This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Vanzarile Honda s-au prabusit!



 
#1

[Image: vanzarile-honda-s-au-prabusit_1291711512.jpg]
"Vanzarile CR-Z, Crosstour si Insight sunt sub cota de avarie, Odyssey e unicul model care mai straluceste pe sigla brandului.

Honda a intrat in ape tulburi, datorita scaderii vanzarilor modelelor CR-Z, Accord Crosstour si Insight. Potrivit Automotive News, cele trei masini au prabusit cifra de afaceri Honda.

Vanzarile la Insight hybrid au scazut cu 40.000 de unitati sub cele mai negre previziuni ale companiei. Cu un raport de vanzari de 8 la 1 in favoarea rivalei Toyota Prius, Honda a reusit sa comercializeze doar 19.325 unitati pana in luna noiembrie, desi compania isi fizase un target cuprins intre 60.000 si 80.000 unitati.

Cifrele din dreptul modelului Accord Crosstour sunt la fel de sumbre. Honda a vcandut cu 20.000 de unitati mai putin decat competitorul direct al acestui model, Toyota Venza. Honda Accord Crosstour = 25.927, iar Toyota Venza = 43.325 unitati. Tinta declarata a companiei Honda era de 40.000 unitati pe an, pentru acest model.

Desi nu este pe piata de mult timp, vanzarile noului CR-Z hybrid coupe nu sunt incurajatoare. Automotive News publica un raport potrivit caruia, desi Honda estimase o cifra de vanzari in jurul a 15.000 unitati pe an, doar 4.373 unitati au plecat din dealership-uri, in timp ce alte 3.000 vehicule se afla inca in stoc.

Unica luminita din tunelul in care a intrat Honda, vine din partea modelului Odyssey. Minivan-ul a plecat la drum in septembrie si sta bine pe o piata invadata de competitori, unii nou intrati in segment.

Automotive News sugereaza ca problema consta in dorinta companiei Honda de a-si schimba imaginea dintr-una care produce masini convingatoare, intr-una care joaca la sigur. Cu modele supuse unor linii stilistice care nu se adreseaza tuturor, dar totusi se vand, modele ca Accord si CR-Z, spre exemplu, fac imaginea completa a motivatiei scaderii cotei de piata.

In acest timp, Honda declara ca nu se concentreaza asupra cotei de piata, deoarece aceasta ar putea duce la niste proaste obiceiuri (a se citi: oferirea de stimulente), preferand concentrarea pe crestera procentuala a vanzarilor de vehicule. Este o strategie cinstita, insa vanzarile scazute ale modelelor-cheie sugereaza ca Honda are nevoie de o regasire a spiritului. Poate o intoarcere la radacineile companiei ar putea fi solutia?

Corvin (Cristian Szilvassy)

Sursa: autoblog "

Din ce vad e vorba despre piata din USA insa cred ca reflecta oarecum si actualele/viitoarele vanzari din UE, pacat Icon_sad sper sa revina repede cu acel anuntat motor de 1.6 Turbo benzina.

2009 Audi A6, 2.0 - 170CP, A/T, gri
Fosta: Honda Civic 4D 1.8 ES M/T Taffeta White



Reply



 
#2

Asta este drumul pe care au intrat iar cu politica care o duc in continuare nu ii vad intr-o lumina buna, mai ales pe "seceta" asta Icon_sad
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#3

Sper sa fie un dus rece asta si sa se treazeasca la realitate macar in ultimul ceas, drumul pe care au apucat-o nu e cel mai fericit; sunt de acord sa fie pionieri in domeniu, sa faca masini ecologice, cu hidrogen, samd, dar nu sa renunte la ceea ce i-a consacrat asa brusc.



Reply



 
#4

Eu raman la parerea ca pretul este primul impediment in achizitionarea unui Insight sau CR-Z => mult mult prea scumpe pentru ce ofera.
2009 Audi A6, 2.0 - 170CP, A/T, gri
Fosta: Honda Civic 4D 1.8 ES M/T Taffeta White



Reply



 
#5

Pretul este cel mai important mai ales in situatia economica in care ne aflam cu totii. Dar Honda nu trebuie sa uite d modelele care au facut-o celebra si ar trebui sa le imbunatateasca iar pe langa aceasta platforma cred ca ar putea sa lanseze si modele hybride, electrice....
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.