This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

sparco78 my coupe



 
#1

daca se insista..... macar sper sa placa Icon_redface.
imi cer scuze !!!!!!! pozele sunt un pic amestecate...


Attached Files Thumbnail(s)
                                                                               



Add Thank You Reply



 
#2

e ceva cu monitotu meu? nu vad nimic Icon_sad
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#3

Cred ca nu a iesit postarea cum trebuie.

-----
Hai hui
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#4

ar merge niste jante mai mari Icon_biggrin
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#5

eu ma inteleg de minune cu astea care le am. janta mai mare, cauciuc mai scump, demaraj mai lung...si altele
jantele de vara sunt ATP 15/7 cu cauciucuri GOODYEAR 195/50/15
jantele de iarna sunt OZ F1 RACING 14/ 6,5 cu cauciucuri PIRELLI snowcontrol 2 175/65/14



Add Thank You Reply



 
#6

vezi ca am eu un topic cu un "studiu" vis-a-vis de dimensiunile rotilor. sunt combinatii de 15 mai grele decat 16. gasesti o combinatie corecta de janta si cauciuc astfel incat dametrul exterior sa fie cel corect si sa nu "castigi" prin greutate, iar demarajul nu iti este influentat.
si eu am avut dilema asta si am ajuns la concluzia ca in combinatia 215/40/16 e ok.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#7

Arata belea masinuta...S-o stapanesti sanatos!!!



Add Thank You Reply



 
#8

Ti-am unit posturile ca sa fie pozele in primul post.
Un spec ceva nu ne dai la ea?

Sper ca stopurile spate sunt din pozele vechi Icon_smile jantele dau a ITR 96spec si dau bine pe coupe.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#9

liviu in it nu pot omologa ate marimi de jante si cauciucuri din pacate....
yulasinio ce pot spune despre evolutia ei ar trebui sa scriu o ora, dar voi da ceva detalii
bogdan t ms de urari, si a ta este frumoasa si sper sa-ti rezolvi problemele
cat priveste exteriorul se poate vedea forma finala in prima ,a 6a si a14a poza. ar fi cele mai frumoase poze in care nu se vad ore si ore de munca.
cat priveste motorul....este al 3-lea. cum de? primul d16y8 nu stiu ce s-a intamplat cu el ce stiu este istoricul celorlalte doua. masina cand am cumparat-o avea un d16z6 cu chiuloasa de d16y8 care mi s-a prajit la mine . acum are un d16y3 cu chiuloasa de d16y8.
chiuloasa este elaborata complet cu un kit de la CROWER STAGE 2, evacuare completa honda racing stradal 60mm + catalizator, filtru de aer k&n ajutat de o gura de aer din bara fata, componente admisie si injectoare ek4, fise vms racing 10.2 mm.... si cam atat.




Add Thank You Reply



 
#10

Parere personala cred ca merg niste stopuri 50/50 in loc la alea dar aici fiecare cu gusturile lui.

Ce compresie crezi ca ai cu combinatia aia si la ce putere te astepti?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#11

frumos exemplar, sa te bucuri de el si poate ti-l inmatriculezi pe romania si atunci poti sa-ti pui ce vrei tu pe ea, aproape Icon_biggrin



Add Thank You Reply



 
#12

legat de triple astea mi le-am dorit si asta am cumparat.
legat de compresie nu stiu ce sa zic, avand o chiuloasa comprimata si un motor cu pistoane comprimate, cred ca va fi undeva la 140-150 de catari cu toate imbunatatirile(de aceea am spus ca trebuie sa-i fac un dino).
cat priveste inmatricularea, mie nu-mi convine avand in vedere problemele de birocratie intre asig rom si cele it. tempistica m-ar ucide si in plus ar insemna sa o inmatricules pe un alt nume iar in caz de accident timpii s-ar dubla !!!! exemple am o groaza si crede-ma iti trece prin cap sa-i dai foc la masina chiar daca nu ai fost tu vinovat...



Add Thank You Reply



 
#13

Eram curios daca sti ce compresie ai avand in vedere ca te-ai duc pe Crower Stage 2.
Ce ECu folosesti sau nu ai mapat-o inca? Daca compresia e mare cu un map bun cred ca iti atingi tinta usor.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#14

am uitat sa precizez ca si saracu ECU nu a fost neglijat...altfel de unde 160km/h in a 3-a pana la red line



Add Thank You Reply



 
#15

In sfarsit te-ai lipit...
Bine ai venit...
Icon_smile



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2018 - All Rights Reserved.