedura Honda spune ca trebuie verificata distanta dintre senzorul ABS si banda magnetica, care trebuie sa fie undeva intre 0,5-1,5mm. S-ar putea sa fie si ce zice Yula dar nu inteleg de ce a mers 400 km si acum nu mai merge. Mai degraba cred ca e mizerie ceva pe-acolo.
|
maruta
Posts: 1,772
Threads: 18
Thanks Received: 73 in 60 posts
Thanks Given: 45
Joined: Dec 2010
|
|
Am descoperit misterul cu ABS-ul. Banda de pe care citea senzorul nu mai era intreaga, lipseau bucati din ea. Noroc ca am pastrat butucul vechi si am reusit sa pun banda de la el.
Martorul ABS s-a stins acum si sper sa tina improvizatia asta...
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
ala a fost primul lucru pe care l-am verificat la del sol. eu nu am scapat asa usor, imi trebuie alta pompa.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
Delphi
Posts: 715
Threads: 3
Thanks Received: 28 in 27 posts
Thanks Given: 11
Joined: Jun 2012
|
|
@ maruta: Si asta de ce s-a intamplat? Adica, este normal sa se distruga banda aia in timp? Trebuia si ea inlocuita?
PS: intreb pentru ca la asta chiar nu ma pricep...
|
yulasinio
Posts: 11,845
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
In poza aia pare a fi o garnitura de cauciuc nu roata dintata. Asa s-a facut de la rugina?
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
maruta
Posts: 1,772
Threads: 18
Thanks Received: 73 in 60 posts
Thanks Given: 45
Joined: Dec 2010
|
|
(11-03-2014, 21:58)Delphi Wrote: @maruta: Si asta de ce s-a intamplat? Adica, este normal sa se distruga banda aia in timp? Trebuia si ea inlocuita?
PS: intreb pentru ca la asta chiar nu ma pricep...
S-a intamplat din cauza calitatii foarte proaste a piesei. Banda aia nu se inlocuieste in mod normal, a fost o solutie de compromis gasita de mecanic.
Butucul (cu rulment) era nou, aftermarket...platesti putin, primesti si mai putin...
(11-03-2014, 22:12)yulasinio Wrote: In poza aia pare a fi o garnitura de cauciuc nu roata dintata. Asa s-a facut de la rugina?
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Yula, din cate am observat eu, garnitura aia din cauciuc imbraca banda magnetica de pe care citeste senzorul ABS. Si este vorba de puntea spate, nu puntea fata. Vad ca difera intre ele si numai pe puntea fata sunt roti dintate...
fata
spate
|
kinky_boy
Posts: 5,241
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
12-03-2014, 13:03
(This post was last modified: 12-03-2014, 13:10 by kinky_boy.)
nu e invers? din poze mi se pare ca poza de sus e de pe spate si cea de jos de pe fata (disc ventilat fata, placute si etrieri mai mari)
|
maruta
Posts: 1,772
Threads: 18
Thanks Received: 73 in 60 posts
Thanks Given: 45
Joined: Dec 2010
|
|
12-03-2014, 13:22
(This post was last modified: 12-03-2014, 13:33 by maruta.)
(12-03-2014, 13:03)kinky_boy Wrote: nu e invers? din poze mi se pare ca poza de sus e de pe spate si cea de jos de pe fata (disc ventilat fata, placute si etrieri mai mari)
Da, ai dreptate...sunt invers...nu mai inteleg nimic...
Asta e ce am cumparat:
Nu-mi dau seama unde este greseala, dar vad pe alte forumuri ca butucul cu rulmentul sunt la fel ca la mine...
http://clubjazz.org/forum/index.php?topic=304.0
|
kinky_boy
Posts: 5,241
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
dupa cum zice yula si schema pe spate ar trebui sa fie roata dintata, ciudat daca tu ai desfacut butucul si nu ai roata zimtata pe spate
|
maruta
Posts: 1,772
Threads: 18
Thanks Received: 73 in 60 posts
Thanks Given: 45
Joined: Dec 2010
|
|
Poate ca roata dintata ramane pe masina cand se demonteaza si butucul se vinde fara ea, doar cu rulmentul deja inclus...
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
exista versiuni non abs?
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
maruta
Posts: 1,772
Threads: 18
Thanks Received: 73 in 60 posts
Thanks Given: 45
Joined: Dec 2010
|
|
Da, imi amintesc ca vanzatorul a intrebat foarte clar daca masina are ABS sau nu si chiar am verificat astazi anuntul de pe eBay si vad ca are peste 30 de bucati vandute, ceea ce inseamna ca stie ce vinde...
|
yulasinio
Posts: 11,845
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Cred ca e simplu, cel pus de mine si cel din diagrama sunt pentru frana pe disc, al tau e butuc, cred ca de aici diferenta
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
maruta
Posts: 1,772
Threads: 18
Thanks Received: 73 in 60 posts
Thanks Given: 45
Joined: Dec 2010
|
|
Am discuri si pe spate.
|
yulasinio
Posts: 11,845
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Haha eu am zis ca pozele cu butucul de mai sus sunt ale tale
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
maruta
Posts: 1,772
Threads: 18
Thanks Received: 73 in 60 posts
Thanks Given: 45
Joined: Dec 2010
|
|
10-04-2014, 13:42
(This post was last modified: 11-04-2014, 15:46 by maruta.)
doua batrane...
|
Wagner
Posts: 799
Threads: 4
Thanks Received: 18 in 17 posts
Thanks Given: 41
Joined: Jun 2011
|
|
La mai mare!
Sent from my WM8 using Tapatalk
Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...
|
The following 1 user says Thank You to Wagner for this post:
• maruta
|