This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Honda Civic 1.4i '95 Milano red.



 
#1

Bine v-am gasit Icon_biggrin
De un an si o luna ii invart volanul aproape zilnic, si nu ma mai satur, a fost dragoste la prima cheie Icon_smile . Am luat-o cu 161000 km si i-am mai pus eu inca 12000 km la bord. Am hranit-o doar cu benzina de la Mol de 95 si cu ulei Mobil1 10w40 si acum de curand cu Motul 6100 10w40. Masina a venit initial cu 75 hp dar o mica si ieftina modificare la o garnitura de admisia a ridicat puterea la aprox. 90 hp. Masina a mai primit un CAI .... i-am scos catalizatorul si toba de mijloc, i-am pus teava goala de la galerie pana la final unde i-am pus o finala de inox.
In afara de consumabile, nu am mai schimbat nimic la ea in cei 12000 km facuti de cand o am. Sunt multumit si incantat de alegerea facuta.
Cateva poze cu cocosata mea "inalta":
[Image: cvcmr.jpg]
[Image: dsc0017uts.jpg]
[Image: dsc0011pu.jpg]
[Image: dsc0038x.jpg]

Uploaded with ImageShack.us



[Image: mysig.jpg?t=1248866766]
You can turbo a vtec but you can't vtec a turbo. vtec



Reply



 
#2

welcome. Frumoasa masina.
Se stie ca Honda este fiabila si din ce spun toti posesorii nu sunt probleme cu Hondele. Pana si samsarii afirma acest lucru.
Asfalt uscat



Reply



 
#3

Frumoasa civicania :icon_twisted:

Nu iti micesti un pic pozele ca sunt cam mari :-p

Bafta
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#4

Thankyou

(18-10-2010, 21:13)yulasinio Wrote: Nu iti micesti un pic pozele ca sunt cam mari :-p

Done Icon_wink

[Image: mysig.jpg?t=1248866766]
You can turbo a vtec but you can't vtec a turbo. vtec



Reply



 
#5

Mersi Icon_wink

Oricum am pus un <code> acuma care redimensioneaza pozele automat, asta ca sa nu iti mai faci griji pe viitor :-p
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#6

sa ai parte de masina..frumos ej! bine ne-am regasit!



Reply



 
#7

Arata foarte bine masina asa 'inalta' cum zici tu. Intreaba-i pe unii dintre cei cu low-ridere cat s-au chinuit pana au coborat si urcat pana la Paltinis Icon_wink.
Multa bafta in continuare Biggthumpup



Reply



 
#8

Aici cred ca te referi la mine si la Milad Rollinglaugh
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#9

Pai din cate imi aduc aminte voi erati singurii care coborau cu 20km/h din motive bine intemeiate, binenteles Icon_wink.



Reply



 
#10

Eu sigur aveam un motiv bine intemeiat Smart
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#11

si eu aveam unu .. Icon_smile..dar tu aveai doua Icon_smile) !



Reply



 
#12

pune jante pe 15, pune jante Icon_smile)
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#13

salut, sa o stapanesti sanatos!

tranteste-o putin si pune-i folii Icon_wink




Reply



 
#14

Thank y'all.
Jante pe 15 nu cred ca o sa-i pun ... imi place mult directia cu jante pe 13, astea de acum sunt pe 14 si se comporta bine, cred ca jantele pe 15 sau mai mari sunt utile doar pentru look la modelul asta. Cand a proiect-o Soichiro cred ca a stiut el mai bine de ce au fost trecute in cartea tehnica dimensiuni recomandate pe 13 sau 14 deci merg pe mana lui Biggthumpup . M-am gandit la folii, cu prima ocazie o sa infoliez sau ionizez geamurile.

[Image: mysig.jpg?t=1248866766]
You can turbo a vtec but you can't vtec a turbo. vtec



Reply



 
#15

man vezi si tu ca sunt trenduri. au plecat de la roti mari cat alea de caruta, au ajuns la jante mici si cauciuc gros (de inteles pt drumurile din vremurile trecute) si acum cu noi tehnologii se fac jante performante, cauciucuri mult mai bune. oricine a avut roti de 13 si a trecut la 15 iti spune ca masina se comporta mult mai bine. 15 nu e doar de loock, alea sunt de 16, 17. 15 e varianta ideala pt proportiile si gabaritul ei cand vorbim de dinamica.

nu uitati ca in acele vremuri masinile masinile erau facute pt a fi accesibile (un golf 2 era intre 8000 si 12000 marci) deci multe piese si accesorii erau gandite pt cost redus. azi lumea tramba din nas, se folosesc tehnologii avansate. deci reperele folosite in acele vremuri nu sunt obligatoriu the best choice.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#16
Post 

Subscriu parerii lui Liviu!
Ma gandesc ca a ta masinuta ar castiga enorm la capitolul stabilitate cu jantele de 15, iar dezavantajele unui consum ceva mai ridicat ori a unui feeling mai scazut al directiei, sunt nesemnificative.
Imi vine sa rad cand ma gandesc ca atunci cand faceam Siriul cu jantele de 15, alergam prin masina - la propriu - , iar dupa ce am incaltat-o cu cele pe 16, reuseam sa merg fara frane aproape.
Ai timp sa-ti reconsideri pozitia...



Reply



 
#17

Multumesc pentru sfaturi.... cu siguranta o sa tin cont de ele, mai ales ca pe Liviu l-am si cunoscut personal la nationala de la Paltinis.
[Image: mysig.jpg?t=1248866766]
You can turbo a vtec but you can't vtec a turbo. vtec



Reply



 
#18

ms pt plusul de incredere man. ce iti spun eu e si raportat la experienta cu scirocco-ul '78 care a venit cu roti 13, am trecut prin 15 , acum am 16.
cu 15 n-o sa-ti vina sa crezi cum sta masina pe viraje.
pe un coleg de firma l-am combinat sa-si puna jante 16 alu in loc de 15 tabla pe un polo 1.2 . era uimit cum sta masina lui acum la drum lung pe viraje Icon_wink . try it!
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#19

Pot sa confirm si eu 100% spusele colegilor referitoare la jante. Cand trec pe FK2 iarna la jante de 16 se simte atat in precizia directiei, cat si in stabilitate. Evident, data fiind servodirectia de pe FK2, modificarea in directie nu-i chiar atat de evidenta, insa la capitolul stabilitate...

Acum am luat un EG3 din 94 si va fi echipat cu jante de 13 pentru iarna, iar cu 15 pentru vara. Mare atentie insa daca o trantesti pe burta si ii pui jante mai mari (si mai late) pentru ca va cam trebui sa-i verifici geometria. Asta ti-o spun din experienta.



Reply



 
#20

Si la schimbarea jantelor trebuie verificata geometria Icon_smile
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.