This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Stabilizatoare de curent



 
#1

în general, ele ajuta şi vor funcţiona bine pe o masina de stradă şi în unele cazuri si masinile de rally/competitie pot beneficia de asemenea.
Cele mai mult castigurile resimtite pot fi maximizate dacă aţi luat timp pentru a curăţa/inlocui conexiunile si impamantarile înainte de a instala stabilizatorul ... Cu toate acestea fiind spuse, ele pot reduce de asemenea, câştigurile, pur şi simplu din motive ca impamantarea nu este si ea "optimizata" ( fire oxidate , rupte , contacte imperfecte etc)
Castigurile stabilizatorul se "resimt" cel mai bine pe timp de noapte pentru a preveni diminuare a farurilor / lumini bord , geamurilor electrice atunci când sunt utilizate sau atunci când A/C intra in functiune , ajuta in general la stabilizarea "socurilor de tensiune" aparute in utilizarea aparaturii electrice si electronice.
De obicei castigurile sunt sau nu simtite de noi dar in grafice si masuratori sunt evidente. Asa ca nu vreau sa creez o polemica pe marginea asta. In plus dau si un pic de bling in compartimentul motor Icon_smile.

Ca un epilog el este o insumare de condesatori ca sa poata lucra pe toata plaja socurilor de consum ... iar pentru cei cu audio in general ~0.8F/100w este suficient pentru a atenua socurile ( nu sunt sigur de valoare dar am sa revin cu rectificare daca este nevoie).
un DIY : valoarea condesatorilor este minim 16v , nu folosti mai mici de 16v

[Image: _volt_stabilizer.jpg]

bafta



Reply



 
#2

Foarte bun Thread, bine de stiut.

Eu am instalat un condensator audio de 1 Farad care porneste odata cu casetofonu, obijnuiesc la fiecare cheie sa am casetofonu pornit si dat pe mute pt o pornire mai usoara eventual o viata mai lunga a acumulatorului. Pe condensator mai este un led care indica descarcarea lui dar si un ceas digital care indica Voltajul. Pe fiecare buton pe care apas adica geamuri, turela, faruri, oglinzi etc acest led se aprinde adica sunt scaderi de tensiune iar condensatorul lucreaza incercand sa le acopere. Recomand un astfel de condensator (capacitor) nu numai ca scop audio.


Attached Files Thumbnail(s)
   



Reply



 
#3

Si eu cred ca as avea nevoie de un condensator audio, din cauza statiei, la volum mare, observ fluctuatii la lumini, insa habar n-am ce-as putea folosi si cum se monteaza :|
[Image: mysig.jpg?t=1248866766]
You can turbo a vtec but you can't vtec a turbo. vtec



Reply



 
#4

Condensatorul este simplu de montat, se leaga in paralel cu bateria, iti trebuie numai niste cabluri mai sanatoase. Daca ai deja cablurile la amplificator atunci il legi acolo.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#5

Uite aici o schema si cateva componete:

http://www.bcae1.com/capacitr.htm

http://www.digitivity.com/articles/2008/...citor.html

http://www.caraudiohelp.com/car_audio_ca...lation.htm


Attached Files Thumbnail(s)
                   



Reply



 
#6

cel mai mare avantal in montajul audio e ca mentine fluxul de curent constant atunci cand statia lucreaza in peak power (gen bubuie sub-ul tare, etc.)
eu ii simt uneori lipsa (general valabil pt orice honda, avem baterii de....ceas) fapt pt care il am pe lista de achizitii.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.