LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
)
mobrele mor la plecare daca nu le turezi putin + patinat. nu au cuplu.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
dragostan
Posts: 237
Threads: 2
Thanks Received: 3 in 3 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
|
|
Bre, de aproape 2 ani tot zic ca dau de A si-mi iau un F4i. Pana acum m-am tot poticnit, dar trebuie s-o comit si eu curand
Mobra asta a ta arata foarte bine, s-o alergi sanatos si fara incidente.
Accord CL7 2.0 exec MT Arctic Blue Pearl
ex-Civic 5D 1,8 exec MT Milano Red
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Asta poate sa plece fara sa o turezi deloc, daca nu ai pretentia sa se deplaseze prea repede din prima, da' te injura toti cascarabetii daca ii tii pe loc.
Oribil e traficul de Bucuresti la ora de varf cand inca n-ai tupeu sa te strecori printre coloane
Am inceput usor-usor sa mai ocolesc aglomeratia, da' mai e mult pana departe.
Multumesc dragostan! Comite-o, ca si-asa n-am cu cine ma plimba
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
bei, toate pleaca de pe loc, in stil melc, da eu vorbesc de plecare normala.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Dupa 4 zile de plimbare, vreo 120km, ca doar atata timp am putut sa-i dedic, revin cu impresii. In primul rand ne-am obisnuit un pic unul cu celalalt. Ea imi iarta tampeniile (vezi accelerat in curba cu denivelari pe ploaie), iar eu ii tot promit ca invat din ele. Greutatea e o problema destul de mare la manevrarea la viteze reduse, sau la scoaterea din parcare, dar e un deliciu pe drum, cand e stabila ca o stanca.
VTEC-ul e fantastic, urletul fiind mai evident decat la orice D, B sau K dotat cu un fart can decent (nu ce aveam eu pe coafeza, ca acolo nici nu prea faceai diferenta intre cu si fara VTEC - aia urla si cu motoru’ oprit). De simtit nu se simte chiar atat de violent cand intra, pentru ca de obicei cam de pe acolo incep accelerarile serioase si sunt foarte preocupat sa raman pe ea. Adica, daca ajung in VTEC sunt cu gazul la maxim, iar utilaju' rage si alearga de disperat oricum.
In regim de oras, ca mijloc de transport de la care nu ceri mai mult de 4-5000rpm, e blanda si cuminte ca un scuter. Si consuma cam la fel. Da' cine rabda sa mearga cu ea asa?!?
Pana acu' nimic de rau, doar un near-miss cu un caine idiot si un Opel si mai idiot. Spre bafta mea am reusit sa ma strecor printre amandoi, desi cainelui cred ca inca ii miroase a evacuare. Ah, da, si o tranta in curte la birou, din cauza unui coleg idiot, care s-a urcat pe ea fara sa aiba habar ce inseamna.
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
ai grija....nu te intinde pe viraje inca pana nu da caldura bine!
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Nici n-am intentionat sa ma intind... M-a furat peisaju'
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Astazi am avut ocazia sa fac primul drum prin ploaie torentiala, dupa ce ieri am iesit la prima virajeală cu pasager. In afara porcariei aleia cu care dau pe jos ca sa sigileze crapaturile din asfalt inaintea iernii, nu pot spune c-am injurat decat lipsa costumului de touring impermeabil. Am luat la apa la bord, ca nu mai simt nevoia de hidratare pana vinerea viitoare. N-am fortat, am mers pasnic, maxim 60kmh si totul a decurs absolut perfect, ca la carte, in parametri.
La drumul de ieri motoreta s-a comportat minunat, ajutandu-ma sa nu ma pierd de grup (unul format din oameni de mare caracter si cu multa rabdare fata de n00b). Atat eu cat si pasagera am fost extrem de dezamagiti ca am putut sa facem doar ~100km, fiind presati de timp. Nu s-a acuzat nicio durere de spate, de șale, de cap, de nimic, ceea ce ma face din nou sa exclam: I bought the right bike! Singura problema a fost frigul care ne-a tras pe sfoara, pentru ca am plecat de acasa imbracati ca de vara, murind de cald la 60-70kmh, iar pe la jumatatea traseului ne-am pomenit cu nori si un aer rece de iti ingheta sufletu-n tine.
Astazi, dupa 10 minute pe un CB500F, a fost o placere sa ma urc din nou pe multele sute de kg ale VFR-ului, cu care m-am obisnuit
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!
|
andrei_r
Posts: 763
Threads: 13
Thanks Received: 8 in 7 posts
Thanks Given: 9
Joined: Oct 2010
|
|
Am fost azi la Hachi cu niste treaba, am vazut in showroom VFR 2012/2013, ultimul model, motor 1200cmc, bai frate in ce hal poate sa arate, mi s-a inmuiat inima cand am vazut-o Tare curios sunt sa dau si eu o tura pe una din asta, presimt ca e maaaaare diferenta fata de Hornet.
2009 Audi A6, 2.0 - 170CP, A/T, gri
Fosta: Honda Civic 4D 1.8 ES M/T Taffeta White
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Heh! Da, arata fantastic si presupun ca si merge pe masura felului in care arata. La SMAEB nu o aveau la test, asa ca n-am putut sa ma urc pe ea decat la stand. Iti pot spune ca este mai joasa decat VFR800, iar pozitia imi pare un pic mai dreapta, dar nu cu mult. In materie de greutate este cam la fel de cosmar precum VFR800
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
bai fratica, ce marime e casca de pe capul fetei aleia, xxl??
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Asa-i Nolanu' N86
E chiar S, iar a mea-i M. Da' intr-adevar par foarte mari.
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Si-am implinit mia de km, dintre care aproape 70% in Bucuresti
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
24-04-2013, 22:59
(This post was last modified: 24-04-2013, 23:01 by w33bb0.)
Ok, tocmai am reusit sa fac hijack la pozele cuiva )
Sa-mi fie cu iertare, habar n-am cum s-a intamplat asta... Tapatalku' vietii...
Yula, sau Adi, editati-mi postul si scoateti imaginile, ca de pe tableta nu-mi da voie...
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!
|
BogdanT
Posts: 1,727
Threads: 12
Thanks Received: 27 in 26 posts
Thanks Given: 16
Joined: Oct 2010
|
|
sunt de la mine, de la cerevelu si inca una
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Bai... dracu' sa-l pieptene si sa-l alerge... scuze!
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Gata! E pe numele meu cu numere permanente
Prima zi in care am crezut ca ma sufoc in trafic...
La militie:
- Pentru astea din afara dureaza 3 ore, nu 2!
- Ok, multumesc, revin in 3 ore. O zi buna!
Dupa 3 ore si 45 de minute:
- Saru'mana! Am venit pentru B 000 XXX
- Nu sunt gata!
- Pai mi-a zis colegu' mai devreme ca dureaza 3 ore...
- Stiu... da' nu sunt gata!
- Bine, dar cand sunt gata?
- Nu stiu, nu le facem noi, ne sunt trimise. Mai asteptati!
DAFUUUUUUQ
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
A doua zi in care am crezut ca ma sufoc in trafic, plimbarea fiind facuta pentru o revizie de lant, alaturi de curatenia si ungerea de rigoare. La plecare era roata spate plina de ce s-a dat jos de pe lant... imaginati-va senzatii
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!
|
|