This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Honda CRX del Sol 1.6 ESi (EH6 - Motegi Edition)



 
#61

de ce nu ai luat direct de pe hardrace.co.uk ? sunt mai ieftine la akr?



Reply



 
#62

(16-08-2017, 11:36)kinky_boy Wrote: de ce nu ai luat direct de pe hardrace.co.uk ? sunt mai ieftine la akr?

Pe scurt, DA ... detaliat, pai (pentru ca):
1. Cel putin, pentru modelul selectat (crx delsol), nu aveau / nu au decat 1 produs in lista ... sa zicem ca-i mai putin important;
2. Kit-ul de bucse, l-am gasit, pe baza codului de la AKR (HR-6107-DC2) ... ignoram faptul ca apare doar pentru Integra si Type-R si ... a) nu era/este pe stoc: 3-9 zile; b) costa, fara taxe, 285 gbp ... la AKR e 275 euro.
3. Transportul e "doar" 70 gbp.

Asa, ca regula generala, si eu ma uit la producator sau importator autorizat, acolo unde se poate.
Insa, in foarte mult situatii, gasesti preturi mai mici si/sau conditii mai avantajoase la vanzatorii mari din piata (o chestie, pana la urma, logica).

Ca fapt divers, materom-ul avea acum vreo cativa ani (nu stiu daca se pastreaza si in prezent) o politica complet anapoda, ca sa nu zic paguboasa, pentru clientii gen magazine, mecanici etc. La "dugheana" lor aveau un pret mai mic decat pretul pe care-l negociasem eu ca magazin. Si, da, X de pe strada putea sa cumpere direct de la ei ....



Reply



 
#63

(14-08-2017, 14:57)bgMiKe Wrote: L.E.
WTF Alti labari ...

Na, ca tre sa retrag!
Coletul e la mine pe birou Icon_smile
Bravo!

Paranteza: oricum ii ciudata toata treaba.
Colet ajuns la 7 si ceva la Otopeni. Sun pe la 1-2 la UPS. Mi se spune ca coletul e preluat si va fi livrat de unii (nu am inteles numele, subcontractanti ai lor, ceva cu sediul/punctul de sortare in Brasov) si ca livrarea e prevazuta luni. OK. OK. De la Bucuresti la Craiova, 3 zile? Vine pe jos sau ce?
Imi da un numar si sun. Respectivul imi spune ca-i in masina. Stai asa ... in masina, in ce sens? Vine catre voi sau catre mine? Nu, e iesit in traseu pentru livrare ....



Reply



 
#64

Icon_smile))) eu zic ca e bien sa te plangi. iti ies chestiile Icon_smile
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#65

(17-08-2017, 22:41)LIVIU_CTS Wrote: Icon_smile))) eu zic ca e bien sa te plangi. iti ies chestiile Icon_smile

Nu reactionam asa daca n-as fi trecut, recent, prin cele 2 "episoade" neplacute cu www.piecesauto.fr, respectiv, echivalentul pe Romania, www.autopieseonline24.ro. Produse variate, preturi OK (daca dai la o parte TVA-ul, chiar super OK), nimic de zis pe partea asta. Insa imi afisezi peste tot livrare in 24 ore si coletul ajunge dupa 7-8-9 zile.
Asta, dupa ce, vreo 2-3 ani, pana prin 2015 (cum meseria mea imi "impune" sa stau la calcultator 8-10 ore / zi) mi-am ajutat un prieten cu diverse cautari + comezi de piese auto. Ori, cand mi se spunea livrarea in 1, 2 ... n zile ... pai erau fix zilele alea; nu labarisme de prostit clientul gen imi spui una si in realitate e alta ca, vezi tu, livrarea se face de la depozitul din Germania.
In clar, prima comanda, ca sa le iau fara TVA, a fost pe varianta franceza. Si au ajuns dupa 8-9 zile, in conditiile in care, peste tot prin site era vorba de 1-2 zile. Acelasi lucru s-a intamplat si la a doua comanda, facuta pe varianta din Romania (tot fara TVA, am descoperit eu).
Chestia interesanta e alta: dupa vreo 4-5 email-uri schimbate cu francezii, in care imi raspundeau tot felul de balarii si oricum, nimic la subiect, mi-au "confirmat", in sfarsit, ca livrarea unei comenzi presupune 1-2 zile procesare + 3-5 zile livrarea efectiva. Asta pentru o livrare in Franta.
Astept acum sa vad daca isi modifica site-ul pentru ca, daca nu, le fac reclamatie la OPC-ul francez ... si la ei chiar nu se joaca cu chestii d'astea.

Acum, cu piesele ajunse, back in business: maine dupa-masa sunt cu ea pe elevator si ma apuc sa dau jos bratele. Mi-am luat un cric de 20t si sper sa-mi iasa calculul cu presa improvizata Icon_cool. Si, evident, cel mai important, sper sa nu am vreo surpriza neplacuta ...



Reply



 
#66

in ziua de azi nu se mai prea practica un comert cu stocuri. toata lumea pune poze cu produse pe care nu le au.
ca o paranteza. in urma cu cativa ani, imi comandasem de la un magazin din italia echipament moto de peste 1000 euro, dupa ce cerusem confirmarea daca respectivele sunt pe stoc, platesc, iar dupa ceva vreme ma anunta ca nu au casca pe stoc. am zis ca astept (nu era sezon inca) sa nu mai platesc inca un transport. a trecut mai bine de o luna, mailuri la producatorul castii sa intreb daca sunt probleme cu productia...trec doua luni, deja m-au disperat, am cerut sa-mi trimita restul produselor si sa ma anunte cand apare casca. dupa raspunsuri intarziate la mailuri, cam 2-3 zile, dupa taraganari, imi trimit un awb. awb-ul ajunge prin ceva tara nordica. mail la posta italiana, le zic alora ca au gresit, ca pachetul ala trebuie sa ajunga la mine. aia ma trimit la expeditor, fara detalii. dupa ce awb-ul apare ca livrat, imi dau seama ca iai m-au trimis pe ogor, revin cu mailuri, dupa cateva zile ii anunt ca am depus plangere la autoritatea nationala impotriva fraudelor pe internet, pt a-mi recupera banii. revin aia, ca ce e chestia asta, ca nici nu-mi mai trimit produsele , ca o sa-mi restituie banii. povesti cu pesti, zic. o sa retrag plangerea cand o sa vad banii in cont. i-au pus la 3 zile dupa.
la o analiza scurta treaba e asa:
iei comenzi, incasezi banii si pe ce nu ai pe stoc. la 10 comenzi de 1000 euro (si la echipament moto ajungi f usor la suma asta) ai 10.000 euro cu care jonglezi. intr-o luna intra altii, si ii restitui pe cei mai "vechi", is uite asa, ai bani din nimic Icon_smile
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#67

(12-08-2017, 21:53)bgMiKe Wrote:
(12-08-2017, 18:55)yulasinio Wrote: Poate ai catalogul de VTI ?

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Nope; selectia, zic eu, e facuta corect (cel putin, la alte componente nu am avut surprize).
https://www.hondapartsnow.com/parts-list...r-arm.html

Tocmai ce am incercat si la altii si apare alt cod - e pe 18mm.
Vezi in catalog dacă este și pe spate. Dacă da este catalog de VTI, de 13 cred că e pe spate unde eu am pus de 15. ESI nu are bară pe spate.

Sent from my X2_Soul_PRO using Tapatalk



Reply



 
#68

Bara stabilizatoare: in catalog, pe spate, nu mi-o da, pe fata mi-o da de 22. Pe o alta varianta de catalog, e de 18. Oricum, m-am lamurit intre timp, mi-am comandat bucsele si le-am si schimbat.

Bucse: In afara de bucsa "mare" de la bratul inferior fata pe care am schimbat-o (nu-i nevoie de presa, doar o piulita de desfacut), restul au ramas pentru dupa concediu. Cum n-am nici garajul meu, nici presa mea ... ar fi insemnat prea multe "complicatii" si/sau chestii facute in graba si mi s-a cam luat de lucrat asaIcon_smile. Plus ca, pe spate, ca sa dai jos bratul lung/transversal sunt cam multe de desfacut si mi-a fost frica de posibile complicatii.
Asa, dupa ce ma intorc, mi-am facut "calculul" sa-mi fac o presa (cricul de 20T il am deja) si musai se gaseste o vinere + weekend in care sa prind elevatorul liber sa ma pot "desfasura".

Una peste alta, dupa schimbarile facute, s-a simtit / se simte altfel la drum. Cel mai important, nu-ti mai zdruncina creierii. Apoi, micile "praguri", damburi, gropite etc le "trece" altfel. Ca paranteza aici, la "pragurile" abordate cu viteza mare, ar fi prins bine un talon mai inalt (205/50 R15), dar asta e... pentru urmatorii ani raman pe 16 cu anvelopa de 205/45 si incerc sa dau mai putin "in gropi".

Dupa ce-am vazut cateva "consumuri" pe aici, m-am chitit sa mi-l fac si eu: 7,32%. Mers cu "capacul" pus, "linistit", 120-130 kmh autostrada. Exceptie vreo 4-5 depasiri mai fortate. Si, cam juma de joja (intre min si max) ulei papat la 1100 km.



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.