This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

VW acuzată că a măsluit emisiile



 
#61

Cam asa se practica in occident, te ard din toate pozitiile cand ai gresit.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#62

astia de la vw s-au gandit sa fure si sa pacaleasca pe toate partile, mai jos ceva date despre vestitele TFSI VAG cu erori de design (pentru cine nu stia, desi ma indoiesc) si o traducere pe larg a unui roman din germania (de pe celalalt forum):

Inca stirea nu a ajuns in RO? Citisem in presa germana ca este o mare problema a concernului VW cu motoarele TFSI in special, cu proiectarea si aplicarea unei solutii de subtiere a segmentiilor. Acest lucru face ca motoarele sa consume pana la 3 litri de ulei la 1000 km. Reparatia este scumpa 6-7k euro si concernul face ca ploua pe cand deja au aparut firme care fac aceasta reparatie la jumatate de pret.

Ai un prieten in aceasta situatie? Il costa completarea uleiului aproape cat benzina? Pistoane noi trimise la astia la alezat si pusi segmenti normali nu de care a folosit fabrica.

In concluzie: Grupul VW in goana asta a frecarii reduse din motor a facut o ,,greseala" de proiectare a pistoanelor si a folosit segmenti mai subtiri. Asta face ca uleiul sa fie ars in zona aia de unde si depuneriile de pe piston si segmenti din video. VW ridica din umeri si se ofera sa repare pe banii clientului motorul. Bineinteles autoturismele sint iesite din garantie, pt ca probabil asa au si planificat de la inceput. Ce face firma de la sfarsitul reportajului? Cumpara pistoane normale pe care le modifica cu segmenti ,, normali" si totul costa mult mai ieftin decat cere reprezentanta.

de pe la minutul 6:30 imagini cu problema





Reply



 
#63

vecinula meu alimenta A5-ul 2tfsi quattro cu ulei cam ca si cu benzina Icon_smile)) . l-a repara prin vanzare Icon_smile)))
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#64

stiu ca am fost un sustinator al acestui brand insa mi-e acru de cate probleme intalnesc la el.
mi-au placut poate si datora faptului ca (in Italia) am avut de a face cu masini relativ noi care mi-au lasat o impresie buna mai ales pe partea de suspensie , etc

.... insa e jale.  1.9 le pica axele, chiulase cu lagare nealiniate.
2.0 le pica pompele de ulei se fac praf tot greseala de proiectare.
tfsi le pica distributia variabila , segmenti , preturi la piese de porsche.  
la toate le iese uleiul peste tot. volante, injectoare , etc etc.



Reply



 
#65

e bine ca prin alte parti se mai si pedepsesc hotiille : http://www.dw.com/en/vw-executive-oliver...a-41682753



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.