This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Celebrul "tremurat" la plecarea de pe loc a motorului R18A



 
#21

luk nu e o optiune man, eventual sachs
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#22

Cum am spus si dincolo, eu nu am simptomele astea pe care le descrieti voi.
Unii ziceau ca am km putini si ca pe la 35-40k km o sa apara. Ma apropii de 49k km si...nimic. Sper nici sa nu apara ca mai am garantie pana in Iulie Icon_biggrin



Reply



 
#23

@Liviu: chiar sunt curios sa aflu o parere despre Sachs,dar nu stiu pe nimeni care sa aiba. Ma tot gandesc in schimb la cele americane, poate or fi mai zdravene.

@ Bogdan: nici nu-ti doresc sa-ti faca vreo figura. E enervant la culme. Tu ai diesel, oricum, e diferit ansamblul si nu am auzit de astfel de probleme la 2.2. Ma rog, au fost altele, la cateva loturi din 2006...

Sent from somewhere else...
Icon_evilNu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...Icon_evil





Reply



 
#24

La mine face foarte rar - am 125k - numai dupa ce o forjez cateva ore prin Bucuresti si am cauciucuri cam uzate (in special cele de iarna).
Solutia este, asa cum a zis si Liviu, patinat la o turatie putin mai mare.



Reply



 
#25

ieri a fost totul ok, a mai vibrat ocazional. am lasat ambreiajul si la 800 rpm si nu s-a crizat. nu mai pricep nimic. eu cred ca e ceva incorect mecanic. cum spuneam, o sa dam cutia jos si o sa vad daca se observa ceva.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#26

(06-01-2012, 12:02)Wagner Wrote: @Liviu: chiar sunt curios sa aflu o parere despre Sachs,dar nu stiu pe nimeni care sa aiba. Ma tot gandesc in schimb la cele americane, poate or fi mai zdravene.

Ma indoiesc ca vei gasi in USA pentru R18A2. Ei nu au motorul acesta pe nicio masina din cate stiu eu.
Uite pe eBay (UK) un Exedy: http://www.ebay.com/itm/EXEDY-CLUTCH-KIT...3801wt_921




Reply



 
#27

ei au r18a, cutia 5 tr.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#28

In cautarile mele dupa final drive pentru R18 mi s-a comunicat ca, desi rapoartele sunt altele, orice componenta pentru R18-le de US (adica final drive, ambreiaj, diferential) se potriveste pe orice R18 EU. Atentie: "se potrivesc" nu inseamna "identice".

Asta mi s-a spus, asta spun si eu mai departe.
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply



 
#29

(06-01-2012, 16:35)maruta Wrote:
(06-01-2012, 12:02)Wagner Wrote: @Liviu: chiar sunt curios sa aflu o parere despre Sachs,dar nu stiu pe nimeni care sa aiba. Ma tot gandesc in schimb la cele americane, poate or fi mai zdravene.

Ma indoiesc ca vei gasi in USA pentru R18A2. Ei nu au motorul acesta pe nicio masina din cate stiu eu.
Uite pe eBay (UK) un Exedy: http://www.ebay.com/itm/EXEDY-CLUTCH-KIT...3801wt_921

Nu m-as apropia de Exedy ala, am avut si eu montate si rulmentul a inceput sa sune dupa o luna de zile.


Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#30

Si alti au probleme cu ambreiajul Icon_biggrin

http://www.autoexpress.co.uk/news/autoex...farce.html

-----
Hai hui
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#31

da la aştia au desfacut si au gasit problema. la ai nostri se desface, nu se vede nimic si ramane doar mitul.

Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#32

nimeni nu pomeneste de volanta ? adica, in cazul tremuratului la plecarea de pe loc, este exclus sa fie o problema cu volanta ? eu am fk1 .



Reply



 
#33

daca volanta e cu probleme, nu poti merge cu masina, volanta "merge" tot timpul.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#34

multumesc liviu, intre timp am reusit sa identific problema. asadar, kit-ul de ambreiaj.



Reply



 
#35

100% ambreiajul



Reply



 
#36

Mda, celebrul zgaltait/trepidat s-a manifestat si la masina mea astazi. Cam toata ziua din pacate (am facut undeva peste 70 km numai in BUcuresti - uimitor, inca sunt intreg la cap - sau asa cred). Daca o patinez la plecare, nu face deloc sau face foarte putin. Pana mea, n-a nici 70 k cu ea.
Partea buna este ca nu face decat la plecarea de pe loc si din ce vad, pe vreme rece. Am gasit cateva portiuni fara trafic si am testat un pic ambreiajul - nu patineaza deloc.
Icon_evilNu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...Icon_evil





Reply



 
#37

Cat am avut ambreiaj stage 2 Exedy nu mi-a făcut nici măcar odata, cum am pus ambreiaj stoc mi-a făcut din prima zi.



Reply



 
#38

Și la FN2 face așa?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#39

Dap, face Icon_sad



Reply



 
#40

adi ce ai pus?
eu am scapat de problemele la del sol cu sachs oem fata de exedy. initial placa exedy cu discul sachs tot asa facea, dupa ce am pus totul sachs s-a terminat.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.