This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Honda Civic Type R Ep3 Milano red



 

ma gandesc sa fac catback-ul din 3 sectiuni, as vrea sa fac inca o sectiune 2 cu catalizator si sa o pun in loc de intermediara sa nu mai poluez cand n-am nevoie de alergat plus ca ma ajuta si la itp.

nu prea imi dau seama cum o sa fie ca si zgomot si iar nu-s hotarat ce catalizator sa folosesc, as putea sa incerc sa-l folosesc pe al meu oem sau sa-mi iau un sport cat gen magnaflow ca e si mai mic, usor si mai putin restrictiv. Din ce am vazut unul de 200 de celule ar trece itp daca e incins bine, dar asta mai mult pe afara prin uk ceva opinii. 
Altfel e si varianta de 400 de celule dar nu as vrea nici sa infund evacuarea prea tare.
iar diferenta intre cele cu miez ceramic sau miez metalic (flow mai bun) greu de gasit specificatii clare, bine ca sunt la americani de toate si la noi tre sa intrebi doar panarame gen pilot auto.

daca puteti sa ajutati cu detalii la capitolul asta bagati aici. mersi



Reply



 

La noi și cu 3 în linie te pică ăia la gaze Icon_smile Cred că cel mai bine e să mergi pe cel sport

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 

eu zic că un catalizator fresh d'ala cu 200 de celule n-ar strica !



Reply



 

Ai montat ma franele sau la ti pe post de bibelou. Sunt curios cat trebuie sa le duci la temp ca sa te duci dupa paine la magazin Icon_biggrin
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 

nu le-am pus , prin martie incolo o trimit la service ca n-are rost sa le dau sare de noi. sunt putin in dilema cu placutele, nu stiu daca sa mai imi iau altele pentru strada sau sa raman doar cu pagidurile.
sa vad cum intra si jantele, ca nu-s sigur ce si cum vine. apoi trebe gume, dc raman rotele trebuie refacute ca s-a cam umflat vopseaua pe ele . e ceva treaba si investitie. am vazut ca e un set de ce28n care cred ca ar veni perfect la mine dar nu-s hotarat. daca nu le dau aia si sunt accesibile pentru tine s-ar putea sa te rog sa dai o fuga sa le vezi. 

PS: la paine ma duc mereu pe jos Icon_smile



Reply



 

Dacă sunt de pe JDM Distro se rezolvă. Am văzut că toată lumea importă de pe Japan în ultima vreme, poate ar trebui să mă apuc iară de "Window shopping" Icon_biggrin

Mersul pe jos face piciorul frumos Icon_wink

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 

montat franele, revopsit torque-urile un bronz dar e prea inchis de zici ca-s negre, exact ce nu mi-am doerit, pus federal rsr 215/45.
Poveste tragi comica cu michelinurile, mi-au facut probleme exact in ultimele zile de folosinta, probabil au simtit ca le vine sfarsitul.

Facut revizia, tot fuchs race 5w40 si redline mtl in cutie, montat bbkul, rbf660, pus si ds2500 pe spate. Facut geometrie cu mare chin, aproape cu ce am vrut eu. 

Am un zgomot de frecat pe spate, sper sa nu fie suspensia ca atunci cred ca o paste o schimbare.



Reply



 

Cum sunt frânele la condus normal?
Acum numai o sesiune de track mai trebuie Icon_wink

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 

sa mai stergem praful ... dupa revizie si frane au intrat in 2 saptamani 2000+ km de romania. Nu stiu ce s-a intamplat cu suspensia ca nu se mai aude frecatul care l-am auzit mai bine de jumatate din concediu. Pana la urma cred ca trebuie demontata pe spate si vazut in ce stare e.
Gumele si franele s-au comportat excelent, gumele ceva mai zgomotoase decat michelinurile pe autostrada dar decent. Nu prea imi place cum arata 215/45 pe latime de 7.5, par destul de dolofane, in schimb se simte fata de celelalte ca sunt o idee mai confortabile datorita peretului mai mare si posibil mai moale.
Franele sunt ok la condus stradal, putin overkill cred cand sunt reci  dar asta e. Nu cred ca mai caut alte placute pt iarna, oricum nici nu am roti de iarna momentan. tre sa vad dc iau distantieri pe fata sau alte jante ca buddycluburile nu intra de frane.

O sa urmeze candva anul asta un kit complet de bucsi de la hardrace, ma pregatesc si de kitul de distributie  le-o ajunge si lor 130K km si 15 ani Icon_smile

Nu stiu pompa de apa, ulei daca trebuie facut ceva sau o simpla inspectie e suficienta?



Reply



 

Cum adică sunt overkill când sunt reci?
Pompa de apă clar schimbată că nu costă o avere, cea de ulei e mai scumpă dar o poți verifica să vezi în ce parametrii e. Asta dacă tot desfaci tot să schimbi lanțul. Astăzi am luat prețuri și eu de la Honda pentru distribuție la ITR, strâng piese pentru la anul Icon_biggrin

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 

la franari lente  cand sunt reci parca se simte/aude ca un frecus mai zgariat asa in primele 2 secunde ... din ce vazusem prin alte parti asta e metoda de curatat discurile de material cu placutele astea ceramice Icon_smile

in fine, functioneaza foarte ok si asa. o sa le vad si la munca serioasa daca oi putea sa ajung la circuit din cauza suspensiei  anu asta

@Yulasinio -  de ce zici sa schimb pompa? n-am auzit/citit sa fie probleme cunoscute si vad ca lumea o schimba doar dc se aud zgomote de la rulment. toata distractia e vreo 500 de lei deci nu m-as baga dc nu e nevoie. o sa vorbesc si cu mecanicu sa vad el ce zice.



Reply



 

Acuma văd că pompa de apă e pe exterior pe aceeași curea cu alternatorul. Atunci o poți lăsa că e ușor de accesat și schimbat în viitor.
Eu o schimb acum cu cureaua să mă știu într-o parte.

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 

că aduserați vorba de pompa de apa...eu la Accord habar nu am când s-a schimbat, daca s-a schimbat vreodată ...când am făcut distribuția acu 150k nu am schimbat-o ...daca pun tot OEM pun că văd că la 455k încă merge



Reply



 

N-am apucat sa scriu, dar moshu a adus inca 15 ani de tinerete: kit distributie oem, bujii, toate bucsiile hardrace, suspensie noua meister, antigel honda, pcv si diverse garnituri. Mai era in plan si un filtru admisie Dryflow AEM, dar cacanarii de la tegiwa dupa 20 de zile au zis ca nu stiu cand ajunge.

O sa mai schimb si cablurile de la sistemul de caldura, momentan sunt pe manual tras de parghii prin matricea de incalzire.

Mai greu cu pozele de pe tel, cica sunt prea mari



Reply



 

Darnic moșul nu glumă Icon_smile
De pe telefon ai două opțiuni:
1. încarci prin imgur, vezi ghidul din Info.
2. Folosești aplicația Tapatalk și încarci direct.

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 

Am facut vineri itp, inca un an pe drumurile patriei. Am facut un test la amortizoare, conform aparatului Teinurile sunt inca in grafic, urmeaza sa le scot la vanzare dupa ce urc meister-urile sus.

Am lasat azi masina la CDE pt schimb complet de bucsi, suspensie, distributie, antigel, buji, ulei si alte cateva maruntisuri prin interior.

Tot fuchs prorace 5w40 si cu un hamp  Icon_biggrin

Sa vedem ce iese si apoi un corner weighting si o geometrie ar trebui sa fie buna pt urmatorii 15 ani  Icon_biggrin



Reply



 

Ce bucși folosești? Numai bine e gata pe când vine vremea bună

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 

mulțumit la CDE ! intra pe mâna lu Vali, poți să stai liniștit !



Reply



 

@Yula - am mers pe hardrace. Asa am zis si eu, daca e gata saptmana asta dupa e rost de plimbare. Vine si pastele, e numai bine.

@Toyboy - da , e la Valica acolo am povestit cu el detaliile sambata cand am lasat-o. Am incredere ca lucreaza ca pentru masina lui  Icon_biggrin



Reply



 

dupa multa alergatura si bani, am terminat cu toate. foarte mult timp si munca necesar pentru setat suspensia (probabil si din lipsa de experienta) si aparent daca nu esti la fata locului cel mai probabil nu o sa iasa cum vrei. Una peste alta am scos-o la capat, cred ca am mai inaltat putin masina, doar cativa mm probabil.  N-am apucat sa masor inainte, dar e foarte ok acum, azi cu portbagajul cu vreo 50-60 kg de cumparaturi nu mai intra degetul intre caroserie si cauciuc.

Suspensia pe soft maxim e la ani lumina de tein-uri, putin cam prea mult fata de ce eram eu obisnuit Icon_biggrin . Am bagat 10 clickuri de hard peste tot si e o diferenta semnificativa la denivelari si balans.  Din 32 in total sunt convins ca o sa fie super potrivita si pentru track. Oricum filtreaza mult mai bine diferentele de nivel, nu te mai arunca.  O sa dureze pana testez diverse setari dar sunt multumit.

mai trebuie sa iau un intinzator de la rola de accesorii ca a capatat uzura si se misca cu totul, nu-i graba dar e pe lista.

ne asteapta un drum spre casa miercuri, nasol ca nu pot sa fac asta saterile in mers si trebuie sa opresc sa schimb  Icon_razz ... toti producatorii de suspensii ar trebui sa aiba un astfel de modul, chiar nu cred ca  e mare dezvoltare.



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.