20-02-2017, 12:16
(19-02-2017, 19:54)kinky_boy Wrote: la drumul trecut a cedat flexi-ul de la header si acum suna ca ultimul harb. Tipurile sunt diferite, mi s-a recomandat cel care are teava in capete , si nu guler, pentru ca ar fi sudate la robot si ar fi mai rezistente. Sa vad cum e cu dimensiunea ca nu se potriveste chiar bine ce e pe la magazine.
n-am rezolvat problema turatiei dupa curatarea iacv, ori trebuie demontat tot si curatat mai asiduu, ori e ceva ce obtureaza pe la intake ... din soft as zice ca nu e, nu-mi dau seama ce ar putea fi.
blocheaza cu un cleste autoblocant drept tubul asta. vezi cum reglezi clestele sa nu deteriorezi tubul. daca nu ai cleste pune doua dopuri, unul in tub, unul pe galerie.
verifica si rbc la gaura din foto (cu negru/silicon)
vezi daca urca in ture si cu tubul blocat .
daca da , atunci ori e aer fals (clapeta + garnitura hondata) sau pe partea electrica.
trebuie verificat cablajul si stepper motor-ul.
aerul fals se poate verifica (cu motorul pornit) cu un spray special sau cu smoke machine. am si una si alta ... dar la baia mare.