This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

civic d13b2



 
#1

De curand am achizitionat si eu un civic eg3 cu motor d13b2.as dorii si eu niste pareri despre ce si cum si cu ce sa incep pentru a ramane NA dar si sa raspunda bine la piciorul meu 42 :.raspund si pe e-mail.Multumesc pentru intelegere. Biggthumpup




HONDA FANRollinglaugh



Reply



 
#2

Bine ai venit! Fa o conversie la injectie, admisie, evacuare... Si cam atat poti sa intinzi la el ca sa ramana NA. Dar foarte responsiv la acceleratie n-ai cum sa-l faci Icon_smile
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply



 
#3

Sincer nu merita sa te complici, daca vrei sa ai putere si sa ramai NA il schimbi cu altul mai potent.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#4

Daca vrei sa raspunda bine la picior il lasi pe carburatie si ii dai mai mult aer si benzina il lasi sa respire mai bine cu un esapament mai putin restrictiv, si poate o axa cu came si un soft, colegul georgian mestereste la un asemenea proiect !



Reply



 
#5

... iar consumul se face de 2.0 Icon_biggrin
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply



 
#6

(17-11-2014, 18:56)w33bb0 Wrote: ... iar consumul se face de 2.0 Icon_biggrin
Daca nu reglezi carburatorul ok, posibil Icon_wink
Oricum 1.3 consuma sesizabil mai putin decat 1.4 pe injectie, si este si MULT mai sprinten.



Reply



 
#7

Adevaru' e ca merge 1.3-ul. Cand l-am avut pe-al meu, era in plan conversia, luasem toate cele necesare, dar nu s-a materializat. Tin minte totusi ca se ferea mecanicul de carburatorul ala Icon_smile
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply



 
#8

(18-11-2014, 08:39)w33bb0 Wrote: Adevaru' e ca merge 1.3-ul. Cand l-am avut pe-al meu, era in plan conversia, luasem toate cele necesare, dar nu s-a materializat. Tin minte totusi ca se ferea mecanicul de carburatorul ala Icon_smile
Ala nu era mecanic Icon_wink



Reply



 
#9

Nu... Era de fapt un vanzator ambulant de inghetata, cu 3 clase, pe care l-am sechestrat si l-am obligat sa locuiasca in engine bay si pe sub EG.
Mecanic nu era.
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



The following 1 user says Thank You to w33bb0 for this post:
  • Toyboy
Reply



 
#10

Ma gandeam sa ii fac evacuare de la cat spre final linie de inox de 55 fara finala fara nimic doar teava dar ma gandesc si la legislatie....niste galeria de evacuare 4-2-1 imbracati si ceva la soft sa vad daca reusesc am pe cineva in domeniu sa vedem ce o sa iasa desi nu cred ca urc mai mult de 90 cp-uri acum ramane de vazut....si ca sa ii fac un swap de 1.6 vti (b16a sau b16b) nu am posibilitatea deocamdata.O sa ma bucur de el pana la momentul respectiv desi imi place cum merge



Reply



 
#11

Nu cred ca are rost sa te complici pentru nimic. Mai bine bucurate de ea asa cum e sau faci ceva modificari la suspensie.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#12

La asta ma gandeam si eu dar o intrebare merita pusa macar pentru informarea mea.Mersi
Si inca ceva...am vazut la giorgian parca din constanta o filmare cum ii moare motoru dupa ce o accelereaza....am aceeasi problema si nu stiu de ce???I-am marit putin avansul ma gandeam ca poate scap dar la fel....sta cat sta si dupa da sa moara.Poate ma ajuta cineva cu un raspuns



Reply



 
#13

Un punct de plecare ar fi sa verifici furtunele de vacuum sa fie crapate/ciupite.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#14

Am verificat fiecar futun in parte am verificat si instalatia de vacuum si pare in regula nu a fost umblat acolo niciodata cred...mie sa nu fie de la delcou sau vreo fisa de la bujii sa nu imi lucre vreun cilindru sa imi mearga in 3 sau ceva de genu o sa verific fiecare fisa in parte sa vad....



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.