snake
Posts: 10
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2011
|
|
am pornit-o azi,la fel acelasi zgomot,am sa cumpar vata bazaltica si am s-o izolez la motor si teava de evacuare,cu stoboscopul nu stiu pe nimeni care are si sa se priceapa la modelul meu,nici macar aia de la reprezentanta nu stiu ce are iar cu biela 3 nu stiu ce ai vrut sa zici
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
pistonul 3 cica e primul care da probleme, mai precis bolţul articulatiei biela-piston.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
Toyboy
Posts: 2,828
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
stetoscopul asculti motorul deep inside
cu pistolul stroboscopic reglezi avansul .....indiferent, pe cei de la reprezentanta i-as concedia instant !
|
yulasinio
Posts: 11,844
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Ar ajuta daca ai pune un filmuletz cu sunetul ala.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
snake
Posts: 10
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2011
|
|
08-10-2011, 23:22
(This post was last modified: 10-10-2011, 17:11 by DeN1gRator.)
am sa incerc maine sa fac o filmare,
nu prea ii mai intereseaza pe aia de la service honda pentru ca mai nou apartin de ford si acolo a ramas service mai mult pt cei cu garantie,
de ce crezi tu ca ar fi biela 3 si nu alta, ai patit si tu la fel?
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
10-10-2011, 11:15
(This post was last modified: 10-10-2011, 17:11 by DeN1gRator.)
oamenii cu experienta in honda asta spun (probabil ca e o inginerie universal valabila). probabil ca e cel mai supus stresului.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
snake
Posts: 10
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2011
|
|
15-10-2011, 15:09
revenim cu detalii,dupa o saptamana de umblat cu aparatul foto dupa mine si inregistrat fiecare pornire,nu se mai aude nimic,park face in ciuda,singurul lucru pe care l-am facut a fost k i-am pus blanita pe capota si i-am izolat evacuarea si panoul de la motor si habitaclu cu vata minerala cu azbest,acum cred k singura chestie care ar fi fost un furtun,cablu,ceva de la vacum care la pornire se lovea de panou,oricum mai stau cu aparatul foto sa inregistrez sunetul,cine stie ...
|
yulasinio
Posts: 11,844
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Lasa aparatul in masina poate nu mai apare zgomotul
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
man, fa niste teste gen accelerare usoara (crestere rpm) daca zgomotul (frecventa) creste cu rpm e din motor. daca e ceva ce bate de pe langa motor nu ar trebui sa fie influentata de cresterea rpm. cu izolare fonica nu faci altceva decat sa nu mai auzi, nu ai rezolvat problema .
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
|