Pe forumul dedicat EK9.org se gasesc destule diferente intre modele
EK4 vs EK9 ... pe langa motor diferentele majore sunt :
- sistemul de franare : discuri fata 282 si spate 262. Pompa de frana si servo frana modificate + sistemul ABS care este imbunatatit.
- sasiul vine ranforsat prin sudura electrica din fabrica , cu punti ranforsate cu bari din fabrica , bara antiruliu spate de 22 mm fata de 16mm la ek4.
- si 2 lucruri care pentru mine au contribuit la schimbarea totala a masini pe langa intarirea sasiului : caseta de directie mult imbuntatita in feedback , raport de bracare si sensibilitatea cu care manevrezi masina si cutia , prin montarea LSD si a sincroanelor duble pe treptele de viteza.
Unii din fostii detinatori de ek4 acum detinatori de ek9 au spus ca abia ajungeau la manevrabilitatea unui CTR ek9 standard cu investitii destul de multe la suspensie/articulatie/directie ( coilovere + blocant + bari antiruliu+ caseta directie ek9).