bah, stati usor. masina aia o stiu, e lucrata destul de grav. umbla vb prin targ ca e spre 200 cp. in primavara vorbisem cu un amic al proprietarului care imi zicea ca e la 170 cp. oricum, e grava. are suspensie, e lasata jos (ce anume nu stiu).
nu stie urcarea aia mai bine decat mine, pur si simplu are un kklau de cuplu care te spulbera.
stiu cat costa un kit, stiu ca terbuie sa merg in ungaria pentru soft.
ma sperie putin swapul pt ca nu vreau sa mai fiu clandestin. omologarile sun complicate in ro, puls ca mai costa inca aproape 1000 treaba asta.
turbo sau compresor mi se parea varianta cea mai facipa pentru cuplu sanator si putere pe o plaja mai larga.
nu elimin complet nici modificari n/a. itb-urile costa destul de mult si am inteles ca e destul de dificil de reglat. ma gandesc la un kit complet skunk2 tuner stage 2 insa nu stiu sigur daca ajung spre 190 cp cu astea.
la orice combinatie cred ca trebuie si un hondata s300.
nu ma gandesc f mult la buget, vreau sa fac masinuta asta un fel de bomba
bine nu vreau sa ajung la 5000 numai in motor, mai trebuie si suspensie, bucsi, bielete etc.
btw, gumele astea sunt fantastice (michelin pilot exalto) au un grip nebunesc, nu am ajuns inca sa rup aderenta cu ele, inca nu le stiu limitele. dar simt ca au un grip nebun. o sa incerc sa merg si mai tare.
azi dimineata am obs. roata dreapta avea presiune redusa (spre 1,6 bar) iar virajul era de stanga. cred ca a avut si asta o contributie, insa totisi, am mers f tare ((
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat