infra91
Posts: 4
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2014
|
|
De curand am achizitionat si eu un civic eg3 cu motor d13b2.as dorii si eu niste pareri despre ce si cum si cu ce sa incep pentru a ramane NA dar si sa raspunda bine la piciorul meu 42 :.raspund si pe e-mail.Multumesc pentru intelegere.
HONDA FAN
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Bine ai venit! Fa o conversie la injectie, admisie, evacuare... Si cam atat poti sa intinzi la el ca sa ramana NA. Dar foarte responsiv la acceleratie n-ai cum sa-l faci
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!
|
yulasinio
Posts: 11,854
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Sincer nu merita sa te complici, daca vrei sa ai putere si sa ramai NA il schimbi cu altul mai potent.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
Daca vrei sa raspunda bine la picior il lasi pe carburatie si ii dai mai mult aer si benzina il lasi sa respire mai bine cu un esapament mai putin restrictiv, si poate o axa cu came si un soft, colegul georgian mestereste la un asemenea proiect !
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
... iar consumul se face de 2.0
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
(17-11-2014, 18:56)w33bb0 Wrote: ... iar consumul se face de 2.0 Daca nu reglezi carburatorul ok, posibil
Oricum 1.3 consuma sesizabil mai putin decat 1.4 pe injectie, si este si MULT mai sprinten.
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Adevaru' e ca merge 1.3-ul. Cand l-am avut pe-al meu, era in plan conversia, luasem toate cele necesare, dar nu s-a materializat. Tin minte totusi ca se ferea mecanicul de carburatorul ala
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
(18-11-2014, 08:39)w33bb0 Wrote: Adevaru' e ca merge 1.3-ul. Cand l-am avut pe-al meu, era in plan conversia, luasem toate cele necesare, dar nu s-a materializat. Tin minte totusi ca se ferea mecanicul de carburatorul ala Ala nu era mecanic
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Nu... Era de fapt un vanzator ambulant de inghetata, cu 3 clase, pe care l-am sechestrat si l-am obligat sa locuiasca in engine bay si pe sub EG.
Mecanic nu era.
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!
|
The following 1 user says Thank You to w33bb0 for this post:
• Toyboy
infra91
Posts: 4
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2014
|
|
Ma gandeam sa ii fac evacuare de la cat spre final linie de inox de 55 fara finala fara nimic doar teava dar ma gandesc si la legislatie....niste galeria de evacuare 4-2-1 imbracati si ceva la soft sa vad daca reusesc am pe cineva in domeniu sa vedem ce o sa iasa desi nu cred ca urc mai mult de 90 cp-uri acum ramane de vazut....si ca sa ii fac un swap de 1.6 vti (b16a sau b16b) nu am posibilitatea deocamdata.O sa ma bucur de el pana la momentul respectiv desi imi place cum merge
|
yulasinio
Posts: 11,854
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Nu cred ca are rost sa te complici pentru nimic. Mai bine bucurate de ea asa cum e sau faci ceva modificari la suspensie.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
infra91
Posts: 4
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2014
|
|
La asta ma gandeam si eu dar o intrebare merita pusa macar pentru informarea mea.Mersi
Si inca ceva...am vazut la giorgian parca din constanta o filmare cum ii moare motoru dupa ce o accelereaza....am aceeasi problema si nu stiu de ce???I-am marit putin avansul ma gandeam ca poate scap dar la fel....sta cat sta si dupa da sa moara.Poate ma ajuta cineva cu un raspuns
|
yulasinio
Posts: 11,854
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Un punct de plecare ar fi sa verifici furtunele de vacuum sa fie crapate/ciupite.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
infra91
Posts: 4
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2014
|
|
Am verificat fiecar futun in parte am verificat si instalatia de vacuum si pare in regula nu a fost umblat acolo niciodata cred...mie sa nu fie de la delcou sau vreo fisa de la bujii sa nu imi lucre vreun cilindru sa imi mearga in 3 sau ceva de genu o sa verific fiecare fisa in parte sa vad....
|
|