This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Honda Stream 2008 RN6



 
#1

Sa numesc thread-ul partea 3  Icon_lol

Ieri am fost si am colectat a sasea Honda care intra in familie.  Dupa multa cautare online si drumuri la diferite garaje care importa masini, am dat peste exemplarul asta care numai ce ajunses in IRL cu cateva zile inainte sa fie postat pe internet.  Pot sa spun ca e cea mai curata masina din cate am vazut. Pe foaia de la licitatie este notat cu 4 la exterior is B la interior.  Ca exemplu pentru cei interesati un link care explica un astfel de formular.

Cateva detalii:

Honda Stream RN6  fabricata in 2008
Kilometraj: 98,087KM
Motor: R18A ~140CP conectat la o cutie A/T 5tr + tiptronic
Model: RSZ - Asta vine cu HID's, jante pe 17, discuri fata/spate, proiectoare, fusta fata/spate si praguri - Lista completa

Optionale: Honda HDD Inter Navi, eleron, alarma cu imobilizator, oglinzi incalzite. Singurul lucru care imi lipseste e un cruise control dar vedem cu timpul daca putem adapta unul de pe Civic Icon_smile

Ca si condus nu se compara deloc cu generatia veche.  Alta platforma, motor, suspensie etc.  Ca veni vorba de suspensie e aproape la fel de dura ca cea standard de ITR, ceea ce pe mine ma incanta foarte mult  Icon_twisted
Alt lucru care imi place e ca se iniapta mult mai bine, nici nu trebuie sa atingi acceleratia ca se duce singura.

Singurul lucru care nu-mi place e grila fata care cred eu ca a fost optionala si aleasa de propietar.  Am sa vad cum fac eu rost de una originala de RSZ.

Cateva poze de sambata trecuta cand am fost sa o vad...

[Image: BZc48UY.jpg]

[Image: SEM7kHW.jpg]

[Image: yGF8Ibq.jpg]

[Image: rrWJIS9.jpg]

[Image: eQKMgGm.jpg]

[Image: SeU5PXu.jpg]

[Image: dS9hTKR.jpg]

[Image: 58qJU0e.jpg]

[Image: 6YEMWDi.jpg]

[Image: lAQikEj.jpg]


Old v new


[Image: hlJJ03m.jpg]

[Image: SgHrAsl.jpg]


 

Chiar daca e curata, urmeaza o curatare cap coada + ceara sa fie protejata.  As vrea sa antifonez usile, planseu pedalier si oalele la roata.  Si sa vad ce fac cu sistemul muzical... daca schimb playerul cu Pioneer-ul care il am + difuzoare noi sau numai difuzoare.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#2

ceas arata.
baga macar un CAI acolo sa sune ceva Icon_smile)))
mie mi-a facut minuni la muzica insonorizarea +amplif si set difuzoare capabile cu HU stock.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#3

Ca și sunet parcă se aude mai rău în asta în comparație cu cea veche. Într-adevăr am ascultat la radio și nu din o sursă bună. Insonorizare oricum fac pentru că vreau să elimin cât mai mult zgomotul la rulare.

La motor nu fac nimic. Trebuie numai să verific tot să văd ce service au făcut ăia. Las uleiul asta o mie două după care trec pe Motul. Ce să bag 5W40 ?

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#4

arata fain , faina si cularea la jante.
la ulei vezi ce spec trebuie. eu merg si pe jazz si pe accord cu A5/B5 (Motul).



https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/motul...1492016012



Reply



 
#5

stii japoneza ? o sa-ti prinzi degetele in butoanele alea Icon_smile)
frumoasa masina dar nu-mi dau seama daca chiar e mai mare ca cea veche



Reply



 
#6

Traduc cu Google translate tot  Icon_lol
Ca si dimensiuni pe hartie cred ca e cu 2cm mai lunga si cu 2cm mai joasa.  La interior distanta dintre scaunele fata si cele spate e mult mai mare fata de modelul anterior.  Cred ca sinele se duc mult mai in spate, asta face ca portbagajul sa para mai mic.  I-au ruleta la ea maine si iti zic exact   Icon_smile

@Tomi in carte arata 5W30 - 5W40 in functie de vreme si atat.

[Image: lIQAZ1p.jpg]
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#7

Cred ca ambele is bune acolo la tine, mie personal 30-ul mi-l ardea type S-ul, dar cu 40 mergea ceas si nu consuma deloc deloc


Sent from my iPhone using Tapatalk



Reply



 
#8

Cred ca ma duc pe Motul 5W40, sper sa nu am probleme cu consumul Icon_biggrin

Sambata am curatat un pic geamurile, le-am facut cu clay iar geamurile fata spate le-am acoperit cu o solutie hidrofoba.  Lateralele nu le-am facut pentru ca au urme de apa tare pe ele si nu am avut o lamaie la indemana sa le curat.  Am sa revin la ele dupa ce ne intoarcem din concediu. Am mai scos si niste zgarieturi de sub manerele usilor, vreau sa ii fac o detailing cap coada cand am ceva timp.

Am masura distanta dintre scaunele fata si cele spate la ambele modele.  La cel nou distanta e cu 2cm mai mare dar asta pentru ca au mutat bancheta mai in spate, asa ca portbagajul e cu 2cm mai mic.

Maine plecam la drum cu ea, revin cu impresii.

[Image: 8nAQKgc.jpg]

[Image: WCVR6N5.jpg]

Cricul e nou, nout plus sacul in care poti sa pui roata fara sa murdaresti interiorul Icon_smile

[Image: jj2Gu9r.jpg]
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#9

8100 X-cess e un A3 polivalent si se incadreaza in spec-ul european pt R18.  
daca nu vrei consum de ulei mergi doar pe filtre de aer Oem / Mann / Purflux
filtru ulei Purflux LS350 .  

[Image: R18A2_zps4gqf9r90.jpg]



Reply



 
#10

Mersi Tomi. Trebuie să verific dacă au schimbat filtru de aer la garaj sau nu.

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#11

Ba vreu și eu .....pfff ce faina e ..
Sa va poarte sănătoși că și până acum, dacă ajung prin uk, mai schimb o treaptă și ajung și pe la voi !



Reply



 
#12

Mersi fain Traiane. Dacă ajungi pe aici poți să-ți iei una cu tine Icon_smile când ai în plan să te duci pe UK?

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#13

Am schimbat filtrul de aer din cabină și am scăpat de mirosul ăla specific de Japonia. Ce soluție să caut pentru antifonat interior? Vreau să fac oalele la roată, ușile, planșeul pedalier. Ceva gen Dynamat?

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#14

nu prea ai alta varianta.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#15

Bă nu fă glume din astea cu mine Icon_smile Dynamat e scump ca naiba, trebuie să existe și alte produse similare la un preț decent

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#16

Si cred ca am gasit ce cautam, daca nu ma insel acelasi produs a folosit si Laux la Civic.

https://www.deadening.co.uk/products/sil...olume-pack

Trebuie sa masor sa vedem cat trebuie sa cumpar.  Ma gandeam sa pun 2mm in usi si 4mm pe oalele la roti, hayon, podea portbagaj  Confused



Quote:AN EXCELLENT PRODUCT FOR AUTOMOTIVE SOUND DEADENING

This stuff is pretty much the best sound deadening I have used so far! My current car and my previous 4 cars have always ended up having sound deadening work done on them as I'm a bit fussy when it comes to aural build quality and quietness on the road. I've used many products before including Dynamat, Second Skin and good old Flashing tape! This is by far the best in adhesion and best at getting rid of unwanted noise. Very happy with the outcome and more than impressed with the ease of use of this product. Bonnet, Doors and Bootlid, Underside of rear bench and boot floor are all done! Tempted to remove the roof liner and do the roof too now!

AS GOOD AS THE 'BIG BRANDS'

I've used this alongside more expensive products from the established market leaders and despite my initial reluctance to admit it, this stuff from Silent Coat is just as good. IF (and that's a big if)' it does fall short in terms of performance figures, it certainly isn't noticeable to the human ear. Mass loading is not an exacting science, it is purely adding mass to an object to reduce unwanted vibration, the trick is to do this whilst keeping the weight to minimum. I have deduced that there is very little speaker performance to be gained by covering more than 60-65% of the surface area of a panel with Silent Coat so the 0-60mph figures aren't impacted noticeably. I've fitted it to a particular cars doors, roof and floor and found it very easy to work with. The product is easy to cut with a pair of kitchen scissors and adheres very well to a clean surface. The backing peels off nicely and there is no discernible smell. So, as hard as it is to admit, I've probably been wasting money on the more expensive products. There are probably fanboys out there who may disagree but for myself who generally doesn't get caught up with labels and branding blurb, this is now my product of choice.

Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#17

3 kile/m2 Icon_biggrin
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#18

Îi mult sau puțin?

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#19

pt stream nu Icon_biggrin
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#20

6kg e mai ușor decât subwoofer-ul tău

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.