This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

sparco78 little bag



 
#1

am vrut sa-i fac o intrare pompoasa demna de un samurai dar rabdarea si naratismul nu prea sunt atuul meu. am sa fiu scurt, la obiect, cel putin cu introducerea....
este un ej9 din 96, clasicul hatchback de culoare gri, cu un motor 1.4 de 90 caluti, cu peste 312.000 km rulati cu un singur motor si alimentare BIfuell.
au fost si ceva reparatii necesare dupa cumparare dar si mici modificari cu scurgerea timpului. dar mai bine lasam pozele sa vorbeasca....


Attached Files Thumbnail(s)
                       
   



Reply



 
#2

Colectie de samurai, ce fain stau una lang'olalta...sa le stapanesti sanatos.



Reply



 
#3

Biggthumpup
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#4

sa le stapanesti sanatos



Reply



 
#5

Ce a patit saraca la bara spate?

300mii pfffff si eu zic ca am mult la 160 Icon_smile

Sa ai parte de ea si bafta la surubarit.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#6

300 mii de km pt mine cred ca toata viata o sa fac atata. multi km inainte si sa ajungi la milion Icon_biggrin



Reply



 
#7

multumesc de urari si de primire !!!!
in spate a primit o bota de la nu stiu cine ca asa am cumparat-o. avarii produse.. bara rupta, tripla crapata, tabla indoiata impreuna cu un cot de galerie de inaintea tobei.
drept urmare primele investitii au fost schimbarea barei, triplelor si indreptatul galeriei, caroseriei urmand si un burduf schimbat la planetara din partea dreapta.




Reply



 
#8

Sa inteleg ca acuma e ca noua Icon_smile

Iti mai trebuie un set de jante si un pic coborata si esti pe drumul cel bun.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#9

nu-mi plac mie masinile cu tractiune basinoasa Icon_biggrin, dar fiind vorba de tine fac o exceptie, mai ales ca stiu ca mai ai una ¨normala¨ Icon_biggrin
ce sa-ti zic ...? sa te mai poate 300k si de acu incolo... tot pa gaz, si adevaru este ca Utlitara e frumusica foc Icon_biggrin



Reply



 
#10

nu stiu cum sa o spun, ca imi este si rusine dar criza ne invata multe !!!!!
ej9 l-am cumparat pt simplu fapt ca-i pe GPL. costul carburantului in italia a ajuns la 1.85 pt diesel si de aceea am scos din circuit un peugeot expert in 6 locuri pt al inlocui cu ej.
cat priveste jantele si suspensia mai joasa va avea de asteptat la nesfarsit pt ca-mi este utila asa o garda la sol, mai ales pe shantiere....



Reply



 
#11

Ma uitam si eu acuma cateva zile la preturile combustibilului prin EU si am ramas paf cand am vazut scoruriile din Italia, asa ca nu te invinovatesc.
Daca e masina de tras atunci las-o asa dar vreau sa o vad si pe aia speciala de care zice Toyboy Icon_smile
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#12

lupul in piele de oaie il tin momentan ascuns pt a nu face confuzie si pt a nu starni polemici. cand voi face un dino il voi etala.
asta nu inseamna ca pe ej nu se lucreaza sau nu suporta mici modificari. este tot a mea si in limita posibilitatilor se investeste. cei care au 2,3 masini stiu cum este sa fii serv la 2 stapani !!!!
de curand a primit alarma prin telecomanda, foliere a geamurilor totala omologata, s-a trecut la etriere si discuri majorate(262mm) si alte mici schimbari...



Attached Files Thumbnail(s)
       



The following 1 user says Thank You to sparco78 for this post:
  • LIVIU_CTS
Reply



 
#13

Pai ce polemici sa starneasca?

-----
Hai hui
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#14

am avut ceva probleme pe celalalt forum si nu mi-a stat bine. cand am sa am un dino in mana atunci o sa fie alt fel...



Reply



 
#15

pai noi suntem tot felu de fugariti din celalalt forum, asa ca nu avem cum sa ne ciocanim Icon_smile))
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#16

va cred si va inteleg dar nu as vrea sa mi se puna sub semnul intrebarii credibilitatea mea. mai ales ca nu am aratat la nimeni in tara de ce este in stare...



Reply



 
#17

Omule, nu ne mai fierbe! Sau vrei sa ne tii in suspans pana suntem gata sa "inghitim" orice. Icon_smile


---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?j2krxo

2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply



 
#18

@Liviu Icon_lol

@Sparco: Aia acolo nu stiu cu ce se mananca Honda, multi sunt pe forumul ala din greseala si nu au nimic de-a face cu marca asta sau cel putin cu tuningul.

Baga un thread sa vada si ochiul nostru si daca te supara care il rezolv eu Icon_biggrin
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#19

@yula: geme celalalt forum de frustrati si e pacat ca sunt si multi oameni de calitate acolo. Am spus-o de multe ori si continui sa o spun: pe forumul celalalt sunt atat de multi specialisti, designeri sau ingineri, chiar mai multi de cat are nevoie Honda...Daca s-ar fi pus toti pe treaba ar fi scos Bugatti, Lambo, etc de pe piata cu ideile si gusturile lor "imbadubitabile"...
@sparco: baga mare ca pe aici nu te ia nimeni la goana sau la suturi Icon_biggrin



Reply



 
#20

Nu cred ca are rost sa ne apucam de barfa, mergem inainte si ne vedem de alea noastre Icon_wink
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.