eu ma inteleg de minune cu astea care le am. janta mai mare, cauciuc mai scump, demaraj mai lung...si altele
jantele de vara sunt ATP 15/7 cu cauciucuri GOODYEAR 195/50/15
jantele de iarna sunt OZ F1 RACING 14/ 6,5 cu cauciucuri PIRELLI snowcontrol 2 175/65/14
vezi ca am eu un topic cu un "studiu" vis-a-vis de dimensiunile rotilor. sunt combinatii de 15 mai grele decat 16. gasesti o combinatie corecta de janta si cauciuc astfel incat dametrul exterior sa fie cel corect si sa nu "castigi" prin greutate, iar demarajul nu iti este influentat.
si eu am avut dilema asta si am ajuns la concluzia ca in combinatia 215/40/16 e ok.
liviu in it nu pot omologa ate marimi de jante si cauciucuri din pacate....
yulasinio ce pot spune despre evolutia ei ar trebui sa scriu o ora, dar voi da ceva detalii
bogdan t ms de urari, si a ta este frumoasa si sper sa-ti rezolvi problemele
cat priveste exteriorul se poate vedea forma finala in prima ,a 6a si a14a poza. ar fi cele mai frumoase poze in care nu se vad ore si ore de munca.
cat priveste motorul....este al 3-lea. cum de? primul d16y8 nu stiu ce s-a intamplat cu el ce stiu este istoricul celorlalte doua. masina cand am cumparat-o avea un d16z6 cu chiuloasa de d16y8 care mi s-a prajit la mine . acum are un d16y3 cu chiuloasa de d16y8.
chiuloasa este elaborata complet cu un kit de la CROWER STAGE 2, evacuare completa honda racing stradal 60mm + catalizator, filtru de aer k&n ajutat de o gura de aer din bara fata, componente admisie si injectoare ek4, fise vms racing 10.2 mm.... si cam atat.
legat de triple astea mi le-am dorit si asta am cumparat.
legat de compresie nu stiu ce sa zic, avand o chiuloasa comprimata si un motor cu pistoane comprimate, cred ca va fi undeva la 140-150 de catari cu toate imbunatatirile(de aceea am spus ca trebuie sa-i fac un dino).
cat priveste inmatricularea, mie nu-mi convine avand in vedere problemele de birocratie intre asig rom si cele it. tempistica m-ar ucide si in plus ar insemna sa o inmatricules pe un alt nume iar in caz de accident timpii s-ar dubla !!!! exemple am o groaza si crede-ma iti trece prin cap sa-i dai foc la masina chiar daca nu ai fost tu vinovat...
Eram curios daca sti ce compresie ai avand in vedere ca te-ai duc pe Crower Stage 2.
Ce ECu folosesti sau nu ai mapat-o inca? Daca compresia e mare cu un map bun cred ca iti atingi tinta usor.
sper sa nu fiu injurat ca nu prea am dat pe aici cam de mult.....ce pot spune, nu prea multe dar ma rog...
masina se comporta exemplar, nu am avut probleme cu ea si dat fiind faptul am facut si o mica investitie.... faruri ceata