This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Honda Civic 5D '07 Alabaster Silver Metallic



 

Si a trecut aproape un an si iar n-am mai scris nimic pe aici...

Masinuta merge ok (am ajuns si eu pe la 86k km si un pic), avand in vedere varsta si drumurile absolut mizerabile. Singura problema careia nu am reusit sa ii dau de cap e reprezentata de un zgomot la viraj, care apare la rece (cand virez la dreapta, in 98% din cazuri - acelasi zgomot a aparut si cand am virat maxim stanga, din aceeasi zona (!!!) de vreo 2 ori). La temperaturi mai mari nu se simte/aude nimic. M-am gandit initial la capul de planetara stanga (spre roata), dar merg asa de ceva timp si zgomotul respectiv nu s-a schimbat deloc. Mai exact, cu cat e mai frig afara, se aude mai tare - dupa ce am mers un pic, e liniste totala. Am tras de biata masina in fel si chip, tace si pace (daca era capul de planetara bulit, pana acum trebuia sa croncane tot timpul sau sa se buseasca de tot). Suspectez tabla aia mizerabila pe post de scut in spatele discului stanga fata - a inceput sa miaune exact dupa schimbarea rotilor de vara cu cele de iarna.

Se apropie momentele in care trebuie sa ii mai schimb una-alta, gen bucsi brate dreapta-stanga, frane (discuri, placute, eventual si furtunase) - motivele fiind cele firesti (imbatranire cauciucuri, discuri si placute pe la capatul vietii). Nu voi merge pe OEM, totusi nu m-am ticnit atat de tare incat sa dau 150 EUR pe 1 bucsa brat, fara manopera sau aprox 80-100 eur pe un set de placute de frana .
Mai intra in discutie si schimbarea furtunelor, preventiv - nu sunt hotarat daca sa iau Goodridge sau Hel.
La brate as incerca sa merg pe Triscan sau Sidem (par a fi cele mai ok raport pret-calitate), problema apare la frane, unde sunt total in ceata. Dupa ce am ratat (absolut prosteste) kitul de etriere de EP3 de la Tomi, acum m-am apucat sa ma documentez despre discuri si placute, sa le numim standard, si pe masura ce citesc, e mai bezna in capul meu. Ce producatori mai ofera in ziua de azi ceva sa merite? Eu am restrans cautarea la TRW, Textar, Ate (desi am auzit pe multi care se plang in ultima vreme, de scheunaturi, scartait, discuri uzate prematur, etc). EBC nu am curaj sa incerc inca (desi nu cred ca un set de discuri standard UPR poate sa fie mai rau decat ce am acum pe masina). Inca nu am renuntat la ideea unor etrieri de FN2(EP3) pentru fata.
M-ar ajuta foarte tare niste opinii bazate pe experientele voastre cat mai recente.
Din ce am mai citit si auzit, pe la noi se pare ca e plina piata de fake-uri, vandute inclusiv de marii "retailer-i" si parca n-as arunca cu banii chiar aiurea.
Icon_evilNu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...Icon_evil





Reply



 

eu am turbo groove pe del sol si n-am avut probleme. si au vazut si abuzuri. sunt imperecheate cu trw-uri. sunt ok, singura surpriza a fost cand fortam pe o proba speciala, parte din raliul clujului unde a intrat in fade, oarecum normal pt placute de strada si la ce faceam cu ele.
pe civic acum am zimmermann , cu etrierii aia brembo si placute ds 2500. dupa ce am rezolvat o problema de fitting (un inel de centrare facut incorect pe strung), n-am mai avut problema cu ele. nu stiu de ce se uita lumea chioras la ele, rezista bine la ce forta e in franare acum.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 

La discuri trebuie sa fiu atent, ca nu le schimb in fiecare zi. Daca dau chix cu placutele, n-ar fi problema (mi le schimb singur ulterior). Despre Zimmerman nu stiu foarte multe, recunosc, iar la EBC nu am auzit inca pe nimeni sa se planga de discuri, nici macar de UPR. Cu placutele e alta discutie, desi din ce am mai citit destul de recent, inclusiv GreenStuf care se produc acum sunt imbunatatite fata de generatia anterioara. Mai am un pic de timp de gandire (probabil cateva saptatamani), oricum incep distractia cu bucsile de la bratele fata.
Icon_evilNu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...Icon_evil





Reply



 

ate powerdisc imi zicea cineva ca era foarte incantat sau oem cel mai sigur pentru discuri, pe cox au un pret ridicol de mic pentru oem. si eu sunt in schimbari la capitolul asta si pentru placute pentru strada o sa merg pe ate



Reply



 

daca sapi putin ai sa gasesti o gramada de ATEuri care au cod de TRW pe ele. ate acopera o parte din productia lor, cealalta din reambalari. de fapt toi marii producatori s-au prins ca se fac bani din reambalari si nu prea mai produc. stiu cazuri concrete, inclusiv din romania, care rpoduc discuri pt firme "mari". asa ca o mare parte din aspectele legate de experiente trecute au ramas doar legende.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 

Liviu, ma temeam de afirmatia ta, am mai auzit de practica asta. Plm, nu mai poti sa ai incredere in nimic in vremurile astea...
Desi m-am uitat acum pe lista cu costuri (spritmonitor) si o pereche banala de placute Mintex m-a tin pe spate de vreo 30000km.
Probabil ca o sa merg pe discuri EBC, intr-o prima faza, pe care as arunca niste Ferodo DS2500 (desi nu prea gasesc pentru FK2 2007, 1.8 -sau nu am insistat suficient cu cautarea)
Oricum, nu am renuntat la ideea unui transplant de frane de EP3 sau FN2 pe fata. Voi face lucrarea pe bucati (intai spatele, ca e uzura maxima - intre timp poate prind si niste etrieri pt fata), avand in vedere ca sunt si alte cheltuieli pe rol...
Icon_evilNu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...Icon_evil





Reply



 

pai pana la urma amandoi sunt producatori de top la partea de franare, deci as zice ca nu conteaza mai deloc de cine este facuta piesa daca respecta detaliile . Partea cu reambalarea, asa o fi, desi daca tu vinzi un produs cu anumite specificatii nu prea vad cum ai putea sa reambalezi altul de la alt producator ce avea ala ramas pe stoc daca nu e acelasi lucru. Pe principiul asta cu nu se mai fabrica ca sunt stocurile prea mari, inseamna ca astia sunt in somaj technic in fiecare luna Icon_wink



Reply



 

razvane, eu vb pe baza de info din domeniu. am un apropiat sef de sucursala in piese auto, cu info direct de la producatori.
de ex sunt producatori care au in lista piese pe care ei nici nu le fabrica, nu au linie pt asa ceva.
eu cand am nevoie de ceva, intreb omul si ala imi spune sa iau cutare lucru ca are in cutie fix acelasi reper ca si "x" la pret dublu.
sunt branduri care chiar nu au nici un fel de productie. aia se numesc in termenii lor "ambalatori". un ambalator, daca lucreaza la volum mare, poate avea o piese de calitate la un pret mult mai mic decat un "consacrat" nu-ti poti imagina ce haos e in domeniu.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 

inteleg ce zici, deci problema din ce spui tu e de fapt ca poti sa platesti mai mult pe ceva care e marketat ca mai de calitate, dar de fapt e acelasi lucru cu unul mai ieftin, nu? Pana la urma diferentele de pret nu sunt chiar asa de mari, daca produsul are o calitate buna nu cred ca e asa mare bai-ul Icon_smile

eu mi-am luat bielete HD de la Meyle insa pivoti si capete de bara cred ca merg pe hard race sau oem. doecamdata nu bate nimic, dar au o varsta si probabil o sa le vina vremea curand



Reply



 

exact. unele repere ajung chiar si la pret dublu, pe acelasi lucru.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 

Wagner, daca te intereseaza am eu un set de placute frana fata-spate care mi-au ramas de la Civicul vechi. Sunt OEM luate de pe cox si nu am mai apucat sa le montez. Placutele le-am adus in tara si sunt in Targu Jiu. Daca te intereseaza da-mi un semn Icon_smile
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"



Reply



 

OK, multumesc, daca ma decid sa raman pe OEM, te anunt. Sunt foarte nehotarat inca ce discuri sa pun pe masina, recunosc...
Deocamdata sunt altele la rand,oricum ma mai uit odata la placute zilele astea, cand fac schimbul de roti. Basca, au mai aparut niste chestii neprevazute in buget si sunt oarecum fortat sa reorganizez programul de inlocuiri/schimbari/etc (din pacate).
Icon_evilNu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...Icon_evil





Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.