22-05-2017, 19:38
(This post was last modified: 22-05-2017, 19:40 by kinky_boy.)
astia de la vw s-au gandit sa fure si sa pacaleasca pe toate partile, mai jos ceva date despre vestitele TFSI VAG cu erori de design (pentru cine nu stia, desi ma indoiesc) si o traducere pe larg a unui roman din germania (de pe celalalt forum):
Inca stirea nu a ajuns in RO? Citisem in presa germana ca este o mare problema a concernului VW cu motoarele TFSI in special, cu proiectarea si aplicarea unei solutii de subtiere a segmentiilor. Acest lucru face ca motoarele sa consume pana la 3 litri de ulei la 1000 km. Reparatia este scumpa 6-7k euro si concernul face ca ploua pe cand deja au aparut firme care fac aceasta reparatie la jumatate de pret.
Ai un prieten in aceasta situatie? Il costa completarea uleiului aproape cat benzina? Pistoane noi trimise la astia la alezat si pusi segmenti normali nu de care a folosit fabrica.
In concluzie: Grupul VW in goana asta a frecarii reduse din motor a facut o ,,greseala" de proiectare a pistoanelor si a folosit segmenti mai subtiri. Asta face ca uleiul sa fie ars in zona aia de unde si depuneriile de pe piston si segmenti din video. VW ridica din umeri si se ofera sa repare pe banii clientului motorul. Bineinteles autoturismele sint iesite din garantie, pt ca probabil asa au si planificat de la inceput. Ce face firma de la sfarsitul reportajului? Cumpara pistoane normale pe care le modifica cu segmenti ,, normali" si totul costa mult mai ieftin decat cere reprezentanta.
de pe la minutul 6:30 imagini cu problema