da-o draq de baterie, mie imi era ca mi s-a ars controlerul de la edfc ca nu mai pornea. Pentru ca a murit de tot bateria s-a inchis si asta si cand am pornit masina el n-a mai pornit si nici eu n-am reusit sa-l pornesc pana azi .... scotea un sunet dar nu se pornea. Se pare ca trebuia sa apas mai indelung ca sa porneasca sau chiar nu era suficienta putere in ea ca sa o ia.
deci a crapat bateria si anume o celula din ea, asa a reiesit la test. Dupa 6-7 ani de folosinta cred ca e mai mult decat decent dar m-a speriat ca s-a dus dintr-o data, ma gandeam la altceva. Mi-am luat o varta blue B32 cica clasica pentru civic, desi pe configurator imi daduse B34 insa bornele erau inversate.
pare ok, insa mi-a zis baiatul ala ca tre sa merg la 6 luni la verificare ca sa nu pierd garantia, dubios dar deja o luasem si oprisem si motorul.
acu tre sa ma apuc sa montez toate alea in bord si plasticele in spate, sper sa fi terminat pe anu asta cu surprizele.