Descriere:
Honda Accord Type-R (CH1);
An de fabricatie: 2001 (model 2002 facelift);
Kilometri parcursi: 159.650km;
Combustibil: benzina;
Putere: 212 CP = 156kw;
Cuplu: 215 Nm / 6700rpm;
Motor: 2.2 benzina (2157cc VTEC) – H22A7;
Transmisie: 5MT;
Culoare: negru;
Pret: 4.950 EUR;
Contact: 0744 557 134 , maruta.honda@gmail.com.
Nu sunt interesat de schimburi.
Dotari:
LSD (limited-slip differential), ABS, EBD, servodirectie, A/C, geamuri electrice fata/spate, radio CD-USB, xenon (din fabrica, cu spalator faruri), tapiterie alcantara, scaune Recaro, volan Momo, CAI K&N Typhoon, placute frana fata Ferodo DS2500, discuri frana fata (300 mm, 2 pistonase) si spate (260mm) EBC TurboGroove, evacuare dubla, imobilizator, inchidere centralizata, alarma, folie geamuri, jante 17".
Masina se vinde cu jantele originale (foarte usoare, reconditionate) si anvelope de vara Dunlop Sport Maxx RT.
Intretinere:
- distributia a fost schimbata la 140.000 km cu piese originale Honda, inclusiv pompa de apa si simerigurile de la supape (piese originale pentru motor se gasesc atat la reprezentantele Honda din Romania cat si in USA - acelasi motor H22A7 fiind si pe Prelude);
- uleiul l-am schimbat la maxim 3.000 km parcursi (acum are ulei RedLine 10W40 si filtru de ulei K&N)
- a stat in garaj pe perioadele de iarna, fara a fi folosita.
Masina a fost cumparata de noua din Romania, dar conform legislatiei actuale, se percepe timbru de mediu ce trebuie platit de catre cumparator. http://www.autobook.ro/timbrul-de-mediu/ . Emisii CO2: 229 g/km, euro 3.
In ultimele 12 luni am parcurs cu Type-R-ul 2580 km. Acesta este motivul principal pentru care vreau sa o vand, nu am timp de ea si am nevoie de ceva banuti sa calatoresc.
Masina este unicat in Romania. Din cunostintele mele nu mai exista un Accord Type-R negru facelift la noi.
Principalele atuuri ale acestei masini sunt motorul, sasiul si caroseria in 4 usi. Se poate folosi atat ca masina de familie, cat si pentru o distractie de weekend. Este o prezenta discreta pe soselele noastre, dar ii place foarte mult sa devoreze curbele pe asfalt curat (LSD, remember?).
Honda s-a hotarat sa faca acest model in principal pentru a participa la cursele de pe circuit (European Super Touring Cup), dar l-a adaptat putin si pentru strada pentru a-l putea vinde si catre noi, muritorii de rand (xenon cu spalator, volan Momo, scaune Recaro, piele alcantara, A/C, etc.).