sparco78
Posts: 43
Threads: 2
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2012
|
|
11-03-2012, 02:48
(This post was last modified: 11-03-2012, 03:05 by sparco78.)
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 114 in 106 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
e ceva cu monitotu meu? nu vad nimic
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
yulasinio
Posts: 11,713
Threads: 200
Thanks Received: 179 in 171 posts
Thanks Given: 85
Joined: Oct 2010
|
|
11-03-2012, 13:23
(This post was last modified: 11-03-2012, 19:09 by DeN1gRator.)
Cred ca nu a iesit postarea cum trebuie.
-----
Hai hui
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 114 in 106 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
ar merge niste jante mai mari
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
sparco78
Posts: 43
Threads: 2
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2012
|
|
eu ma inteleg de minune cu astea care le am. janta mai mare, cauciuc mai scump, demaraj mai lung...si altele
jantele de vara sunt ATP 15/7 cu cauciucuri GOODYEAR 195/50/15
jantele de iarna sunt OZ F1 RACING 14/ 6,5 cu cauciucuri PIRELLI snowcontrol 2 175/65/14
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 114 in 106 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
vezi ca am eu un topic cu un "studiu" vis-a-vis de dimensiunile rotilor. sunt combinatii de 15 mai grele decat 16. gasesti o combinatie corecta de janta si cauciuc astfel incat dametrul exterior sa fie cel corect si sa nu "castigi" prin greutate, iar demarajul nu iti este influentat.
si eu am avut dilema asta si am ajuns la concluzia ca in combinatia 215/40/16 e ok.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
BogdanT
Posts: 1,698
Threads: 11
Thanks Received: 27 in 26 posts
Thanks Given: 16
Joined: Oct 2010
|
|
Arata belea masinuta...S-o stapanesti sanatos!!!
|
yulasinio
Posts: 11,713
Threads: 200
Thanks Received: 179 in 171 posts
Thanks Given: 85
Joined: Oct 2010
|
|
Ti-am unit posturile ca sa fie pozele in primul post.
Un spec ceva nu ne dai la ea?
Sper ca stopurile spate sunt din pozele vechi  jantele dau a ITR 96spec si dau bine pe coupe.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
sparco78
Posts: 43
Threads: 2
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2012
|
|
liviu in it nu pot omologa ate marimi de jante si cauciucuri din pacate....
yulasinio ce pot spune despre evolutia ei ar trebui sa scriu o ora, dar voi da ceva detalii
bogdan t ms de urari, si a ta este frumoasa si sper sa-ti rezolvi problemele
cat priveste exteriorul se poate vedea forma finala in prima ,a 6a si a14a poza. ar fi cele mai frumoase poze in care nu se vad ore si ore de munca.
cat priveste motorul....este al 3-lea. cum de? primul d16y8 nu stiu ce s-a intamplat cu el ce stiu este istoricul celorlalte doua. masina cand am cumparat-o avea un d16z6 cu chiuloasa de d16y8 care mi s-a prajit la mine . acum are un d16y3 cu chiuloasa de d16y8.
chiuloasa este elaborata complet cu un kit de la CROWER STAGE 2, evacuare completa honda racing stradal 60mm + catalizator, filtru de aer k&n ajutat de o gura de aer din bara fata, componente admisie si injectoare ek4, fise vms racing 10.2 mm.... si cam atat.
|
yulasinio
Posts: 11,713
Threads: 200
Thanks Received: 179 in 171 posts
Thanks Given: 85
Joined: Oct 2010
|
|
Parere personala cred ca merg niste stopuri 50/50 in loc la alea dar aici fiecare cu gusturile lui.
Ce compresie crezi ca ai cu combinatia aia si la ce putere te astepti?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
kinky_boy
Posts: 5,068
Threads: 40
Thanks Received: 100 in 87 posts
Thanks Given: 31
Joined: Aug 2011
|
|
frumos exemplar, sa te bucuri de el si poate ti-l inmatriculezi pe romania si atunci poti sa-ti pui ce vrei tu pe ea, aproape
|
sparco78
Posts: 43
Threads: 2
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2012
|
|
legat de triple astea mi le-am dorit si asta am cumparat.
legat de compresie nu stiu ce sa zic, avand o chiuloasa comprimata si un motor cu pistoane comprimate, cred ca va fi undeva la 140-150 de catari cu toate imbunatatirile(de aceea am spus ca trebuie sa-i fac un dino).
cat priveste inmatricularea, mie nu-mi convine avand in vedere problemele de birocratie intre asig rom si cele it. tempistica m-ar ucide si in plus ar insemna sa o inmatricules pe un alt nume iar in caz de accident timpii s-ar dubla !!!! exemple am o groaza si crede-ma iti trece prin cap sa-i dai foc la masina chiar daca nu ai fost tu vinovat...
|
yulasinio
Posts: 11,713
Threads: 200
Thanks Received: 179 in 171 posts
Thanks Given: 85
Joined: Oct 2010
|
|
Eram curios daca sti ce compresie ai avand in vedere ca te-ai duc pe Crower Stage 2.
Ce ECu folosesti sau nu ai mapat-o inca? Daca compresia e mare cu un map bun cred ca iti atingi tinta usor.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
sparco78
Posts: 43
Threads: 2
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2012
|
|
am uitat sa precizez ca si saracu ECU nu a fost neglijat...altfel de unde 160km/h in a 3-a pana la red line
|
LauX_LauX_LauX
Posts: 1,534
Threads: 37
Thanks Received: 23 in 20 posts
Thanks Given: 6
Joined: Oct 2010
|
|
In sfarsit te-ai lipit...
Bine ai venit...
|
|