This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Vand fd 4.76 si set complet treapta (0.74) pentru transmisii K



 
#1

De vanzare final drive de 4.764 si set complet treapta a-6-a (0.74) provenite din cutia masini mele ep3 '05 cu 80K km.
Piesele au fost inlocuite din ratiuni de performanta, operatiunea a fost facuta la asko, iar starea lor este excelenta, fara uzura vizibila.
Piesele pot fi folosite in orice transmisie pentru K20/K24 (Accord CL7/CL9, CRV 2001-2007 etc lista tuturor modelelor in link http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_K_engine).


Final drive-ul:
- poate fi folosit pentru Accord (stock au 4.39 atata CL7 si CL9) pentru o acceleratie simtitor imbunatatita, nu aduce putere sau cuplu in plus ci doar le muta in turatii, in uk masuratorile pe dyno arata o imbunatatire cu 8% a cuplului la aceeasi turatie. Ajuta si la economie de carburant la viteze mici (in oras) in sensul ca se poate merge la o viteza mai mica in treapta superioara, in schimb la viteze mari turatia va fi mai ridicata daca se pastreaza treptele stock.
Pentru CL7/CL9 (si in general) cred ca este cel mai ieftin mod de imbunatatire semnificativa a acceleratiei, Dinoc poate confirma pentru ca el are pe masina.

- pentru CRV-uri se poate folosi final drive-ul care va face cutia mai lunga si astfel sa ajute la economie de carburant la viteze mai mari (extraurban), dar cu mentiunea ca masina va fi mai lenta la demaraj.


Treapta a-6-a (0.74)
- pentru CRV-uri este mai scurta fata de standard(0.71) astfel ca ajuta la demaraj si economie la viteze mai mici(diferenta intre ele este relativ mica)
- pentru CL9 (0.66) este mai scurta ofera un demaraj mai bun si economie la viteze mai mici putand fi folosita mai repede (diferenta semnificativa)
- pentru CL7 (tr5 - 078.) poate inlocui treapta a 5-a fiind mai lunga si avand turatii mai joase la viteze mai mari, deci economie de combustibil. Combinatia cu fd-ul de 4.7 ar fi combinatia ideala cu acceleratii mai bune si o treapta a 5-a mai economica.

Un link cu un gear calculator pentru cine vrea sa vada diferentele intre stoc si modificari sau diverse comparatii: http://www.teammfactory.com/gear-calculator

Pret:
FD - 300 euro;
tr6-a completa- 100 de euro
FD+tr6 - 370 euro

Contact pe forum sau la tel 0724057090.
Mersi

Poze

[Image: DSCN1233_zps33e1cf1d.jpg]

[Image: DSCN1237_zps691453b4.jpg]

[Image: DSCN1238_zps8b82320f.jpg]



Reply



 
#2

up
ma asteptam sa fie incantata lumea (cu cl7/cl9) de ocazie, fata de preturile de la magazin (tegiwa)



Reply



 
#3

Actualizare de pret :

FD - 240 euro;
tr6-a completa- 70 euro;

FD+tr6 - 290 euro;

Mersi



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2025 - All Rights Reserved.