This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

intake in b16a2



 
#1

uite ce am gasit despre diversele combinatii de mani si throttle pe b16a2 head. ma macina gandul asta de mult, in sensul ca in intake mani de itr, cu plenum mai mare si runners mai scurte poate n-o sa creeze acelasi curent, aceeasi dinamica a aerului in admisie, periclitant amestecul. dupa testela unora se pare ca intake mani si throttle body de itr nu dau rezultatele scontate.
o portare a inteake mani b16a ar fi solutia corecta.

aditional info:
Sorry forgot to mention, ALL tests are done with tuning each time with a hondata.
There are about 10 different intake manifolds tested in the book all tuned to suit, B16A won each time in overall fatness of the curve. Then the ported one beat all in midrange and peak This was on a Built B20 also



Attached Files Thumbnail(s)
               
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#2

da nu e rea informatia, in parte de acord din moment ce nu exista ce sa-ti comprime aerul in plus care e intra, e cam frectie la piciorul de lemn, dar asta e...pana punem axe, PCT-uri...etc etc mai e



Add Thank You Reply



 
#3

eu cred ca daca nu se mareste camera de ardere, orice clapeta mai mare sau plenum mai voluminos e degeaba.
poate ca in ture mari gen 8-9k rpm e necesar pentru a nu strangula admisia, dar la ture medii cred ca fluxul, curentii de aer sunt defavorabili.

ctr are throttle de 60 deci asta n-ar fi sarita din schema cu setul de came corespunzator.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#4

(12-02-2013, 20:46)LIVIU_CTS Wrote: eu cred ca daca nu se mareste camera de ardere, orice clapeta mai mare sau plenum mai voluminos e degeaba.
poate ca in ture mari gen 8-9k rpm e necesar pentru a nu strangula admisia, dar la ture medii cred ca fluxul, curentii de aer sunt defavorabili.

ctr are throttle de 60 deci asta n-ar fi sarita din schema cu setul de came corespunzator.


CTR_ul si ITR-ul din cate stiu au galeria identica, mai putin clapeta Icon_wink



Add Thank You Reply



 
#5

atunci poate functioneaza f bine daca pui toate celelalte (came, pistoane, porting)
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#6

(12-02-2013, 22:16)LIVIU_CTS Wrote: atunci poate functioneaza f bine daca pui toate celelalte (came, pistoane, porting)


pistoane deocamdata nu-s, cu prima ocazie cand deschid motorul sigur vor fi, de came&arcuri sper sa ma lipesc cat de curand .... mi-ai dat o idee buna cu clapeta OEM, o sa maresc diametru dinspre filtru si voi lasa asa diametru dinspre plenum Icon_wink...oricum plenum-ul OEM de B16, imbogateste undeva sus in ture amestecul in cilindrul 4, lucru ce nu se intampla cu P73-ul .



Add Thank You Reply



 
#7

cea mai buna varianta tot itb-urile cred ca sunt.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#8

(12-02-2013, 22:36)LIVIU_CTS Wrote: cea mai buna varianta tot itb-urile cred ca sunt.


de pus, le pui mane, problema e sa le reglezi bine ceea ce nu e foarte usor.



Add Thank You Reply



 
#9

am un amic ce are pe un 205 gti si sunt reglate de el cu un stand alone. problema e ca momentan e cu jobul in afara tarii Icon_sad
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#10

http://jaassg.blogspot.com.es/

blog-ul unui tip de pe aici .



Add Thank You Reply



 
#11

Happy
am nevoie de un mani de cobai!
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#12

(12-02-2013, 23:07)Toyboy Wrote:
(12-02-2013, 22:36)LIVIU_CTS Wrote: cea mai buna varianta tot itb-urile cred ca sunt.


de pus, le pui mane, problema e sa le reglezi bine ceea ce nu e foarte usor.


Nu numai asta , dar pe langa reglaj ai nesansa sa nu iti mearga cum trebuie daca conditiile atmosferice se schimba Icon_smile... un mic remeber de carburatie



Add Thank You Reply



 
#13

nesansa sigura, ideea e ca la reglaj ai un singur senzor, TPS-ul si cine isi baga nasu tre sa stie foarte bine ce face sau exista riscul ca excesul de benzina sa spele camasa cilindrului !



Add Thank You Reply



 
#14

Am gasit un intake destul de ieftin pe eBay, poate e careva interesat:

http://www.ebay.co.uk/itm/281117928404?s...1423.l2649



Add Thank You Reply



 
#15

eu nu as lua asa ceva. am vazut teste de flow la diverse galerii, copiile sunt execrabile. e la noroc. poti gasi o copie f buna dar sansele sunt mici.
de banii aia gasesti una second hand da ce trebuie.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2018 - All Rights Reserved.