This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

globalizatrea industriala sau ce dracu sa cumparam?



 
#1

tot studiez si ma tot minunez. mai toti producatorii de suspensii din .de vand practic acelasi lucru: suspensii pe baza amortozoarelor produse de AL-KO:
kw, weitec, ap.....or mai fi.
pai, de ce pe mov e mai scump decat pe albastru? Icon_smile))


Attached Files Thumbnail(s)
                       
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#2

ce linie e aia, parca sunt fake. tu ai pus arc progresiv pe ale tale sau asa au venit?



Add Thank You Reply



 
#3

nu sunt fake . cica ap-urile sunt de fapt fosta linie V1 de la kw. am gasit pe un side de bmw ca la kiturile pt nushce E, care vine cu tot cu bielete, bieletele sunt cu stiker KW. din mai multe surse din .de am gasit ca provenienta amortizorelor e aceeasi. despre V2 si V3 nu am gasit referinte, dar nici nu am cautat.
ale mele asa au venit, nu au arcurile alea subtiri. sunt desenate sa functioneze cu flansa/rulmentul oem. si da, sunt galbene si identice ca aspect cu cele din kitul KW V1. practic acelasi lucru doar mai scumpe cu ceva decat weitec (made by KW)
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#4

eu cu V2 nu am avut probleme si nu am asa grija pe drumuri. am sarit si cu ele in vibratoare destul de urat ....
la V2 arcurile sunt eibach si supapele koni si corpul kw.



Add Thank You Reply



 
#5

Poate e un mov de Voronet Icon_lol
De ce nu iei si coilovers ca ale lu' Adi?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#6

pai si al lui e la fel. e scurs. si daca iau altceva, iau noi, nu vreu sa am surpriza sa imi cedeze alta suspensie la juma de an.
astept sa reapara omul care se ocupa cu reconditionari, mi-a fost recomandat acelasi individ, inclusiv de la oameni care au facute la el. deocamdata tel e inchis....o fi in concediu
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#7

(03-08-2016, 09:32)Tomi Wrote: eu cu V2 nu am avut probleme si nu am asa grija pe drumuri. am sarit si cu ele in vibratoare destul de urat ....
la V2 arcurile sunt eibach si supapele koni si corpul kw.

ale mele cu siguranta au mai luat ceva in freze si inainte sa ajunga la mine. ce am luat eu pe drumul asta au fost similare cu vibratoarele, bomboana pe coliva.
v2 si 3 sunt alta constructie insa nu cred ca sunt koni. gesisem undeva pe un document oficial kw, supplierul oficial e AL-KO, sigur sunt alta constructie.
insa nu asta e problema, sunt convins ca ele sunt ok insa sa fim seriosi, ma asteptam sa se intample dupa drumul asta. cand treceam pe langa sibiu, chiar ma gandeam la adi, ca e normal ca i-a cedat. la astfel de drumuri nu are cum sa reziste fara revizie la anumiti km.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#8

Ziceam de astea Meister-R care si le-a luat.
Si mi-e mia curs telescopul OEM pe drumurile "ca-n palma" din occident.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#9

la cate denivelari care nu se vad clar am luat de am zis ca imi sare bordu in brate, la una din ele a cedat caucicul de rea ce a fost (pe dn1) si tein-urile au rezistat cu brio. Daca nu le menajezi cat de cat cred ca nu rezista nimic.



Add Thank You Reply



 
#10

Liviu, daca te incalzeste cu ceva, si drumurile din orasele germane sunt groaznice. Nu toate dar marea lor majoritate sunt sub orice critica. Si aici nu vb de sate...Vb de orase mari ca Frankfurt, Köln, München...Sunt pline de denivelari si gropi. Aveam impresia ca se rupe in doua Civicul vechi. Acum, cu Tourer-ul se simte altfel. Probabil si din cauza ADS. Il am setat pe Comfort si nu se aud troncaniturile asa de tare. In schimb, drumurile nationale, chiar si cele judetene sunt ca in palma. Mergi mai tare ca pe autostrada...de foarte multe ori am preferat sa evit autostrada si am mers pe nationale.
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"



The following 1 user says Thank You to BogdanT for this post:
  • yulasinio
Add Thank You Reply



 
#11

eu sunt f multumit de drumurile de la noi.  mult peste ce e in austria, germania, italia.  cu garda stam mai rau.  de autostrazi interne nu-s curios si daca vreau afara , am imediat aici in ungaria.  cu un diesel in 10 ore sunt in milano  Biggthumpup


(am filme si foto cu ce a afara.....)



Add Thank You Reply



 
#12

Liviu la suspensia mea veche era curs numa un amortizor spate, si nu foarte rau, alea de pe fata erau stas.

Iar asta ce am luat-o, Meister, ti-o recomand, e mai road oriented, nu e asa dura pe setari ca ailalta.



Add Thank You Reply



 
#13

tomi, eu nu-ti doresc sa faci drumul pana la bucuresti. n-ai ce sa fi multumit, am avut o luna de caldura si drumul e tot valuri. eu repet, am facut destul de multe ori drumul ala, de f multi ani nu a fost atat de rau.
intre turda si alba au asfaltat, adica au turnat asfalt peste denivelarile vechi, a rezultat un covor asfaltic nou cu denivelari. la 100-120 se scutura masina. si nu zic eu, intreba andreea, de ce face masina asa pe drum nou. in fine, n-are sens, nu mai calc devreme pe acolo.
cum arata nationalele din franta.....pista. cum e clujul? inafara de doua bulevarde, toate sunt taiate de lucrari si asfaltate cu ceva marmelada care se valureste in a doua zi. drumul pe care merg eu acasa, mai sus de mine e jale, au pus bumpere....pai la ce valuri sunt pe el, nu mai trebuie nici un bumper.

am primit raspuns de la KW/weitwc. le-am spus ce kkt am patit si mi-au oferit doar amortizoarele fata din kit. dar nu direct, nu vand la end customer, m-au trimis la timtuning, timisoara. astept oferta de pret.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#14

Ieri ce am schimbat suspensia la Accord, pentru ca spatele era pa, am pus OEM Showa ca le-am prins bine de pret, si am ramas surprins de cele de pe fata care practic erau ca si noi, și au ceva km făcuți.
Spatele în schimb era decât de forma.



Add Thank You Reply



 
#15

pe fata ai multilink, nu?



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2017 - All Rights Reserved.