This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Posibile probleme de AFR la eliminare catalizator



 
#1

salutare,

ieri am reusit sa urc si eu headeru 4-2-1 pe masina si am pus ambele sonde pe el, Lambda si cea de O2. Acum, cei de la service mi-au zis ca atata timp cat sondele sunt sus totul este ok (sunt multi care si-au schimbat galeria si totul e ok), altcineva mi-a zis ca e foarte bine ca am pus si O2-ul si ca totul e ok asa, alta persoana ca nu trebuia sa pun headeru daca nu am anulat O2 ca o sa-mi se aprinda becul si o sa consume mai mult(deci prea bogat). Pe forum prin UK umbla vorba ca ar merge prea sarac etc.
Cum e bine sa intrebi in mai multe locuri va intreb si pe voi, e ok in situatia de fata sa merg asa pana o sa apuc sa-mi fac si harta pentru Hondata?

Eu stiu ceva lume tot cu ep3 si nu numai, care si-au schimbat galeriile si au mers fara harti modificate fara probleme. Nu as vrea sa am vreo surpriza la motor apoi pentru ca amestecul e prea sarac sau prea bogat.


Mersi

P.S. si daca stiti pe unde as putea sa gasesc la noi o garnitura (nu am reusit sa comand niciunde) pentru catback invidia teava de 2.5". Liviu parca tu ziceai in alt post ca ai putea face rost. Momentan la service am pus o improvizatie de vreo 5 garnituri ca era prea subtire foaia de ceva gen azbest (klingerit parca) si dat cu niste mastic de temp inalta.



Reply



 
#2

Pai galeria ta anuleaza catalizarltorul sau l-ai dat jos si pe el cand ai montat-o. Stiam si eu de la unul cu un DC5 ca ar merge un pic mai sarac amestecul fara catalizator dar parerea mea e ca sunt basme. Atata timp cat sondele sunt montate la locul lor si nu sunt scurheri de gaze pe la imbinari nu cred ca trebuie sa iti faci griji.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#3

da, inlocuieste si catalizatorul. Inainte ansamblu pana la catback era din header 4-1 si catalizator, iar acum headeru vine pana in catback.



Reply



 
#4

merge mai sarac, dar nu trebuie sa-ti faci probleme .



Reply



 
#5

O sa reusesti sa iti faci si harta aia pe ECU si apoi esti in grafic Icon_wink
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#6

mai era cineva care cauta ceva garnitura, eu nu stiu de unde.
si eu cred ca merge mai sarac. fara catalizator, concentratia de o2 fiind mai scazuta ecu corecteaza un eventual amestec prea bogat, reducand cantitatea de benzina.
vazusem pt unele setupuri niste prelungiri ce se pun pe orificiul sondei, astfel incat sonda sa fie la distanta mai mare fata de fluxul gazelor. asa am si eu la civic.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#7

dupa 100 si ceva de km cu noul setup aseara s-a aprins check engine-ul. De cand l-am pus nu a vazut vtec si nici turatii peste 5 mii. Aseara a fost frig (5-6 grade), ploaie si vant si ma gandesc ca asta a facut ca aerul sa fie ceva mai dens si sa declanseze senzorul.

pe la noi gasesc un O2 sensor extension sau sa incerc la un strungar? Icon_smile




Reply



 
#8

nu stiu exact la ce distanta trebuie pusa sonda...
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#9

hai ca am mai cercetat si intrebat si am aflat ca sondele astea doua primary si secondary de fapt sunt folosite in principal pentru a vedea daca cat-ul functioneaza cum trebuie.

Explicatia cea mai buna am primit-o de la Tom, care zice asa:
"Ideea este ca cele 2 valori oferite de sonde sa nu fie egale, pentru ca asta ar arata failure pentru "cat" si asta de fapt se intampla si arata martorul din bord.
ECU nu primeste ce AFR sa faca, el avand target-uri afr pe care trebuie sa le atinga si verifica senzorii sa vada daca e in target-uri ca sa nu traga timingul inapoi."

Am mai gasit si pe net cineva care explica despre limp mode (exact in aceeasi idee) la modul urmator legat de cei doi senzori O2:
o2 sensor (primary)- will not put you in limp mode. when the primary o2 fails your ecu is forced into open loop mode and will rely on the ecu's default maps that came from the factory or what would be the equal of a reset. during this time no long term or short term fuel trims will be done as there is nothing providing input to alter the trims, thus you will just run overly rich like you would on a fresh reset.

o2 sensor (secondary)- no limp mode here either, hell this one cause next to no side effect. its basically an expensive way to make sure your CAT is functioning withing federal specs.

LInk-ul cu toate cele http://www.superhonda.com/forum/f146/lim...tc-236192/

O sa merg totusi sa vad care din senzori a dat eroare, eu banuiesc ca secondary O2 si pana imi pun harta stau linistit ca nu ma trezesc cu diverse.




Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.