This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

tokyo_express: Accord Type R - The VTEC Hurricane



 
#1

Bun gasit pasionatilor de Honda!
Pentru ca am avut de curand placerea sa cunosc personal pe unul dintre membrii acestui forum (a.k.a Maruta), de la care am aflat de altfel si de existenta acestei comunitati, mi-am dorit sa ma inscriu si eu alaturi de Hondita mea cea naravasa in randurile posesorilor de Honda de pe hondatalk.ro.
Masina pe care cei mai multi o cunoasteti deja este la mine de 3-4 luni, timp in care am parcurs la volanul ei in jur de 6000 km, suficient cat sa ne cunoastem reciproc, cu bune si cu rele.
Ca si investitii fata de starea initiala, cele mai importante (si costisitoare) au fost:
- Izolare fonica podea, bord, usi fata + HU Alpine + boxe sistem fata Mac Audio
- Cauciucuri vara Nokian Z line
- Vopsire aproape integrala (mai putin plafon)
- Presuri mocheta si tavita portbagaj
- Baterie Rombat Premier
- Schimbat bielete anti-ruliu spate
- Schimbat rotor
- Schimbat lichid servodirectie
- Schimbat ulei (Royal Purple 5W-40), filtre (ulei, aer, habitaclu)

Lista de investitii pentru anul acesta mai include, pe langa anvelopele obligatorii de iarna, schimbarea discurilor si placutelor pe spate si niste maruntisuri legate de estetica: cheder usa sofer, retapitare volan, cotiera si schimbator. Pentru anul urmator am in vedere evacuarea (decat + ceramizare galeria de evacuare) si suspensia.

Cam atat, ca sa nu va plictisesc din primul post Icon_smile



Reply



 
#2

poze poze Icon_biggrin
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#3

Prima data cand s-au intalnit cele doua ATR-uri (de fapt cei doi proprietari mai mult Icon_smile ) a fost abia saptamana trecuta.
Sper sa te bucuri cat mai mult de masinuta si te asteptam la intalnirea de weekendul viitor daca poti da o fuga!!!



Reply



 
#4

Ma bucur tare mult cand vad asa multa lume de calitate pe aici, bine ai venit din nou.



Reply



 
#5

Multumiri pentru urari!
Cu pozele stau cam rau, nu am unele recente, dupa ce am vopsit-o si am dat jos eleronul. Am tot cautat o ocazie pentru o sedinta de photoshooting, care nu s-a ivit inca.
Legat de intalnirea nationala: singura zi in care as putea da o fuga sa ne cunoastem ar fi vineri, pentru ca sambata trebuie sa fiu la socrii la Onesti si mai am inca 2 persoane in masina in afara de mine si sotie. Depinde de cati dintre voi pot ajunge acolo inca de vineri, de preferat cat mai devreme. Urmaresc cu interes topicul cu intalnirea. As veni cu inca un prieten, foarte, foarte pasionat de Honda (si posesor de Accord, o generatie anterioara), care mi-a insuflat si mie aceasta pasiune si de la care a pornit de fapt ideea de a deveni proprietar al ATR-ului. Cel putin, dintre cei pe care-i cunosc pana acum e cel mai apropiat de ce inseamna spiritul Honda, o enciclopedie ambulanta despre tot ce tine de istoria marcii,dar si de cunostinte mecanice de detaliu despre motoarele Honda (in care si-a bagat nasul destul de mult)



Reply



 
#6

din pacate majoritatea cred ca o sa ajungem spre seara din cauza programului la job si distantei.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#7

Ce fel de materiale ai folosit pentru izolarea fonica? Ma bate si pe mine gandul sa mai incarc un pic barca dupa ce ajung inapoi.
Ne-ar face placere sa poti ajunge si macar vineri.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#8

Izolarea mi-au facut-o baietii de la BeLoud.ro cu Silent Coat si burete Noise Insulator. Nu ma intreba daca a meritat sau nu ca nici eu nu-mi dau seama. Daca as fi facut-o in regim DIY sigur merita, dar nu stiu daca am primit suficienta liniste de banii pe care i-am dat cu tot cu manopera. Oricum, H22-ul e un motor greu de redus la tacere Icon_smile



Reply



 
#9

Eu sunt obisnuit cu zgomotul de la ITR-ul care te face sa simti ca ai uitat geamurile deschise.
La Stream as vrea sa fac un pic usile pentru muzica. Multumesc oricum de informatie.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#10

La usi chiar se cunoaste, daca reusesti sa realizezi o incinta inchisa poti scoate un sound foarte placut din niste boxe sistem, chiar si pe 13 cm. Eu as fi vrut unele de 16 dar n-a fost loc si n-am vrut sa mai decupez din fata de usa.



Reply



 
#11

Sunt 16cm fata/spate asa ca trebuie doar sa izolez usa si sa iau niste difuzoare decente.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#12

[attachment=2747][attachment=2744][attachment=2745][attachment=2746]

Din primele poze, la cateva zile dupa ce am pus mana pe ea Icon_smile


Attached Files Thumbnail(s)
               



Reply



 
#13

bine ai venit Icon_wink



Reply



 
#14

fosta masina a lui doc deci Icon_biggrin
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#15

Da, de la Doc am luat-o Icon_smile Scuze ca am uitat sa mentionez, am crezut ca toata lumea stie deja.



Reply



 
#16

nu s-a auzit chiar pana la cluj Icon_smile)
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#17

Avem papuci noi, de vara. Din pacate culoarea nu-mi place deloc, dar anul asta le las asa daca tot am apucat sa le pun pe masina. Pentru vara viitoare vreau sa le fac prin powdercoating ori argintiu perlat, ori gunmetal. Acum sunt vopsite cu pistolul si in cateva locuri e cursa vopseaua destul de inestetic. Doua dintre ele au cerut mult Pb la echilibrare si le-am pus pe spate. Vreau o culoare pe care sa se cunoasca cat mai putin praful negru din placute. Astea albe dupa cateva franari sunt aproape negre.
M-am hotarat sa le iau dupa ce am mers cu masina lui Maruta si am vazut ca se cunoaste greutatea mai mica fata de jantele mele de pe Civic. La mine mi se pare ca se cunoaste si mai bine, in combinatie cu volanta usurata.

[img][Image: DSC_0155_zpseb4055f1.jpg][/img]
[img][Image: DSC_0154_zps8955d7e3.jpg][/img]
[img][Image: DSC_0153_zps824c1880.jpg][/img]
[img][Image: DSC_0151_zpsde01c90e.jpg][/img]



Reply



 
#18

Nici eu nu cred ca merge culoarea jantelor cu a masinii, dar sunt mult mai usoare decat cele de Civic OEM.



Reply



 
#19

Cred ca sunt 1,5-2 kg diferenta intre ele, se simte binisor. Ma gandesc ca niste OZ Ultraleggera de 7kg/buc ar fi fost de senzatie, dar in afara de pretul mare cred ca as fi mers cu emotii cu ele pe drumurile noastre. Culoarea clar e din alt film, cred ca n-am sa rezist pana la vara si o schimb cat de curand.



Reply



 
#20

Vreau sa va intreb daca voi reusiti sa dezaburiti parbrizul pe timp de ploaie fara sa porniti AC, doar din ventilatie? E prima masina la care nu reusesc, oricat m-as juca la butoane. Am incercat si cu geamul putin deschis, dar fara succes.



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2025 - All Rights Reserved.