This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Decizii, decizii



 
#1

E timpul sa iau o masinie de familie pentru ca devine din ce in ce mai greu cu ITR-ul din cauza lipsei usiilor spate.

O perioada de timp am urmarit sa iau un Stream dar nu s-au potrivit banii cand era ceva frumos pe piata iar acum nu mai gasesc nimic, asa ca o sa cada de pe lista.

Vreau sa raman la Honda si am decis sa caut Accord-uri pentru ca nimic altceva nu ma incanta.

Pare simplu, cauti un Accord cu motorizarea dorita si il cumperi, ei nu e chiar asa de usor pentru ca am 3 variante in calcul.

1. Accord Sir-T CF4 - Am gasit cateva cu km putini si pret bun in felul asta as putea pastra si ITR-ul pe langa.

2. Accord Torneo/Euro-R CL1 - Cam la acelasi pret cu SIR-T-ul dar cu cateva imbunatatiri: scaune Recaro, trimuri interior in imitatie de carbon, ceasuri bord albe.
Ce nu imi convine e motorul mare 2.2L deci o taxa de drum mare care si asa nu o pot justifica la cat umblu eu cu masina.

3. Accord Euro-R CL7 - Nu cred ca trebuie sa mai fac o prezentare.

Sincer singurul lucru care ma incanta la masina asta e K20-ul. As putea trece cu vederea peste exterior care nu e chiar rau dar interiorul nu imi place deloc. O alta problema ar fi pretul pentru ca la banii aia ar trebui sa ma scap pe ITR sa nu tin atatia bani blocati.

Ceva sugestii Confused
Honda nu arde uleiul, il foloseste.






 
#2

Cu toate ca mi-ar parea rau de ITR (chiar daca nu-i al meu, evident) si cu toate ca si-a batut joc de masina cu volanul ala, as merge pe CL7 Icon_smile

Urmeaza CL1, al carei motor trage ca bezmeticu', desi imi place mult mai putin in rest.

Despre prima n-am idee, asa ca ramane ultima din lista mea Icon_smile
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!






 
#3

Vinderea ITR-ului ar fi ultima optiune in momentul de fata. Cred ca cel mai pornit sunt pe Sir-T pentru ca interiorul il schimb daca ma deranjeaza iar F20B-ul se tureaza mai sus fata de H22. Citesem undeva ca blocul motor rezista lejer la 9500rpm.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.






 
#4

Eu ma uit la bijuteria asta de cateva zile http://www.pistonheads.com/sales/3463007.htm .
Pretul este cam piperat, dar e acelasi motor de pe ITR, are LSD si 4 usi.

Sau, la un pret mai mic: http://www.pistonheads.com/sales/3574915.htm

Pe PistonHeads.com se gasesc multe masini foarte interesante. Yula esti norocos ca ai de unde alege.









 
#5

Pai in primul link e un CL7 cu K20A la fel cu a treia mea optiune. Cel din urma e Accord-ul Type-R pentru Europa cu H22A la fel cu Euro-R-ul CL1 din a2a mea optiune.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.






 
#6

fata de ITR nu pot sa zic decat un singur lucru Icon_sad








 
#7

(30-01-2012, 00:16)yulasinio Wrote: Pai in primul link e un CL7 cu K20A la fel cu a treia mea optiune. Cel din urma e Accord-ul Type-R pentru Europa cu H22A la fel cu Euro-R-ul CL1 din a2a mea optiune.
Pai da, sunt aceleasi optiuni. Tot pe Accord as merge si eu.

(30-01-2012, 01:06)Toyboy Wrote: fata de ITR nu pot sa zic decat un singur lucru Icon_sad


Rollinglaugh







 
#8

@yula: Optiunea 3 cu toate ca nu imi place interiorul ala neam.
Imi place si Optiunea 2, dar pica din cauza taxelor
@toyboy: Rollinglaugh






 
#9

Al doilea link pus de Maruta mi se pare mai o varianta ok pentru tine, Yula!
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!






 
#10

varianta mea:
premisa 1. nu vand itr pt nimic
premisa 2. o masina de familie indiferent de motorizare (ca bomba ai) care sa corespunda eventual conditiilor economice.
o limuzina cu motor tare nu isi are rostul decat daca nu te intereseaza costurile aferente.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat






 
#11

Pai yula daca vrei masina de familie mergi pe o masina mai mare pentru siguranta si spatiu, plus un consum decent. Daca mergi mult un tractoras(http://www.pistonheads.com/sales/3327443.htm) altfel un benzinar gen http://www.pistonheads.com/sales/3407221.htm

P.S. Daca vrei sa fie integra si pentru familie poate incerci saloon-ul in 4 usi. e cam urat asta din anunt dar e integra Icon_biggrin http://www.pistonheads.com/sales/3543675.htm poate mai gasesti si altele.
inca un torneo http://www.pistonheads.com/sales/3555019.htm cu ala rosu de la poze vrei sa ne convingi sa-ti dam dreptate Icon_smile))









 
#12

@w33bb0: ATR-ul ala nu imi place deloc asa ca sare din schema

@LIVIU_CTS: ITR-ul daca il pastrez va iesi de pe drum pentru ca nu am bani de doua asigurari/taxe de drum... Asa ca a2a masina trebuie sa fie buna de putina joaca cand am nevoie Icon_biggrin.
Asa ca de exemplu un Megan de 1.5DCi nu intra in discutii Icon_smile

O lista cu ce am in plan sa vizitez.

Sir-T proaspat adus din Japland, deci voi fi primul propietar in IRL, km putini plus ca de la garaj o sa primesc si o garantie de 3 luni. Acelasi garaj mai are una neagra

Sir-T cu Mugen goodies - Arata bine si o pot scoate mai ieftina dar e mai batrana fata de cele de mai sus plus ca are multi km.

Sir-T iefitna - cam suspect de ieftina dar merita vazuta. Pare destul de standard asa ce e de bine.

Sir-T White - Da bine pe alb Icon_biggrin dar cam multi km

La CL1 pe langa aia alba postata mai sus as mai vizita : asta gri si poate asta alba

CL7-uri nu prea am cautat asa multe pentru ca imi cam sare de suma propusa de mine iar in momentul de fata nu sunt asa de dispus sa scap de ITR.

CL7 Albastra - cea mai ieftina pe care am gasit-o, cine stie in ce conditie ii.

CL7 Albastra 2 ca si CL7 din primul meu post asta sare peste 7mii dar nu arata chiar rau in poze iar nr de km e mic.

Honda nu arde uleiul, il foloseste.






 
#13

@kinky_boy: Nu ma prea incanta FRV-ul plus ca modele noi sunt cam scumpe.

Daca aveam banii inainte de Craciun luam un Stream adus recent din Japonia cu kit Mugen, ala chiar imi placea plus ca are si 7 locuri.

M-am gandit si la un Accord 2.2L diesel dar ar trebui sa fie dupa 2005 ca sa nu am probleme cu lantul de distributie, VSA...
Honda nu arde uleiul, il foloseste.






 
#14

Pai Sir-T cu Mugen goodies e din 99, alealalte 2 de sus sunt din 98, e mai tanara, nu mai batrana Icon_biggrin.
In al 2-lea rand mie imi place mult prima (adusa din Jap), io pe aia as mere daca totul e bine dupa ce o vezi.






 
#15

Ce stiam eu ca sunt 00 alea Confused...

Ce gri e prima care o vizitez sambata, apoi poate aia de 2200 si vedem de acolo ce si cum.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.





Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2018 - All Rights Reserved.

class="popup_item">Threaded Mode