Tomi
Posts: 1,809
Threads: 12
Thanks Received: 65 in 53 posts
Thanks Given: 52
Joined: Apr 2012
|
|
ok man, multumesc! o sa fac o schimbare si acolo inainte de track in toamna.
tu ce mai faci? totul ok?
|
STI
Posts: 101
Threads: 4
Thanks Received: 5 in 3 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2012
|
|
ce dreacu sa fac, multa munca, astept discurile la s2k sa imi vina odata din jedemia, si ma pregatesc pt o sesiune de track in toamna la hungaroring de antrenament, cu speranta la anu sa reusesc sa intru in campionatul european de time attack unde am fost invitat de anul asta
Most sports require only one ball, motorsport requires two...
|
Tomi
Posts: 1,809
Threads: 12
Thanks Received: 65 in 53 posts
Thanks Given: 52
Joined: Apr 2012
|
|
04-07-2012, 20:49
(This post was last modified: 04-07-2012, 20:50 by Tomi.)
multa bafta man!
si eu am in cap asa ceva. m-am gandit sa fac masina de pista insa nu ma pot prezenta cu suspensia si franele mele. trebuie macar un ohlins second hand sau ceva din liga aia plus toata ursaria FIA.
in campionatul european sunt inca doua CTR-uri dintre care unul e mult sub ce avem noi si ca timpi e acolo cu " amatorii" pe Monza.
m-am gandit la o singura etapa, Monza evident.... trebuie licenta internationala Frak sau CSAI italiana.
oricum in functie de cum va merge treaba cu criza masina va merge in directia aia. daca nu, macar ceva etapa de VTM in tara
PS in toamna ajung la Bucuresti. mi-ar face mare placere sa ne cunostem si sa mai vb una alta!
|
STI
Posts: 101
Threads: 4
Thanks Received: 5 in 3 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2012
|
|
cu mare placere man, daca vrei eu iti recomand sa te interesezi de AST, este facuta de niste ingineri care au plecat de la proflex si reiger
Most sports require only one ball, motorsport requires two...
|
Tomi
Posts: 1,809
Threads: 12
Thanks Received: 65 in 53 posts
Thanks Given: 52
Joined: Apr 2012
|
|
zici ca tine AST la "uz intens"?
astea sunt etapele la time attack? asta e in UK. mai e unul european?
|
STI
Posts: 101
Threads: 4
Thanks Received: 5 in 3 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2012
|
|
06-07-2012, 09:11
(This post was last modified: 06-07-2012, 09:21 by STI.)
man eu am AST de 5 ani pe Subaru si sunt mega multumit, o suspensie foarte smechera, din ce am avut eu vreodata cea mai smechera si am incercat kv variant, bilstein, tein, h&r, bc, ast street, singura egala a fost un proflex cu care am mers, in schimb cam orice suspensie cu compensatoare isi face treaba in mare cam la fel dar diferenta este uriasa intre una cu compensatoare si una fara, da anul asta au inceput baietii pana acum au fost doar 2 etape, Hungaroring si SlovakiaRing nu stiu unde e urmatoarea etapa in schimb, nu am fost anuntat inca
mai mult o suspensie ca ast competition gandestete ca este rebuildable, ceea ce e f bine ca asa ii faci o revizie odata la 2 ani si aia e job done
Most sports require only one ball, motorsport requires two...
|
STI
Posts: 101
Threads: 4
Thanks Received: 5 in 3 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2012
|
|
Most sports require only one ball, motorsport requires two...
|
Toyboy
Posts: 2,829
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
|
Tomi
Posts: 1,809
Threads: 12
Thanks Received: 65 in 53 posts
Thanks Given: 52
Joined: Apr 2012
|
|
|
Tomi
Posts: 1,809
Threads: 12
Thanks Received: 65 in 53 posts
Thanks Given: 52
Joined: Apr 2012
|
|
08-07-2012, 21:41
(This post was last modified: 08-07-2012, 21:45 by Tomi.)
....da, am fost azi noapte la un rally de noapte. prima masina start la 00:01...
cu o juma de ora inainte de start s-a gasit un cadavru pe proba in noapte.... mister total...
...restart la 01:15, primele masini de la clasa istorica. dupa cateva masini tot in zona in care a fost gasit cadavrul, moare un pilot , infarct. a apucat sa opreasca masina si a murit saracul in ambulanta in drum spre spital. RIP
cursa a luat o intorsatura aiurea , toata zona fiind blocata, o zona de munte/colina. faza e ca fanii nu prea puteau parasi zona deoarece drumurile erau blocate chiar daca cursa urma sa fie anulata.
in acest haos, incercand sa ma intors acasa am nimerit de unul singur in pustietate printre dealuri pe cca 100 km de drum lat cat masina si 80% nou asfaltat
a fost ceva de vis... traseu foarte ingust in plina noapte. n-am avut problema cu lumina ca am bi-xenon de 55W pe care l-am ridicat la maxim.
asfaltul fiind impecabil masina nu m-a aruncat pe iesire din viraje. pe sfarsit am reusit sa cresc ritmul foarte mult, am intrat in acea betie si simbioza cu masina desi eram constient ca am sanse maxime sa o sparg la cum am mers.
se vede ca setup-ul si geometria s-a pretat foarte bine la traseul ala chiar ruland pe gume de strada.
am reusit sa raman doar fara bara fata pe care am rupt-o la o saritura si a nenorocit-o cand am luat un interior prea optimist. masina prea a stat la naftalina asa ca i-a venit timpul sa fie tratata fara nici un fel de menajament.
cel mai rau imi pare ca aveam montata camera.
afara au fost 22°C si masina a mers la top. saptamana trecuta pe alt traseu la 30°C chiar si cu corectiile la avans pe care le-am facut masina mergea la 80%.
ce noapte
(azi am desfacut una alta sa vad daca n-am spart ceva amortizor sau altceva insa e totul ok.)
|
kinky_boy
Posts: 5,241
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
o noapte de adrenalina zici, dar ai apucat sa filmezi sau voiai sa zici ca nu ai avut montata camera
la drumul cat masina tre sa mergi ca trenu pe sine fain oricum
nu folosesti compensare la harta in functie de temperatura sa nu stai sa o modifici manual mereu?
|
Tomi
Posts: 1,809
Threads: 12
Thanks Received: 65 in 53 posts
Thanks Given: 52
Joined: Apr 2012
|
|
nu, nu am avut camera la mine. am lasat-o intentionat acasa pt ca daca o am la mine tot umblu aiurea sa filmez si nu ma "concentrez la cursa".
toate compensarile sunt modificate (AFR Vs ECT Vs IAT , Ignition Vs ECT Vs IAT, etc etc toate in low si hi speed) dar sunt in limita safe.
harta ta e identica la capitolul asta.
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
jane, sunt cu inima alaturi de tine . si vedeam drumu....
nici eu nu ma mai leg de camera la curse de mult pe aceeasi tema
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
Tomi
Posts: 1,809
Threads: 12
Thanks Received: 65 in 53 posts
Thanks Given: 52
Joined: Apr 2012
|
|
13-08-2012, 20:33
(This post was last modified: 13-08-2012, 20:34 by Tomi.)
se pare ca vin cu masina in tara pana la urma. saptamana viitoare dupe ce primesc confirmarea pt platforma o radiez
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
e asfalt nou pe mesteacan
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
yulasinio
Posts: 11,845
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Pai o lasi in Romania s-au o transcri in tara si te intorci cu ea in Italia?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
Tomi
Posts: 1,809
Threads: 12
Thanks Received: 65 in 53 posts
Thanks Given: 52
Joined: Apr 2012
|
|
ma intorc cu ea
|
Toyboy
Posts: 2,829
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
cum mai e treaba cu inscrisul ?
|
Tomi
Posts: 1,809
Threads: 12
Thanks Received: 65 in 53 posts
Thanks Given: 52
Joined: Apr 2012
|
|
de luna viitoare intra in vigoare noua taxa care se va calcula efectiv prin prisma gradului de poluare si nu va face diferenta intre masini noi sau second. cica se va tine cont si de veniturile din Romania, etc etc
din cate vad eu treaba nu e mediatizata mai deloc. cine stie oare de ce.....
|
Toyboy
Posts: 2,829
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
odata intors cu ea inscrisa in ro, cat ai drept de circulatie .... aici is 6 luni din cate imi aduc aminte
|
|