This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

seria tcr



 
#1

nu stiu ce campionat e asta ....da' cum arata ctr-urile astea....mamaaaa   Happy


Attached Files Thumbnail(s)
               
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#2



Add Thank You Reply



 
#3

bodykitul e absolut fabulos... ma tot mir cat de bine putea sa arate masina asta de serie ....

vad ca seat face legea, oricum o gramada de nume cunoscute acolo
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#4

mai e si CITE in cadrul ETC care e un campionat cat de cat abordabil ca si costuri.  

http://acisportitalia.it/CITE/informazio...Monza/2015

de-a lungul anului am vazut in "capatul plutonului"  multe honde facute asa mai "de acasa".

[Image: WM1_3609.jpg]
[Image: IMG_0144.jpg]
[Image: IMG_0134-2.jpg]
[Image: IMG_0133-5.jpg]
[Image: IMG_0127-1.jpg]

si ceva mai profi  Icon_yikes

[Image: IMG_0125-1.jpg]
[Image: IMG_0125-1.jpg]

[Image: IMG_0119-2.jpg]
[Image: IMG_0122.jpg]
[Image: IMG_0151-3.jpg]
[Image: IMG_0148-2.jpg]
[Image: IMG_0147.jpg]

[Image: IMG_0149-1.jpg]

(filtre Purflux)

.....oricum sunt multe masini ex WTCC dar sunt pe clase.  o singura etapa nu costa asa mult  (Monza sa zicem).  
tebuie licienta FRAS si ACR pt FIA  si mult curaj la franare  Icon_smile

http://acisportitalia.it/public/2015/pdf...a_gara.pdf


Leon-urile, mai ales alea diesel nu le prinde nimeni fac turul in 2.00 sec insa restul 2.08 - 2.10 etc.  
(eu cu masina de strada fac 2.15 insa cu ea aranjata decent, transmisie si frane mari pe spate, roti si gume de curse se poate cobora in 2.06 sustinut.  unde mai pui ca te poti antrena cat vrei cand e deschisa pista   Icon_smile    )
am furat multa informatie tehnica si nu numai de la campionatele astea.



Add Thank You Reply



 
#5

ultimele doua sunt jmecherie. interesant intakeul ala
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#6

sunt custom. face si JAS dar nu vinde, doar pe ocolite....



Add Thank You Reply



 
#7

mda, gata cu amestecul bogat in ultimul cil. Icon_biggrin
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#8

seat-urile sunt aspirate sau turbate? melcu conteaza mult la monza ... asa infige un melc si la tine sau la aspiratele din poze si sa vezi cum te apropii de 2 , poate chiar sub Icon_smile



Add Thank You Reply



 
#9

pai seat nu mai face motoare aspirate la curse de mult timp, din cate imi amintesc
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#10

este (era mai bine zis ) aspirat de 2.0 , diesel PD (turbo) de 2.0 si mai apoi turbo benz. 1.6 .


motorul de 2.0 benzina l-au abandonat rapid cand inca din teste au vazut ce potential are 2.0 TDI PD.
La  Monza , Tarquini a facut record de pista cu TDI , 1.58 daca nu ma insel.  Daca deschideai capota era aproape tot de serie la vedere, mai putin plasticul de pe motor. Este masina care mi-a scos din cap toate prostiile si prejudecatile despre motorul diesel ce le aveam pana atunci.

Quote:The key difference is obviously the totally different characteristics of the engine, which is officially less powerful than the TDI by 20 bhp. To give the FSI drivers a chance to be reasonably competitive, the minimal weight of their car is allowed to be 20 kg less than the TDI but since the introduction of the turbodiesel engine, the FSI has become a car to make the initial steps for privateer drivers and a competitive racecar in national touring car series.




Add Thank You Reply



 
#11

am inteles, dar revin pe ideea de egalitate, pune 2.0 tubo benzina cu 2.0 turbo diesel si vedem daca tractorasu mai scoate capu

hondele 2.0 aspirat se bat cu 1.6 turbo de la egal la egal?



Add Thank You Reply



 
#12

trebuie vazute regulamentele si vazut ce si cum.  

cam asa era aspiratul la care au renuntat,

[Image: 647889-583x389.jpg]





au testat si varianta de 2.0 turbo benzina si au ales sa dezvolte mot. diesel pana la urma.  probabil si din ratiuni de marketing.
cand s-au retras o parte din masini au ajuns la Monlau si au mai fost competitive o perioada.
in perioada respectiva nu au avut adversar cu acel motor, apoi noile regulamente au reamestecat cartile.



Add Thank You Reply



 
#13

ineresante runnerele cu doua pozitii pt rampa injectoare. asta pare setup de top end.
astea-s cu dry sump sau barbotare?
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#14

asta in cauza nu stiu exact, dar din asta au dezvoltat si motorul Skoda Fabia S2000 si ala impinge de nu-i adevarat.



Add Thank You Reply



 
#15

cel mai bine stie mirea Icon_smile)))
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2017 - All Rights Reserved.