maruta
Posts: 1,772
Threads: 18
Thanks Received: 73 in 60 posts
Thanks Given: 45
Joined: Dec 2010
|
|
20-04-2012, 10:16
(This post was last modified: 19-06-2012, 13:15 by maruta.)
Sa va prezint si prima mea Honda, luata de noua...si acum ma consider un norocos ca am avut privilegiul sa primesc aceasta masina.
Este masina de la care am invatat ce inseamna cu adevarat Honda si care m-a facut sa ma indragostesc de aceasta marca.
Consider ca este modelul cel mai potrivit de la Honda pentru folosierea de zi cu zi. Pentru Bucuresti un Jazz CVT mi s-ar parea solutia ideala, iar pentru drumurile lungi un Accord ar fi cel mai potrivit. Eh, dar Civicul se descurca foarte bine in ambele situatii, ne mai fiind nevoie sa schimbi masinile intre ele. (zice ala care si-a luat un ATR de curand ).
Punctele forte la masina asta sunt urmatoarele: motorul, cunoscutul R18A1, cu reprize foarte bune in depasiri, consum excelent pentru 1.8 litri, fiabil, dar cu cuplu cam mic in turatii joase; sasiul: tinuta de drum foarte buna, in special in curbe unde bate la cur masini cu pretentii; si, nu in ultimul rand, made in Japan: faptul ca este facuta in Japonia se vede in calitatea materialelor si asamblarilor.
La capitolul "deficiente" as mentiona zgomotul articulatiilor pe soselele patriei - adus in habitaclu si de antifonarea proasta (nici macar scut la motor nu are), lacul si vopseaua "ecologica", la care se adauga si culoarea neagra - toate dandu-mi mari batai de cap, gura de deschidere a portbagajului este prea ingusta...si poate mai sunt cateva de care nu-mi aduc aminte acum.
Dotarile mai importante la aceasta versiune SE sunt urmatoarele: VSA, clima automata, trapa, incalzirea scaunelor si jantele din aliaj. Eu i-am mai pus xenoane aftermarket, discuri frana fata EBC TurboGroove (forate, cu fante) cu placute EBC GreenStuff, furtunase frana metalice Goodridge (fata-spate); i-am mai pus si plasa la grila de la radiator pentru a o proteja de pietricelele ce bombardeaza radiatorul, ceva LED-uri la interior si placuta de inmatriculare, jante OZ pentru anvelopele de vara, folii pe geamuri si...cam atat.
Pana acum am facut 128.000 km si pot spune ca sunt foarte multumit. De fiecare data cand ma dau jos din alta masina si ma sui in Civic o fac cu mare placere. Este o senzatie deosebita.
Niste poze:
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Asa, maruta! Era cazul sa-i faci intrarea
Din cate cunosc eu, cred ca-i cel mai iubit si cel mai ingrijit FD1 din Bucuresti (cel putin).
La mai mare!
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
din ce in ce mai mult am impresia ca toţi ţăcăniţii ne-am adunat aici )
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
yulasinio
Posts: 11,854
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
De antifonare nu are rost sa vorbim pentru ca asa sunt toate Hondele de pe Japonia (cel putin cele vazute de mine). Nu stiu cum e carpeta pe FD-ul asta dar la ITR de ex citesti ziarul prin ea, iar sub ea e tabla si nimic altceva Se auzi acolo zgomot la rulare, de cand umblam cu Stream-ul Bianca adoarme cu greu in masina pe cand in ITR cred ca ii placea zgomotul si "cadea" instantaneu.
Se vede ca e prima iubire ca arata foarte ingrijita Auzi, nu ar intra un Type-R kit pe ea
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
kinky_boy
Posts: 5,249
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
yula lasa omu in pace, numai ispite ii bagi pe unde-l prinzi )
sa o folosesti sanatos in continuare maruta, arata f bine
|
maruta
Posts: 1,772
Threads: 18
Thanks Received: 73 in 60 posts
Thanks Given: 45
Joined: Dec 2010
|
|
20-04-2012, 14:59
(This post was last modified: 20-04-2012, 15:01 by maruta.)
(20-04-2012, 10:20)w33bb0 Wrote: Asa, maruta! Era cazul sa-i faci intrarea
Din cate cunosc eu, cred ca-i cel mai iubit si cel mai ingrijit FD1 din Bucuresti (cel putin).
La mai mare! Nu stiu daca e cel mai ingrijit pentru ca am observat ca posesorii de civic Sedan sunt foarte grijulii cu masinile lor, dar iubita este masina asta.
(20-04-2012, 11:05)LIVIU_CTS Wrote: din ce in ce mai mult am impresia ca toţi ţăcăniţii ne-am adunat aici ) Eu nu recunosc nimic.
(20-04-2012, 11:22)yulasinio Wrote: Se vede ca e prima iubire ca arata foarte ingrijita Auzi, nu ar intra un Type-R kit pe ea
Pozele sunt mai vechi facute imediat dupa un detailing profesionist. Ar trebui sa-i fac si anul asta unul.
Pai ar intra de minune un kit Type-R dar asa de bine ar intra si motorul de pe FD2 samd . Deocamdata banii se vor duce mai mult spre ATR ca e mai batran si pretentios .
(20-04-2012, 14:58)kinky_boy Wrote: yula lasa omu in pace, numai ispite ii bagi pe unde-l prinzi )
sa o folosesti sanatos in continuare maruta, arata f bine
Multumesc ca imi tii partea. Yula zice bine ce zice dar nici nu vreau sa ma gandesc cat m-ar costa asemenea modificari.
|
yulasinio
Posts: 11,854
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Ma simt cu musca pe caciula acuma ca bag de sase lu' Maruta
Aici zice ca baga banii in Accord iar pe thread acolo zice ca nu are buget pentru el acuma
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
Wagner
Posts: 799
Threads: 4
Thanks Received: 18 in 17 posts
Thanks Given: 41
Joined: Jun 2011
|
|
La cat mai multi km fara probleme!
Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...
|
maruta
Posts: 1,772
Threads: 18
Thanks Received: 73 in 60 posts
Thanks Given: 45
Joined: Dec 2010
|
|
Borna 130.000 km.
Am facut azi un schimb de ulei (Amsoil 0w30) cu toate filtrele aer, AC si ulei Honda.
A fost cazul sa-i schimb si cureaua de la accesorii precum si placutele de frana fata. Aveam EBC GreenStuff cu discuri EBC TurboGroove. Placutele au tinut doar 26k si s-au comportat foarte bine. Pentru inlocuire am decis sa aleg unele OEM, dublu la pret dar care ma tin si dublu la kilometri. Cel putin eu asa sper.
O masina excelenta din punctul meu de vedere. Foarte fiabila. Pana la 130k nu i-am schimbat mare lucru si sunt extrem de multumit. Mai ales ca ma simt foarte bine in ea: silentioasa, sprintena, scaunele foarte OK, consum mai mult decat decent, iar comportamentul rutier este cu mult peste categoria ei de pret etc.
|
yulasinio
Posts: 11,854
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Mi ciuda ca nu am dat si eu o tura cu a lu' Andrei la Sibiu sa vad cum se comporta. Ma astept la lucruri bune dupa spusele tale
La cati mai multi km
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Te-am vazut ieri cand plecai de la ASKO, da' n-am apucat sa-ti fac niciun semn. Eu ma indreptam incolo cu taxiul ca sa ridic coafeza
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
faina masinuta, am avut placerea sa o intorc un pic in parcare , sa te poarte sanatos si de acum inainte
|
maruta
Posts: 1,772
Threads: 18
Thanks Received: 73 in 60 posts
Thanks Given: 45
Joined: Dec 2010
|
|
Multumesc de urari.
Saptamana viitoare va intra la un detailing profesionist. Nu i-am mai facut de vreo 2 ani.
L-am invitat si pe Aikonelutzu sa intre pe acest forum. Multi au nevoie de experienta lui.
Revin cu poze dupa operatiune.
|
kinky_boy
Posts: 5,249
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
si eu ma gandeam sa o duc pe a mea da parca nu-mi mai vine sa dau banii pe asta din cauza ca n-am garaj
|
maruta
Posts: 1,772
Threads: 18
Thanks Received: 73 in 60 posts
Thanks Given: 45
Joined: Dec 2010
|
|
(21-06-2012, 16:08)kinky_boy Wrote: si eu ma gandeam sa o duc pe a mea da parca nu-mi mai vine sa dau banii pe asta din cauza ca n-am garaj
Da, e adevarat. Un garaj ar fi ideal. Dar ii face bine masinii macar o decontaminare si o curatare profesionista pe an.
|
kinky_boy
Posts: 5,249
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
stiu ca-i face bine, eu am detailat-o de 3 ori pana acum, am fost 2 ori la aiko si o data mi-a facut-o un baiat de la mequaiers la concursu de la asko. Probabil ca a cantarit mult in modul in care inca arata.
cred ca o sa o duc si eu ca mai scoate si din oxidarea, desi de aproape o luna sta la umbra all day long.
Ma gandeam acum ca pe langa oxidare soarele asta nenoroceste toate plasticele si chederele. M-oi muta si eu la casa candva si atunci imi fac garaj si daca trebe sa trec prin el cand ies din casa
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
si eu dau cate cam doua polishuri pe an, primavara si toamna, plus tratament la parbriz. ceara lichida de la meguiar's dupa si de cate ori mai am energie. adevarat, schimba aspectul masinii fenomental.
manoperele le fac singur, preturile mi se par cam mari si prefer sa imi exersez hobbyul
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
maruta
Posts: 1,772
Threads: 18
Thanks Received: 73 in 60 posts
Thanks Given: 45
Joined: Dec 2010
|
|
Eu am prins un pret bunicel, "de vara" - 250 lei, si contine:
- spalare cu prespalare spuma activa cu Ph neutru si metoda celor 2 galeti(una de clatire si una cu sampon)
- scoaterea petelor de smoala, cele care pot fii scoase fara sa compromita calitatea lacului
- decontaminare a caroseriei cu ajutorul argilei speciale pentru particule prinse de lac(smoala, pilitura metalica de la placute, clei de la copaci si orice mizerie)
- decontaminare a caroseriei chimic, cu ajutorului unui curatator chimic care nu compromite lacul
- aplicarea unui strat de sealant si a unui strat de ceara carnauba pentru a proteja caroseria si jantele
- aplicarea protectiei pentru luneta si parbriz care actioneaza de la o viteza de 50 km/h
- aplicarea unei protectii pe elementele din plastic si cauciuc, inclusiv tratarea chederelor.
Tinand cont de faptul ca nu ma pricep (poate la interior m-as descurca) si Aiko este profesionist, am zis sa-l las pe el sa faca treaba asta. Nu am polishat-o niciodata si nu cred ca este inca momentul.
Plus caldura de afara. Ieri mi-am schimbat singur filtrul de polen de la ATR si am zis ca lesin. Erau cam 35 de grade.
Cam asa arata masina dupa ultima lucrare:
|
kinky_boy
Posts: 5,249
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
parfum, acum am vazut si eu oferta am vb cu eugen, maine o duc. mersi maruta si chiar o sa-i zic si eu lui eugen sa intre si pe forum aici ca sa nu ma uit tot timpu in partea cealalta
|
BogdanT
Posts: 1,727
Threads: 12
Thanks Received: 27 in 26 posts
Thanks Given: 16
Joined: Oct 2010
|
|
uh ce fain arata. Buna treaba a facut Aiko
|
|