This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

2wd to 4wd cu două motoare electrice



 
#1

Foarte interesant conceptul. Destul de scump la $12k dar folosit prin oraș economisești benzină.

https://youtu.be/iQ4lTPVR3qc

Sent from my LYA-L09 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#2

f f f interesant d.p.d.v. ingineresc. totusi, nu cred ca e ok asa cu elementele expuse. ce se intampla daca sar pietre si ajung in angrenaj? interesant de vazut cu e integrarea torque intre cele doua axe...multe elemente variabile, chiar sunt curios cum se simte integrarea generala.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#3

Au un modul care controlează motoarele la fel ca un diferențial. Eu mă întreb cum încarci bateria că din frânare nu cred că produci atâta energie.
Interesant cât de eficient e sistemul de frânare, și cu etrierul ăla mic au trebuit să reducă presiunea.

Sent from my LYA-L09 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#4

am inteles ca e integrata treaba aia, eu sunt curios car de bine, pt ca livrarea de cuplu difera intre motorul termic si cele electrice, cumva trebuie corelate.
sigur e o priza undeva, recuperarea de energie e limitata.
e eficient (chiar mai eficient) pt ca raza e mult mai mare. nu e o solutie noua, buell are o fxiatie cu discurile astea pe motociclete.
iar sunt curios la cate lansari tine bateria Icon_biggrin
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#5

am vazut si eu asta inca de la inceputuri dar n-am vazut pe nimeni sa testeze mai mult decat niste plecari in linie dreapta. de vazut daca chiar poate face corelarea intre fata si spate.

bateriile poate sa le incarce si cu motorul termic, n-are nevoie de frane and shiit Icon_smile

cum zice si liviu, interesant dpdv inginerie altfel nu o gasesc prea atractiva plus ca nu costa decat 10k $



Reply



 
#6

inca o treaba care mi-a sarit in ....creier azi. nu prea inteleg cum o sa reziste roata aia prinsa asa, la stres lateral, ca nu mergi doar in linie dreapta.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#7

Cum sa foloseasca motorul termic pentru ca nu are generator prevazut pentru asa ceva. Pe masinile hybride generatorul e pus intre motor si cutie.
Poate urca Jason ala niste videouri si explica mai mult.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#8

pai bateria ta de la masina cum se incarca? nu cu ajutorul motorului termic?



Reply



 
#9

Alternatorul ăla abia încarcă bateria de pe mașină de unde să încarce o baterie de 4-5 kWh Icon_smile

Sent from my LYA-L09 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#10

pai si cat de greu sa faci altceva invartit de motor sa incarce, ideea e sa te tina o perioada ca doar nu o sa mearga tot timpul.



Reply



 
#11

ba fratilor, daca mai pui un "alternator" ca sa incarci bateriile motorului electric se duce draku toata povestea de masina sport. pai cum draku sa mai parazitezi motorul termic cu inca un ditai alternatoru? masinile performance din ce am mai vazut eu sunt energii recuperate din franari, etc, nu parazitezi motoru termic.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#12

adica astia zic iti dau 100 de cai in plus si tractiune 4x4 dar nu poti sa pierzi niste putere sa incarci bateriile ca sa le folosesti cat mai mult tiimp. nu mi se pare un trade off asa mare. in fine era doar o parere nu zic ca nu e asa. dar daca bateriile alea tin 20-30 de km te pipi pe ele.

ca sa nu mai zic de greutatea adaugata, chiar daca pe partea cealalta se lauda ca au scazut masa la roata



Reply



 
#13

pai da, da' fa un calcul. pt 100 de cai bagi un + de 70-100 kg, pui un "dinam" sa incarce bateriile care paraziteaza motorul termic scazand randamentul, la final gainul de 100 de cai vine cu un minus la motorul termic, deci per total gainul nu mai e asa de mare. din ce imi amintezc parca au zis de 60 km autonomie pe electric dar ideea e alta. dai o gramada de bani pe o masina sport, mai dai 10.000 ca sa faci o strutocamila....nu mai bine iei pe langa o alta masina electrica pt ca din p.d.v. al dinamicii nu cred ca merita investitia, cel mult sa ii adaugi o latura eco. dar de ce sa faci asta?
solutia merita dezvoltata in alta directie, nu aici. asta e doar un display of knowledge .
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#14

Am facut o cautare rapida si se pare ca sunt generatoare care produc curent alternativ si sunt de marimea unui alternator, poate un pic mai mare. Dar pe langa asta nu stiu daca nu mai ai nevoie de invertoare, management pentru baterie si alte chestii.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.