This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

bec aprins



 
#1
Unhappy 

Am si eu o problema. Am inlocuit catalizatorul cu un test pipe (made in romania), bineinteles am anulat si sonda din catalizator si sa aprins becul de la motor. Ce e de facut? Merge stins?

Astept parerile voastre. Multumesc!



Add Thank You Reply



 
#2

pai nu cred ca poti anula sonda, trebuie sa ii faci soclu si s-o vari la loc.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#3

Ce sonda e in catalizator? Ce cod de eroare iti da acuma daca sonda aia lipseste?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#4

Nu poti scapa de eroare decat daca faci un soft custom (cum are colegul kinky Boy), sau sa iei un decat de la o casa de tuning care sa aiba si posibilitatea de a monta sonda.



Add Thank You Reply



 
#5

nu trebuie decat sa dai o gaura in teava si sa sudezi o piulita in care s ainfiletezi sonda.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#6

Din ce an e masina ? Este euro 2 sau 3 ?
Euro 2 (96-99) are o singura sonda cu un singur fir iar euro 3 (99-01) are doua sonde cu 4 fire.



Add Thank You Reply



 
#7

(01-03-2013, 16:30)LIVIU_CTS Wrote: nu trebuie decat sa dai o gaura in teava si sa sudezi o piulita in care s ainfiletezi sonda.


Nu merge asa man, trebuie un extender pt teava, sa dea gaura in decat de unde sa incapa extenderu, acolo vine montata lambda 2.



Add Thank You Reply



 
#8

bah, taci ca nu te pricepi la astea mai vechi Icon_razz
daca e plasata inainte de intrarea in catalizator (pe corpul catalizatorului dar inainte de filtre) nu trebuie nici un extender.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#9

fac si un pariu cu tine ca nu mere cum zici tu Icon_biggrin



Add Thank You Reply



 
#10

pai cum sa fac pariucu tine cand eu am sonda fara catalizator? Icon_biggrin
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#11

deci pana la urma e o sonda sau doua?

daca sunt doua sonde, una este inainte cealalta dupa catalizator. eliminand catalizatorul cele doua sonde vor masura aproape aceleasi valori si astfel ecu arunca eroare cu cat malfunction. daca a doua sonda primeste o extensie care are si o gaurica prin care intra putine gaze sonda masoara o valoare mai mica decat prima si atunci crede ca totul e ok cu cat-ul.

daca masina are numai o sonda nu vad cum ar putea sa dea eroare de cat, doar daca valoare masurata de sonda este mai mare decat ceva prestabilit in ecu si atunci ar rezulta ca, cat-ul nu-si face treaba.

daca lipseste o sonda din doua si nu e dezactivata din ecu atunci o sa dea eroare ca sonda nu mai functioneaza.

daca are numai o sonda si nu mai e deloc pe masina nu stiu cum isi mai face afr-ul fara ea, cel putin la mine stiu ca nu poate sa mearga masina fara prima sonda. poate am retinut eu gresit, daca e sa ma corectati.



Add Thank You Reply



 
#12

(01-03-2013, 14:28)yulasinio Wrote: Ce sonda e in catalizator? Ce cod de eroare iti da acuma daca sonda aia lipseste?
.

imi sta aprins becul din bord ( ala cu motoru)

(02-03-2013, 04:11)LauX_LauX_LauX Wrote: Din ce an e masina ? Este euro 2 sau 3 ?
Euro 2 (96-99) are o singura sonda cu un singur fir iar euro 3 (99-01) are doua sonde cu 4 fire.


masina e un ep2 din 2005 are 4 fire

da masina are doua sonde una in fata si alta dupa catalizator am eliminat-o pe aia de dupa catalizator



Add Thank You Reply



 
#13

atunci e clar. trebuie sa dai gaura in bucata ce inlocuieste katul, pusa o extensie in care sa infiletezi sonda

sau mai simplu, cumperi unul
http://www.akr-performance.com/exhaust-s...t-90c-4787
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#14

Ce furtune metalice recomandati, Hel, Goodridge sau HoseTehnik ?



Add Thank You Reply



 
#15

tre sa faci gaura pentru sonda si pe langa asta sa-ti montezi si un spacer ca sa nu-ti mai dea eroare.
ceva mai ieftin http://www.tegiwaimports.com/exhaust-o2-...-1-5-1168/

@laux -goodrige, am auzit numai d-ale bune, calitate si fitment.



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2018 - All Rights Reserved.