This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

b16a vs. b16b



 
#1

paralela inter b16a si b16b
imagini comparative, date tehnice, aur curat!
http://raz-veinz.com/Blog/?p=489
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#2

Pe forumul dedicat EK9.org se gasesc destule diferente intre modele EK4 vs EK9 ... pe langa motor diferentele majore sunt :
- sistemul de franare : discuri fata 282 si spate 262. Pompa de frana si servo frana modificate + sistemul ABS care este imbunatatit.
- sasiul vine ranforsat prin sudura electrica din fabrica , cu punti ranforsate cu bari din fabrica , bara antiruliu spate de 22 mm fata de 16mm la ek4.
- si 2 lucruri care pentru mine au contribuit la schimbarea totala a masini pe langa intarirea sasiului : caseta de directie mult imbuntatita in feedback , raport de bracare si sensibilitatea cu care manevrezi masina si cutia , prin montarea LSD si a sincroanelor duble pe treptele de viteza.

Unii din fostii detinatori de ek4 acum detinatori de ek9 au spus ca abia ajungeau la manevrabilitatea unui CTR ek9 standard cu investitii destul de multe la suspensie/articulatie/directie ( coilovere + blocant + bari antiruliu+ caseta directie ek9).



The following 1 user says Thank You to Vali_Lj for this post:
  • yulasinio
Add Thank You Reply



 
#3

tu vezi problema mai detaliat fiind posesor, eu ma limitez la comparatia intre motoare si cutie Icon_biggrin. si da, scrie si acolo despre acele imbunatatiri.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#4

   
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#5

Pistoanele de B16B sunt mai bune pentru compresie si fata de cele de ITR.

Eu nu stiu de ce mai ai nevoie de un thread de comparatie pentru ce motorul B16B e de Type-R si clar imbunatatit fata de B16A.

Ti-am mai tot spus, daca vrei mai multi cai schimba motorul. Ai sa bagi mii in el si tot nu o sa fie "ala", iti spun din proprie experienta Icon_wink
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#6

fac asta ca material de documentare pt cine e curios si nu stie toate detaliile.
despre cazul meu ti-am spus ca vreau sa fieu legal din toate punctele de vedere, nu pot omologa un b18 decat cu f multe costuri (nici asa nu e sigur). sa merg cu b18 pe susta nu mai vreau, am mers destul cu scirocco asa si cu emotii la fiecare iesire din localitate (statii rar la inspectii pe marginea drumului)
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#7

edit .



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2018 - All Rights Reserved.