11-04-2012, 20:39
f bine zis, insa parerea mea este ca mai conteaza f f mult vtec engagment point, si va trebui sa ajungi oarecum la un dyno pana la urma ca sa scoti maximul si din asta!
conditiile lean inseamna bogat in aer si cele mai mari riscuri sunt detonatiile si temp atinse in cilindru dupa cum bine zice si mister care pot duce la niste dezastre.
daca mergi rich, adica bogat in benzina se intampla ce ai zis tu razvane cu ungerea, o solutie la motoarele turbo este sa mergi pe un ulei extrem de gros dar la un aspirat nu poti face asa ceva din cauza blow by-ului si rpm-urilor deci clar trebuie un 10 maxim, care este mult prea subtire daca vrei sa ai un target afr sub 10.
din punctul meu de vedere cea mai buna solutie pentru tine ar fi sa iti iei un sistem separat de logare ( ex: Zeitronix mi se par f bune si destepte si chiar am unul ) sa faci o logare buna cu ecu stoc si sa trimiti logarea la un baiat care face asa ceva si sa o urci pe k100. parerea mea daca nu vrei sa astepti dupa electronist sau alte scamatorii
Most sports require only one ball, motorsport requires two...