08-03-2012, 22:35 (This post was last modified: 22-03-2012, 16:08 by DeN1gRator.)
am vrut sa-i fac o intrare pompoasa demna de un samurai dar rabdarea si naratismul nu prea sunt atuul meu. am sa fiu scurt, la obiect, cel putin cu introducerea....
este un ej9 din 96, clasicul hatchback de culoare gri, cu un motor 1.4 de 90 caluti, cu peste 312.000 km rulati cu un singur motor si alimentare BIfuell.
au fost si ceva reparatii necesare dupa cumparare dar si mici modificari cu scurgerea timpului. dar mai bine lasam pozele sa vorbeasca....
multumesc de urari si de primire !!!!
in spate a primit o bota de la nu stiu cine ca asa am cumparat-o. avarii produse.. bara rupta, tripla crapata, tabla indoiata impreuna cu un cot de galerie de inaintea tobei.
drept urmare primele investitii au fost schimbarea barei, triplelor si indreptatul galeriei, caroseriei urmand si un burduf schimbat la planetara din partea dreapta.
nu-mi plac mie masinile cu tractiune basinoasa , dar fiind vorba de tine fac o exceptie, mai ales ca stiu ca mai ai una ¨normala¨
ce sa-ti zic ...? sa te mai poate 300k si de acu incolo... tot pa gaz, si adevaru este ca Utlitara e frumusica foc
nu stiu cum sa o spun, ca imi este si rusine dar criza ne invata multe !!!!!
ej9 l-am cumparat pt simplu fapt ca-i pe GPL. costul carburantului in italia a ajuns la 1.85 pt diesel si de aceea am scos din circuit un peugeot expert in 6 locuri pt al inlocui cu ej.
cat priveste jantele si suspensia mai joasa va avea de asteptat la nesfarsit pt ca-mi este utila asa o garda la sol, mai ales pe shantiere....
Ma uitam si eu acuma cateva zile la preturile combustibilului prin EU si am ramas paf cand am vazut scoruriile din Italia, asa ca nu te invinovatesc.
Daca e masina de tras atunci las-o asa dar vreau sa o vad si pe aia speciala de care zice Toyboy
10-03-2012, 20:42 (This post was last modified: 10-03-2012, 20:56 by sparco78.)
lupul in piele de oaie il tin momentan ascuns pt a nu face confuzie si pt a nu starni polemici. cand voi face un dino il voi etala.
asta nu inseamna ca pe ej nu se lucreaza sau nu suporta mici modificari. este tot a mea si in limita posibilitatilor se investeste. cei care au 2,3 masini stiu cum este sa fii serv la 2 stapani !!!!
de curand a primit alarma prin telecomanda, foliere a geamurilor totala omologata, s-a trecut la etriere si discuri majorate(262mm) si alte mici schimbari...
The following 1 user says Thank You to sparco78 for this post: • LIVIU_CTS
va cred si va inteleg dar nu as vrea sa mi se puna sub semnul intrebarii credibilitatea mea. mai ales ca nu am aratat la nimeni in tara de ce este in stare...
@Sparco: Aia acolo nu stiu cu ce se mananca Honda, multi sunt pe forumul ala din greseala si nu au nimic de-a face cu marca asta sau cel putin cu tuningul.
Baga un thread sa vada si ochiul nostru si daca te supara care il rezolv eu
11-03-2012, 01:38 (This post was last modified: 11-03-2012, 01:46 by BogdanT.)
@yula: geme celalalt forum de frustrati si e pacat ca sunt si multi oameni de calitate acolo. Am spus-o de multe ori si continui sa o spun: pe forumul celalalt sunt atat de multi specialisti, designeri sau ingineri, chiar mai multi de cat are nevoie Honda...Daca s-ar fi pus toti pe treaba ar fi scos Bugatti, Lambo, etc de pe piata cu ideile si gusturile lor "imbadubitabile"...
@sparco: baga mare ca pe aici nu te ia nimeni la goana sau la suturi