De cand mi-am montat ceasurile de presiune si temperatura ulei mi-am facut de lucru . Intai cu presiunea acum cu temperatura.
Daca cu presiunea am aflat cam cum sta treaba de temperatura nu ii dau de cap.
Presiunea in sistem , cu motorul cald , la relati trebuie sa fie intre 1-1,3 bari iar la 3000 rpm 5 bari asa spune honda. Presiunea in sistem nu trebuie sa depaseasca 6,3 bari ca apar probleme pe la semeringuri si oringuri .
La rece presiunea poate urca pana 5,5 bari
Acum trecem la temperatura :
Stie cineva temperaturile normale de lucru la motoarele honda ?
Temperatura mie mi-a urcat pana la 120 grade ( am alergat-o serios pana la club) in seara asta si asta m-a cam pus ganduri. De aici pot deduce si cauza consumului de ulei si ar trebui sa trec pe o vascozitate mai mare ... defapt un HTHS mai mare ...
Dimineata am sa verific si temperatura de mers norma .
E drept sonda este montata in chiulasa in portul de langa solenoid si asta imi indica la ce temperaturi este supus uleiul. Ma intreb ce se va intampla pe zi la peste 40 de grade.